Jump to content


Photo

Alfa Romeo - Automobili


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,613 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 16 November 2009 - 05:13 PM

8C 2300

GODINA PROIZVODNJE: 1931-1934
MOTOR: 8 cilindara u liniji, dvodelni blok motora od lakih legura sa čeličnim ojačanjima
ZAPREMINA MOTORA: 2336 ccm
SNAGA:
142 KS pri 5000 o/min. (Cut off - Long model)
155 KS pri 5200 o/min. (Spider trkački model)
165 KS pri 5400 o/min. (Monza model)
155 KS pri 5200 o/min. (Le Mans model, 1931)
165 KS i 180 KS pri 5400 o/min. (Le Mans model, 1932-34)
MAKSIMALNA BRZINA: od 165 (Long model) sve do 225 km/h (Monza model)

Posted Image
Alfa Romeo 8C 2300 LeMans

Prefinjen. Da bi odr�ao superiornost "brenda"u kategoriji sportskih trka, osmocilindrični motor proizveden je sa istim hodom i prečnikom cilindra kao kod modela 6C 1750, 2336 kubnih centimetara montirana su na oba modela sa kratkom �asijom i na model Spider, na model Torpedo sa long wheel-base ili na specijalni jednosed sa grand pri �asijom. Struktura motora razlikuje se od �estocilindrične verzije utoliko �to mehanizam za upravljanje ventilima pozicioniran centralno dok su cilindri napravljeni od dve komponente, po prvi put, napravljenih od lakih legura. Nakon nesrećnog debitantskog nastupa na trci Mille Miglia 1931.godine, automobil osvaja prvo mesto na Targa Floriu i od tada potvrđuje niz pobeda sa modelima Le Mans dvosed/četvorosed Spider, Monza i Le Mans Grand Prix dvosed. Proizvodnja različitih verzija Janovih modela počinje 1931. i zavr�ava 1934. godine, sa ukupno 188 proizvedenih automobila.

RL

GODINA PROIZVODNJE: 1922-1927
MOTOR: 6 cilindara u liniji, blok motora od livenog gvo�đa
ZAPREMINA MOTORA: od 2916 do 3620 ccm
SNAGA:
- 56 KS pri 3200 o/min. (model RL Normal)
- 61 KS pri 3200 o/min. (model RL Touring)
- 71 KS pri 3500 o/min. (model RL Sport)
MAKSIMALNA BRZINA: 110-130 km/h

Posted Image
Alfa Romeo RL

Elegancija na putu � projektovan od strane Merosija 1921. godine, RL pokreće 6-ocilindrični motor i prednjim kočnicama koje elimini�u vibracije pri kočenju. Proizvedeni su u Normal i Sport verziji, a fabrikant Portello ih takođe koristi u trkama, specijalno u propagandne svrhe. Uvodi ih u nacionalna takmičenja koristeći oba proizvodna modela ili specijalno adaptiranu verziju za kru�ne, brdske i trke izdr�ljivosti. Rezultat: RL ni�e uspeh za uspehom i stvara garancije za komercijalnu dobit Alfa Romeo proizvoda. Jedna verzija posebno je pripremljena za uče�će Alfa Romea u trkama Targa Florio 1923. i 1924. godine. Vozeći je Campari posti�e prosečnu brzinu preko 178 km/h na deonici du�oj od 10 km. Modeli 2640 izrađeni su u različitim verzijama, sa narud�binama iz svih krajeva sveta.


RM

GODINA PROIZVODNJE: 1923-1925
MOTOR: 4 cilindra u liniji, blok motora od livenog gvo�đa
ZAPREMINA MOTORA: 1944 ccm
SNAGA: 40 KS pri 3000 o/min.
MAKSIMALNA BRZINA: 95 km/h

Jeftiniji RL � Prikazan 1923. godine na auto reviji u Parizu (Paris Motor Show), model RM je opremljen četvoro-cilindričnim, dvolitarskim motorom, objedinjen mno�tvom delova sa RL motora, ali po mnogo pristupačnijoj ceni. Dostupan u tri varijante: Normal, Sport i Unified (ujedinjen). Ukupno je proizvedeno 500 modela automobila. RM svoj sportski debi do�ivljava na takmičenju pod nazivom �Coppa delle Alpi� 1923. u trećoj sezoni odr�avanja. Zavr�ava na četvrtom mestu u kategoriji �Dvolitra�a� nakon pređenih 3000 kilometara u �est etapa.

6C 1500

GODINA PROIZVODNJE: 1927-1929
MOTOR: 6 cilindara u liniji, blok motora od livenog gvo�đa
ZAPREMINA MOTORA: 1487 ccm
SNAGA: 44 KS pri 4200 o/min.
MAKSIMALNA BRZINA: 110 km/h (4 sedi�ta), 105 km/h (6 sedi�ta)

Posted Image
Alfa Romeo 6C 1500

Lagan, sjajni automobil. Prvi automobil koji je dizajnirao Vittorio Jano, 6C 1500 označio je početak proizvodnje automobila sa srednjim kapacitetom motora za kompaniju Alfa Romeo. Najmanja moguća te�ina automobila u kombinaciji sa 6-cilindričnim OHV motorom ukazivala je na značajne performanse, zajedno sa dobrom stabilno�ću i lakim upravljanjem. Prikazan 1925. na auto reviji u Milanu, a zatim i na sličnim manifestacijama u Parizu i Londonu, model 6C 1500 izazvao je divljenje eksperata svojim naprednim karakteristikama, a takođe u�ivao je komercijalnu i sportsku slavu. Između 1927. i 1929. godine proizvedeno je ukupno 1075 automobila.


6C 1750

GODINA PROIZVODNJE: 1929-1933
MOTOR: 6 cilindara u liniji, blok motora od livenog gvo�đa
ZAPREMINA MOTORA: 1752 ccm
SNAGA:
46 KS pri 4000 o/min.
85 KS pri 4800 o/min. (Super Sport i Grand Sport)
MAKSIMALNA BRZINA: 110 km/h, 165 km/h (1929), 170 km/h (1930)

Posted Image
Alfa Romeo 6C 1750

Jo� sna�niji model od prethodnika, 6C 1500. Prvi put prikazan 1929. godine na auto reviji u Rimu, proizvođen u Touring, Grand Touring, Super Sport i Grand Sport varijanti, model 6C 1750 zadr�ava istu te�inu i strukturu kao njegov prethodnik, ali poseduje mnogo sna�niji motor (povećenjem zapremine od 10-15% posti�e 100 KS za motore koji se koriste u trkama ), i mnogo veći obrtni momenat, doprinoseći boljem ubrzanju. Monta�a �asije takođe je pobolj�ana, radi obezbeđenja maksimalne sigurnosti, kako kod proizvodnih modela, tako i kod specijalne takmičarske verzije. U sportu se prvi put pojavljuje 1929. na trci Mille Miglia i sve do 1931. godine sigurno dominira svim trkama u sportskoj kategoriji. Ukupno je proizvedeno 2579 vozila.

P2

GODINA PROIZVODNJE: 1924-1930
MOTOR: 8 cilindara u liniji 4 bloka prevučena čeličnim pločama
ZAPREMINA MOTORA: 1987 ccm
SNAGA:
140 KS pri 5500 o/min. (1924)
155 KS pri 5500 o/min. (1929)
175 KS pri 5500 o/min. (1930)
MAKSIMALNA BRZINA: 225 km/h

Nebobediv - Prvi automobil koji je dizajnirao Vittorio Jano u 1924. godini, model P2 je takođe prvi model Alfa Romea sa osmocilindičnim turbo motorom i dva karburatora sme�tena iza kompresora. Tajno pripreman u Portello-vim radnim prostorijama, P2 ostvaruje iznenađujući debi u drugoj sezoni trke pod imenom Circuit of Cremona 1924. godine. Na 320km dugoj trci, sti�e do trijumfa sa neverovatnom prosečnom brzinom, preko 158 km/h, uz to posti�e prosek od 195 km/h u brzinskom takmičenju na deonici od 10 kilometara.

Učestvovanje u međunarodnom Grand Pri takmičenju 1924. i 1925. godine vodi do osvajanja prve titule svetskog �ampiona, �to je uslovilo da logo Alfa Romea dobije dodatak u vidu lovorovog venca, kao znak sećanja na pomenuto ostvarenje. Smatran jednim od najboljih Grand Pri automobila dvadesetih godina, P2 pola�e temelj za legendu o Alfa Romeu. Od �est modela konstruisanih samo dva jo� uvek postoje, a danas se mogu naći, u Muzeju Alfa Romea u Aresi (Alfa Romeo Museum, Arese), dok je verzija iz 1930. godine izlo�ena u Muzeju Automobila u Torinu (Automobile Museum, Turin).

24 HP
GODINA PROIZVODNJE: 1910-1920
MOTOR: 4 cilindra redno, blok motora od livenog gvo�đa
ZAPREMINA MOTORA: 4084 ccm
SNAGA: 42 KS pri 2200 o/min.
MAKSIMALNA BRZINA: 100-115 km/h

Posted Image
1911 Alfa Romeo 24HP

Prvi. Među 300 modela, koje je dizajnirao Giuseppe Merosi, 24 HP je i brz i pouzdan, a takođe je i Alfin prvi komercijalni uspeh. Model je postigao trenutan uspeh kod ljubitelja sporta svojim izvanrednim ubrzanjem. Automobil je imao veoma moderna tehnolo�ka re�enja za to vreme, od jedinstvenog bloka motora pa do kompaktnog menjačkog sklopa. 24 HP ostvaruje debitantski nastup 1911. godine u �estoj sezoni trke Targa Florio, sa dva automobila koji će se istaći svojom brzinom i upravljivo�ću, koji su dokazali da su Alfa Romeo automobili zaista sportski autombili.

1911. godine je predstavljen model 15 HP Corsa, koji je bio namenjen prvenstveno sportskim takmičenjima. Maksimalna snaga motora u ovom modelu je bila 45KS. 1914. godine predstavljen je pobolj�ani model pod nazivom 15-20 HP, a prateći primer modela 24 HP napravljen je 12 HP, koji je manje kompleksan, ali sa jednako blistavim karakteristikama.

#2 elas

elas
  • Alfista
  • 238 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Beograd
  • Alfa model:156 sw 1.9 jtd

Posted 02 January 2013 - 04:49 PM

Malo da osvezimo temu sa lepim fotografijama

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 1500 sport castanga torpedo

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 1750 gran sport spider

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 2300b mille miglia

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 2300b cabriolet

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 2500 competizione

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 2500 ss villa d este

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 2500 touring berlineta

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
8c 2900 corto turing spider

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
ar 159

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
ar 512

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
1900 super sprint zagato

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
8c 2300 monza

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
6c 2500 ss pinin farina

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
bimotore




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub