Jump to content


Photo

Alfa 156 D2-S2000


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 OMP

OMP
  • Alfista
  • 166 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Krusevac
  • Interesovanja:automobilizam
  • Alfa model:156 JTD SP3

Posted 07 November 2009 - 11:07 PM

1998 godine alfu 155 na trkackim stazama menja naslednik, model 156 koji nastavlja sa odlicnim i jos boljim rezultatima od svog prethodnika. italijanska firma N technology je napravila ukupno 4 verzije ovog modela(u zavisnosti od homologacije i sezona u kojima je auto vozen), 1998 godine su napravili dve verzije
Posted Image
prva je grupa N(auto sa minimalinim prepravkama u odnosu na serijski model, na slici ona u pozadini) i D2 verzija koja je znatno ozbiljniji trkacki auto sa ozbiljnim prepravkama i preko 300 konja, oba modela su sa motorima od 2000ccm i oba su bila namenjena kako nacionalnim tako i evropskim i svetskim prvenstvima, model grupe N nije bio nesto popularan u toj klasi pa je tako i manje poznat, pre svega zbog konkurencije u toj klasi gde su manji automobili lakse prolazili(pezo 306, honda civic, ford fokus...) , grupa N se kasnije pretvara u klasu SP(super production) gde 156icu zamenjuju alfa 147, sama klasa je zahtevala vise prepravki na autu, motori su razvijali i do 230 konja itd. alfa 156 kao i u samom startu nije zadovoljila zahteve klase tako je 147ica zauzela njeno mesto.


verzija D2, popularana i pod nazivom superturismo, se prvo pojavljuje u italijanskom turing car sampionatu 1998 i odmah osvaja titulu na celu sa proverenim vozacem Fabrizio Giovanardijem, ista prica se ponavlja i sledece godine, isti auto i isti vozac.

Posted Image

Engine Capacity
1.997 cc
Power
310 cv at 8.200 rpm
Fuel feed
Electronic system integrated with injection
Intake 4 throttles
Clutch
Carbon triple discs
Gearbox
6 gear + rev, sequential, front engagement with cut-off
Differential
Viscous / multiplates limited slip differential
Brakes
Front: 380 mm ventilated discs, 8 pots calipers
Rear: 278 mm ventilated discs, 2 pots calipers
Wheels
Aluminium alloy wheels 9 x 19
Weigth
975 kg

2000 godine kompletan tim prelazi da se takmici u evropskom kup sampionatu, gde takodje osvajaju titulu kao i 2001, opet uzastopna titula u jednom sampionatu, glavni konkurent alfe do tada je uglavnom bio bmw ali se pojavljivao i audi, honda i ostali.

Posted Image

2002 godine FIA pravi novu homologaciju za evropski turing car sampionat, tzv. S2000 specifikacija u kojoj svi automobili postaju znatno slabiji i jeftinij za pripremu ali nista manje atraktivni, alfa konkretno gubi cak 50ak konja, dobija gta body i nastupa pod nazivom gta s2000, takodje Fabrizio Giovanardi osvaja titulu za alfu po 5. put za redom :huh:

Engine Capacity
1.998 cc
Power
260 cv at 8.450 rpm
Fuel feed
Electronic system integrated with injection
Intake Single throttle diam. 64 mm
Clutch
Single disc diam. 200 mm
Gearbox
5 gear + rev, front engagement
Differential
N.Technology mechanic limited slip differential
Brakes
Front: 295 mm discs, 4 pots calipers
Rear: 278 mm discs, 2 pots calipers
Wheels
Aluminium alloy wheels 9 x 17
Weigth
1.140 kg (driver included)

2003 godina je bila poslednja sezona kad je alfa po 6. put osvojila titulu, doduse za volanom sampionske alfe se ovaj put nalazio jos takodje italijan Gabriele Tarquini, te godine je FIA opet promenila homologaciju i 156ica je dobila 15ak konja u odnosu na prethodnu sezonu

Posted Image

Engine Capacity
1.998 cc
Power
275 cv at 8.450 rpm
Fuel feed
Electronic system integrated with injection
Intake Single throttle diam. 64 mm
Clutch
Carbon double discs diam. 184 mm
Gearbox
6 gear + rev, sequential, front engagement with cut-off
Differential
N.Technology mechanic limited slip differential
Brakes
Front: 330 mm ventilated discs, 4 pots calipers
Rear: 278 mm discs, 2 pots calipers
Wheels
Aluminium alloy wheels 9 x 17
Weight
1.140 kg (driver included)

alfa nastavlja da se takmici u wtcc sampionatu do 2007 godine ali na zalost vise nije osvajala titule iako je imala zapazene rezultate i par puta bila na domak titule, polako su padali na tabeli a bmw preuzima primat u takmicenju.
2005 godine alfa je osviojila vicesampionsku titulu, 2006 3. mesto a 2007 su nastupali samo sa jednim vozacem i osvojili 4. mesto, to je i bila pslednja sezona za alfu u ovom takmicenju

Posted Image
Posted Image

vozaci koji su nastupali za volanom alfe kroz ove godine su: James Thompson, Olivier Tielemans, André Couto, Fabrizio Giovanardi, Gabriele Tarquini i Augusto Farfus, Nicola Larini, Roberto Colciago, Romana Bernardoni, Yvan Muller, Salvatore Tavano, Gianni Morbidelli, kao i vozaci neki od vozaca formule kao sto su Michael Schumacher i Felipe Massa kao i moto gp vozac Marco Melandri kao gosti na nekim od trka i testovima.

Posted Image

treba jos napomenuti i ucesce alfe u britanskom prvenstvu, svedskom, nemackom, doduse tamo se nije pojavljivala kao fabricki tim vec u vidu "privatnika" tako da i nije imala zapazene rezultate.

#2 OMP

OMP
  • Alfista
  • 166 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Krusevac
  • Interesovanja:automobilizam
  • Alfa model:156 JTD SP3

Posted 07 November 2009 - 11:12 PM

alfa 156 D2 specifikacije se pojavila i kod nas na kruznim trkama, vozi je Andrej Kulundzic a alfa je model iz sezone 1999, bivsi sampionski auto Fabrizio Giovanardi-ja :huh: Chassis No 99/010 a evo malo i trkacke istorije tog automobila

1999 - Used by Fabrizio Giovanardi to win the Italian Touring Car Championship.

2000 - Driven by Gianluca de Lorenzi in the European Super Touring Cup for Team Nordauto.

2003 - Driven by Tanasije Kuvalja in the Serbian Touring Car Championship. Sold at the end of the season to the Serbian based Dekleva Racing.

2004/05 - Driven by Slavko Dekleva in the Slovenian Hill Climb Championship for Team Dekleva DeWalt, winning the title in 2005.

2008/09 - Driven by Andrej Kulundžić in the Serbian Touring Car Championship

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#3 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 07 November 2009 - 11:18 PM

Prava renesansa za 156 na trkackim stazama dok nije pocela da pada, nazalost!
Ovo mi je omiljena slika iz tih nekih godina kada se bmw-ejci vide u pozadini...
Posted Image

#4 OMP

OMP
  • Alfista
  • 166 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Krusevac
  • Interesovanja:automobilizam
  • Alfa model:156 JTD SP3

Posted 07 November 2009 - 11:33 PM

ovo su poslednje sezone kad se alfa jos borila i imala neke sanse, konkretno ovo je 2005 godina kad je alfa imala cak 5 vozaca u postavci, tad i 2006 je bila i najbliza tituli kad se u zadnjoj trci sve resavalo, nisam mogao da prezalim sto je nisu(nismo) uzeli ali Macau je jednostavno bila i ostala staza gde je bmw neprikosnoven




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub