• Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 siki

siki
  • Alfista
  • 1,585 posts
  • Pol:Male

Posted 31 August 2010 - 02:25 PM

Hoće li Alfa Romeo Gulietta biti model za spas poznatog italijanskog brenda? Ostaje nam da vidimo kako će proći na automobilskom tržištu pošto model bude premijerno prikazan na predstojećem salonu automobila u Ženevi.
Alfa Romeo Giuletta sigurno spada među dizajnerski najuspešnije i najmaštovitije automobile kompakt klase. On spaja najbolje elemente klasičnog Alfinog i modernog dizajna u celinu koja će mnogim kupcima biti neodoljiva kada novi model stigne u prodaju tokom leta 2010. godine.

Na prednjem delu automobila nalaze se iskošena prednja svetla sa LED lampicama za dnevnu vožnju, specifičan "V" poklopac motora i do sada najimpresivnija Alfina trouglasta maska, koja u donjem delu razdvaja poveći usisnik vazduha. Podjednako upadljiv i prepoznatljiv zadnji deo ima svetla u LED tehnologiji, a u slučaju snažnijih modela i dve izduvne cevi.

Novi kompakt će se nuditi samo u verziji s petoro vrata, a kvake za zadnja vrata biće skrivene kod "C" nosača krova.

Što se pogonskih agregata tiče, u paleti će se u početku naći četiri agregata; dva benzinca i dva dizelaša. Benzinci su 1.4TB sa 120KS i 206 Nm i 1.4 MultiAir TB sa 170KS i 250 Nm (potrošnja 4,6 litara, emisija CO2 je 134 g/km), a što se dizel motora tiče, kupcima će na raspolaganju biti 1.6 JTDm sa 105 konja i 320 Nm (koji će po fabričkim podacima trošiti samo 3,7 litara goriva na 100 km), kao i 2.0 JTDm sa 170KS i 350 Nm (potrošnja 4,1 litar na 100 km, emisija CO2 je 124 g/km).

Kasnije stiže i top model sa 1750 TBi benzincem koji će razvijati 235KS i 340 Nm, kao i 1.4 MultiAir TB od 140KS i 2.0 JTDm sa 140KS. U ponudi će biti manuelni menjač sa 6 stepeni, kao i Alfin novi TCT menjač sa duplim kvačilom, Alfin DNA sistem (sa Normal, Dynamic i All Weather modom), Q2 diferencijal, elektronska kontrola stabilnosti, Start & Stop sistem...

Giulietta je dugačka 435 cm, široka 180 cm, visoka 146 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 263 cm, dok je zapremina prtljažnika 350 litara.

Ukupno će biti na raspolaganju sedam različitih alu točkova (od 16 do 18 inča) i devet boja za karoseriju (Bianco Ghiacco, Nero, Rosso Alfa, Argento Alfa, Grigio Magnesio, Grigio Antracite, Blu Profondo, Nero Etna i Rosso Competizione).

U oglasima na našem sajtu nalaze i polovni automobili Alfa Romeo. U nastavku slede

#2 Cuore Sportivo

Cuore Sportivo
  • Alfista
  • 51 posts
  • Alfa model:Alfa 155 2.0 16v

Posted 19 September 2010 - 12:36 AM

Jao kako se nerviram kad svaki novi model Alfe se okarakterizuje kao spasilac. Evo pitanje do sve Alfiste.
Dal zelite da se Alfe prodaju u vecem broju ?

Ali ono iskreno da mi odgovorite.

#3 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 19 September 2010 - 04:54 AM

Ne :clapping: Iskreno...
Ako bi postala ljaksemobil kao mercedes i golf, potražio bih nešto deseto... :xaxa:

#4 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 19 November 2010 - 07:18 PM

It’s a wonder, really, that anyone has a name. Because now that you can call a child anything that comes out of a bag of Scrabble letters there are millions of options. Moon-Unit. Chardonnay. Seniquiere. Janet. Absolutely anything will do, except perhaps Adolf.

And while I realise that there are many women who get pregnant while visiting the lavatories at a nightclub, most mums share the birth with a husband. Which means that there are two people involved in the tricky business of picking a name. As well as grandparents. And friends.

To make the whole issue even more complicated, it is difficult to name something that doesn’t actually exist. And even if you wait for the foetus to emerge, you still only end up with a baby that, in my experience, looks exactly like every other baby that’s ever been born. I’m surprised every one of them isn’t called “Useless” or “Annoying” or “Noisy Sod”.

Whatever. You’ve now got millions of options, 16 people involved in the process and absolutely no idea whether your 9lb bundle of sick and excrement will grow up to be Fatima Whitbread or Keira Knightley. And that’s before we get to the problems of geography, because you can no more call a girl Charlotte or Arabella if you live in Rotherham than you can call a boy Jesus if you live somewhere other than South America.

For our first-born, my wife and I decided on Boadicea — pronounced the way it used to be in the days before the Mumbai brigade went all Iceni on the history books and decided it was Boodicka.

Anyway, at the last moment, we worried that we might give birth to a mouse of a thing who wanted to drive a Kia and not a Ford Mustang with knives on its wheels. So we chickened out and called her Emily — a decision for which we have not been forgiven.

There is another problem with calling your child Trousers or Retro-Rocket: you will come across as a pretentious idiot who cares not one jot for the wellbeing of the infant on its first day at school. We don’t think you’re interesting if you call your son Defibrillator or Astroflash. We think you’re cruel and daft and making up for the fact that you’re called Timmy. If I had my way, everyone would be called John.

Of course, none of the above applies to pets. You can name a pet whatever you like, and the more amusing and bizarre, the better. My son called his tortoise Enzo and I think that shows spirit.

You have probably guessed where I’m going with this. And you’re right. Cars. And the names bestowed upon them.

As a general rule, prestigious models have letters or numbers, so we have the XJ12 or the 7-series or the S-class. But this is not always so, which is why we also have the Phantom, which is an excellent name, or the Phaeton, which is even better, or the Mulsanne — which is a straight bit of road in northern France and consequently a bit hopeless. Mind you, BMW names its superfast cars after British motorways and that’s even more stupid.

Normally, though, actual names are reserved for middle-order cars in the hope that they emerge from the christening with a bit of personality. There’s a logic to this. I called my pigs Walter and Zeppelin, and, as a result, I could not possibly put even a small part of them into my mouth. If they were Pig 1 and Pig 2, they’d be in the fridge by now.

So it’s a good idea to give a boring car a name, which is why I’m surprised that so many of the names chosen are so woeful. Mondeo. Mégane. Insignia. Corolla. All terrible. And that’s before we get to Golf. I’d rather have a car called the Certain Death.

I realise, of course, that there are many pitfalls when it comes to naming a product that’s sold all over the world. Toyota, for instance, was probably very pleased when it came up with MR2. Until it found out that when said in French, it comes out as “merde”. Rolls-Royce had a similar problem when it came up with the Silver Mist. Great, but in Germany mist means “dung”. And I doubt Ford could sell the Ka in Albania — because no one wants to drive around in a “penis”.

Strangely, the Americans are very good at thinking up names for their cars. Mustang. Firebird. Thunderbird. These are all much better than, say, Montego or Maestro or Metro. They name their cars after amazing creatures. We name ours after the French underground.

But for complete stupidity we must turn to the Italians. In recent years Fiat has tried to sell us the One, the Point, the Road and the Big Point, while Maserati wants £80,000 for something called the Four Doors.

Then we have the subject of today’s missive. Alfa Romeo wanted to call it the Milano, and you might see nothing wrong with that. Well, Alfa workers did, since it had recently been announced that the company was severing its last major ties with the city. And so, after the launch was prepared, bosses decided that Giulietta might be better. So Giulietta it is, and for that alone — it’s a lovely name — the car is worth a look. Now you’ve looked and you’ve thought: “Yes, for a five-door hatchback, it’s quite pretty.” And then you will buy a VW Golf instead. Fair enough. I can’t argue with that. It’s your money and you want a car made by a company with a reputation for reliability. Absolutely.

I cannot sit here and tell you that the Alfa Romeo will not break down. I assume it will, of course. But I don’t know for sure. I do know, however, that the driving position is not suitable for people with arms, and you can’t drive with your elbow resting on the windowsill because the B pillar is in the way, and the front seats lack lateral support and it isn’t as big in the back as you might have expected. So it’s not an especially comfortable or spacious place to sit while waiting for the breakdown truck.

So far, then, it’s just like every Alfa Romeo that’s ever come my way. Pretty, quirky and possibly on fire at some point in the near future. But then, it’s not like an Alfa Romeo at all, because while it may have multi-link rear suspension like a Golf or a Ford Focus, it doesn’t feel even remotely lively.

If you are expecting something as far ahead of the pack as the Alfa South was back in the late Seventies, you’ll be disappointed.

It’s the same story with the engine I tried. It was a 1.4 featuring something called MultiAir technology. This offers up the holy trinity: excellent torque, low carbon emissions and good economy. But take it to the red line, push it, wring its neck and it behaves like the fat kid at a school sports day.

On the plus side, and even more strangely for an Alfa, this is a car that glides over speed bumps, a car that turns even the most frost-ravaged tarmac into a never-ending roll of freshly ironed bed linen. Unless you press the “dynamic” switch next to the gearlever, which either makes the car noisier and less pliant or sends a message to the dash saying, “Dynamic mode not available”.

This car, then, is odd. It is an Alfa. It says so on the back. But it most definitely isn’t an Alfa. They should have called it the Car. Because that, I’m afraid to say, is all it is.

Jeremy Clarkson,Sunday Times 10.10.2010.

Sve je lud.100%.
Ako neko želi prevod,biće uskoro.

Edited by magic33, 19 November 2010 - 07:19 PM.

#5 Danpil

Danpil
  • Alfista
  • 279 posts
  • Alfa model:147 1,9jtd

Posted 19 November 2010 - 09:43 PM

Iskreno kada bih video da neki "seljak" vozi alfu stvarno bih se razocarao :-) Hvala Bogu sto turci ne prave delove za Alfe, kao sto prave za Audi, Opel i Volkswagen, inace bi "seljaci" pakovali svinje i seno u Alfe...

#6 g0xy

g0xy
  • Alfista
  • 64 posts
  • Interesovanja:Sve sto je lepo
  • Alfa model:Alfa Romeo 155 1.8TS 16v

Posted 03 December 2010 - 03:17 PM

Vozim po nekad Đulijetu 2.0JTDm,generalno može se reći da je extra auto,ali ima dve stvari koje ne mogu da progutam:

-prvo:ubacivanje u prvu brzinu je blago neprecizno,mrzim kada je u ručici osećaj zapinjanja dok ubacuješ u brzinu <_<
-drugo:recimo zaletiš se prvom i hoćeš odmah u treću da prebaciš i smiriš ga,komp odmah izbaci grešku koja mora da se briše u
servisu :evilgrin0007:

sve ostalo je za :arflag:

Attached Files

#7 cdc

cdc
  • Alfista
  • 4 posts

Posted 06 December 2010 - 10:51 PM

model koji je prelep i moje je misljenje da ce ovaj model povratiti slavu italijana.koja je u proslosti losu reputaciju imala zbog loseg kvaliteta zavrsne obrade,i kodnas cuvena glupa prica skupi su delovi za alfu u odnosu na nemce i francuze a usto i kvalitet nije najbolji. :eusa_clap: alfa je alfa sve ostalo su sitnice

#8 Gocy

Gocy

Presidente

• Administrator
  • 8,133 posts
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 06 December 2010 - 11:43 PM

Cekaj da vidimo gde si u kod ove z****li stvar! :eusa_clap:

#9 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 912 posts

Posted 18 February 2012 - 07:45 PM

Да извадим тему из заборава. Данас сам гледао на ТВ-у, нека емисија о аутомобилима, Вреле гуме или слично. Поменули су Ђулијету, али само реч, две. У ствари објашњавали су систем трансмисије код ње и оно ме одушевило. Колико сам схватио, ради се о томе да приликом промене степена преноса, број обртаја остаје исти, а самим тим и потрошња смањена, јер је реализовано тако да има буквално 2 ламеле, једна за парне, а друга за непарне брзине. Исход тога је да када, рецимо пребацујемо из друге у трећу, систем пребацује у трећи степен преноса, али други остаје још неко време, тако да практично добијемо трансмисију као код аутоматика. Можда нисам најбоље објаснио, али мислим да је то суштина. Ако неко зна боље, извол'те.

#10 Milos

Milos
  • Alfista
  • 199 posts
  • Alfa model:Golf R

Posted 18 February 2012 - 10:47 PM

Ja mislim da to i jeste samo za automatik TCT od 170 konja

http://www.youtube.c...feature=related

#11 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 18 February 2012 - 10:53 PM

Tako funkcionišu svi ti menjači(TCT,DSG...).Preuzeto od Fiatovog odelenja F1-Scuderia Ferrari

#12 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 912 posts

Posted 22 September 2012 - 01:43 PM

Синоћ сам видео једну НС Ђулијету. Људи, разочарао сам се изгледом стоп светала. Не знам зашто, али делује ми јако просто изблиза.

#13 Pandion

Pandion
  • Alfista
  • 153 posts
  • Interesovanja:Alfa Romeo, FIAT, Lancia :)

Posted 23 September 2012 - 11:31 AM

Sa led diodama svetla su prelepa i prednja i tek zadnja :amin: Ali dobro svako ima pravo na svoje misljenje :)

#14 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts
  • Alfa model:1.9 jtd Sportwagon

Posted 23 September 2012 - 03:02 PM

Ne znam ali taj koncept malog porodicnog auta bilo kojih proizvodjaca mi se uopste ne svidja i nikako ne mogu da se zamislim u njima. Samo direktorke i polu direktorke moze! Steta sto moj socijalni stalez bas ne prilici toj klasi ali dobro sad. :banghead:

#15 Pandion

Pandion
  • Alfista
  • 153 posts

Posted 23 September 2012 - 03:38 PM

Sumnjam da se Giulietta reklamira bas kao mali poridacan auto nije to 500 L ;) Jeste da Uma Turman vozika decurliju u reklami, ali mislim da to nije sustina. Ona spada u golf klasu za mene je ona zlatna sredina. Vozim devojku polako po gradu, a onda kada sam sam po gasu to je sustina DNA sistema i uopste ovog nestvarno lepog automobila :)

Edited by Pandion, 23 September 2012 - 03:40 PM.

#16 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 912 posts

Posted 23 September 2012 - 03:40 PM

Ne znam ali taj koncept malog porodicnog auta bilo kojih proizvodjaca mi se uopste ne svidja i nikako ne mogu da se zamislim u njima. Samo direktorke i polu direktorke moze! Steta sto moj socijalni stalez bas ne prilici toj klasi ali dobro sad. :banghead:

Слажем се са тиме да су укуси различити, а уједно се слажем са овом констатацијом везаном за мале породичне аутомобиле.

#17 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts

Posted 23 September 2012 - 03:44 PM

Ovde pise da je small family car. http://en.wikipedia....iulietta_(2010)

#18 Pandion

Pandion
  • Alfista
  • 153 posts

Posted 23 September 2012 - 03:49 PM

Za mene nijedan Alfa Romeo nece biti mali porodicni auto neobazirem se mnogo na to sta konkretno pise o nekom modelu na netu :)

Edited by Pandion, 23 September 2012 - 03:55 PM.

#19 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts

Posted 23 September 2012 - 07:39 PM

Za mene nijedan Alfa Romeo nece biti mali porodicni auto neobazirem se mnogo na to sta konkretno pise o nekom modelu na netu :)

Nije stvar u klasifikaciji vec u izgledu auta. Klasifikacija proizilazi iz funkcije i izgleda karoserije.

Edited by Zverco, 23 September 2012 - 07:39 PM.

#20 Pandion

Pandion
  • Alfista
  • 153 posts

Posted 23 September 2012 - 08:00 PM

Meni karoserija neodaje utisak porodicnog automobila pa samim tim nemislim o Giulietta-i kao o porodicnom automobilu. Ali necu vise da vrtem jedno te isto svako ima svoje misljenje i to je to :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub