Jump to content


Photo

Najgluplji Kvar Ikad.

Elektrika

  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 04 March 2018 - 06:37 PM

Evo vas citam , svi imate problema u smisli nesto "NE RADI" kako treba, ili nikako.

ALI ja imam totalno drugaciji problem.

Otisao do posla, ugasio normalno.. kad da je upalim, struje ni gram...

Napunim akumulator, nakacim ga, svetla rade, brisaci rade, nema teorije da ih ugasim...

Napominjem da sam i jedno i drugo ugasio kad sam izasao iz kola.

Nista.. daj da je barem oteram kuci.. Skinem rele (na semi I35), da ugasim kratka svetla i poziciju, i skinem rele za brisace...

Upalim auto, radi normalno.. vratim rele I135 da me milicija ne kazni bez svetala i dodjem kuci...

 

Danas sam ceo fkn dan trazio sta je u pitanju. Elektricar sam.. al ne ide.. :)

 

Otkacim rucicu svetala i brisaca, brisaci i svetla rade,,,

Skidao releje da vidim da neki nije zalepio,, nije ni jedan.

Gledao redom osigurace.. svi ok...

Da resim jedno po jedno.

prvo brisace.

Otvarao mehanizam brisacam cistio ga..  vratim.. opet rade bez prestanka,, cak i bez kontakt brave, izvadim kljuc, oni rade..

Kratka svetla isto..

E da, i primetio sam u svoj toj guzvi da ne radi ni ventilator unutra za ventilaciju/ grejanje.

 

ima li iko ideju sta da gledam...

Sve moguce seme su ispred mene.. ne vidim nikakvu vezu, sem tog I35 relea sa svime ovim..

E da.. kad izvadim kljuc, pogasim sve, rele ostane zatvoren. Ima nekakvog blentavog napona koji ga drzi u zatvorenom polozaju,

Zatvori, normalno, kad upalim kratka svetla., ali da odlepi, jok.. tek kad skinem klemu..

 

eto.. Haos, lepo kazem :)

 

PS.. alfa 145 1.4 Twin Spark 1998 godiste


Edited by zmaj, 04 March 2018 - 06:38 PM.


#2 petarc1971

petarc1971
  • Alfista
  • 585 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:beograd/srbija
  • Interesovanja:Auto;Mehanika,Dijagnostika,Limarija,Lakiranje.
  • Alfa model:nije vise alfa,ali bice.

Posted 04 March 2018 - 07:14 PM

Da nije kontakt brava u problemu.Kod italijana je uradjeno kad izvadis kljuc sve se automatski iskljucuje znaci nema teorije da ti ostanu ukljucena svetla kao kod recimo francuza i ostalih.



#3 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 04 March 2018 - 07:35 PM

Ostaje brate, ostaje... To i jeste problem...

Ostaje ukljuceno i kad pocupam konektore iz brave :(


Edited by zmaj, 04 March 2018 - 07:36 PM.


#4 petarc1971

petarc1971
  • Alfista
  • 585 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:beograd/srbija
  • Interesovanja:Auto;Mehanika,Dijagnostika,Limarija,Lakiranje.
  • Alfa model:nije vise alfa,ali bice.

Posted 04 March 2018 - 08:15 PM

Mozda bi problem trebalo traziti u kutiji sa osiguracima ispod volana.Sta kaze shema kako ide strujas sa rucice za brisace pa na dalje?



#5 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 04 March 2018 - 09:12 PM

Na Rucicu menjaca dolazi napon  sa relea I35. njega pali brava.

Sa rucice brisaca direkt na elektroniku brisaca,,, Ona kontrolise i prednji i zadnji brisac,.

Zadnji radi OK...

Prednji nema sanse da ugasim.

Takodje sa rucice ide i na pumpe za vodu, prednju i zadnju... I one rade OK.

 

Ali, na semi nema nacina da vrati napon na bravu ili rele I35, i ostavi mi zalepljen kontaktor I35...

Brisaci rade i kad iscupam konektor kontakta iz brave...

Pocinjem da sumnjam, u kutiju osiguraca... da nije negde zagaravilo, pa prolazi neki slabi napon, kako ono oce.

 

Do kontakt i Ignition brave sam uspeo da dodjem... za kontakte rucice brisaca mi je zakocilo, sto nesto nisam mogao da skinem gornji poklopac osovine volana.

Donji Ok. 4 Srafa i pade, al gornji jok...

Evo sad razmisljam, verovatno sam trebao da oborim volan dole, pa onda probam,, al ajd... probaj ovom, probaj ono, sve u nadi naci cu sta nije OK...

 

Pa pazi,, ja nisam prvi vlasnik.. vidim da su se mnogi igrali sa ovom mojom alfom.

Nisu mi radile brzine na ventilatoru.. samo na 4,,, evo u svom ovom rasturanju sam nasao izgoreli kontak i na otpornicima i na kontaktoru koji se bode u otpornike :)

Sad mi ide na zivac sto ni na ventilatoru , paz sad, NEMAM napona, osigurac OK... na podnozju, takodje nema napona,

 

Tako daa.. nesto cu i da resim...

E, vala, makar morao da trazim zicu po zicu, naci cu :)

Nego se ponadah, mozda jos neko imao slican problem da mi skrati muku..

Manja bi muka bila i kad bih nasao origialno uputstvo za alfu...

Ovo sto imam, radjeno generalno za 145-146 TS, TD, JTD.. da te bog sacuva, dok nadjem sto mi treba.. obelim...

 

Izgubih pola dana da skinem plastike ispred ventilatora ispred suvozaca da pridjem ventilatoru a da ne polomim nista.. I to sve gledajuci u ovu bzvz bodywork shemu,,
AAaa nigde ne pise da mora pola auta da rasturim da bih do njega dosao...

Btw, Imal neki laksi nacin za skidanje sedista... na kraju sam ih odsrafio iz patosa i skinuo :(


Edited by zmaj, 04 March 2018 - 09:24 PM.


#6 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 04 March 2018 - 09:34 PM

napisah rucicu MENJACA, treba brisaca....

Zna li neko da mi kaze , evo nailazim po shemama, kakav je to MARCIA polozaj brave?



#7 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,047 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 05 March 2018 - 11:10 PM

Meni se desilo nesto slicno na 166, s'tim sto su stalno ostajala stop svetla sa pozicijim nazad upaljena a jedini nacin da ih ugasim je bilo skidanje klema sa akumulatora.

Nije bio problem u kutiji sa osiguracima ispod volana ali jeste ispod volana. Tamo se na 166 nalazi modul za proveru rasvete (i ne samo rasvete) a lose povezivanje od strane "strucnjaka" je uspelo da topi modul. U sustini nekoliko dana pre pocetka topljenja modula tip mi prebacio napajanje strujom sa leve na desnu stopku jer ga "mrzelo da trazi prekid u kablovima.



#8 petarc1971

petarc1971
  • Alfista
  • 585 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:beograd/srbija
  • Interesovanja:Auto;Mehanika,Dijagnostika,Limarija,Lakiranje.
  • Alfa model:nije vise alfa,ali bice.

Posted 05 March 2018 - 11:25 PM

Mislim da starija vozila nemaju toliko modula 145 ako ima za airbag i eventualno klimu,sve ostalo bi trebalo da ide preko kutije osigurača.

#9 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,047 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 06 March 2018 - 07:46 PM

Ma to da, neko kazem da se unutra od elektronike mozda negde nesto istopilo pa nije moguce iskljuciti ga prekidacem ili rucicom.



#10 petarc1971

petarc1971
  • Alfista
  • 585 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:beograd/srbija
  • Interesovanja:Auto;Mehanika,Dijagnostika,Limarija,Lakiranje.
  • Alfa model:nije vise alfa,ali bice.

Posted 06 March 2018 - 08:12 PM

Da moguće je,auto je malo stariji,a brisači su malo veći potrošač itd.

#11 siki

siki
  • Alfista
  • 1,585 posts
  • Pol:Male

Posted 07 March 2018 - 12:37 PM

a gde je taj modul TAČNO ispod volana,kako izgleda,oznaka-daj uslikaj položaj,da nije u tunelu iznad menjača?

Uslikaj i stavi strelicu!!



#12 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 07 March 2018 - 06:26 PM

Mislim da je kod mene ipak kutiija osiguraca...

Razbucao sam je skroz, dosao do stampane seme, ( One na plastici) izmedju osiguraca i konektora same kutije...

Pa jbg, 4 dana gledam semu glupih brisaca i nema teorije da mogu da rade , tj da dobijaju napon i bez iskljucene rucke brisaca, i bez vremenenskog relea...

Ja sve to pocupam, a oni rade... Inace, kad je sve spojeno, brzine brisaca funkcionisu.. Zadnji brisac ok pali gasi, sa iste rucke.. ali prednje, nema teorije da ugasim...

 

Dakle...neko je vec vukao zicom mostove po kutiji, ono izvadi osigurac, nabije zicu, vrati osigurac... Grozim se tih stvari... strucnjake je mrzelo da traze problem..

Elem.. kad je neko to vec na ovaj nacin radio, deder da vidim o cemu se radi..

Skinem kutiju, Vide se ociti tragovi otvaranja iste i pre...

Misim.. ovde nema sta... stampana ploca na plastici... jos viseslojna...

Dakle, odma se vidi da nekoliko varova ( citaj lemna mesta), " visi" u vazduhu...  na dodir je ovde onde lepljiva stampana ploca... NIsam joj razlistavao slojeve, ko zna unutra sta je.

Zakljucujem da je 99% upravo ova kutija u pitanju..

E sad.. jos da je negde nadjem , zamenim , probam...

PA javljam :)


Edited by zmaj, 07 March 2018 - 06:30 PM.


#13 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,047 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 08 March 2018 - 11:10 PM

a gde je taj modul TAČNO ispod volana,kako izgleda,oznaka-daj uslikaj položaj,da nije u tunelu iznad menjača?

Uslikaj i stavi strelicu!!

@Siki, treba da se rastura, nije kod menjaca. Ja imam onu koju sam zamenio pa mogu nju da slikam a da je ne bi trazio sada mogu ti reci da je zelenkasto plavicaste boje (neko tu boju zove svetlo zelenom a drugi svetlo plavom) oko 10x15 cm ako se dobro secam

 

@Zmaj, ma sigurno ces naci neku po otpadima jer ih ima dosta ... Nekog je mrzelo da radio kao onaj meni sto je prevezao stopku, to je ista prica ....



#14 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 11 March 2018 - 09:10 AM

e, stigla kutija... Meni je to malo nezgodno.. Auto otpad Novi Beograd... pa drug uzeo, platio brzu postu, pa poslao na bus do CG..

Stiglo, al pogresno..

Tip Kutije A, a meni treba C... Da nisam poslao slike, tip, godise, model, pa ajde... Al jesam sve,,,na oko su iste.. ali mi se cini da ozicenje nije.

Jednostavno me je strah da ne upalim auto sa ovom kutijom osiguraca,

 

Po semi npr, konektor A,(Tip kutije C) kod mene ide 1: Sedista grejanje, 2: Vrata odkljucavanje. 

A na kutiji koju sam dobio, ( Tip kutije A) ide 1: Ventilator hladnjaka, 2: sirena ...

 

Ova kutija,koju sam dobio, (tip A) uopste nema u funkciji konektor N..

 

I sta sad? :(


Edited by zmaj, 11 March 2018 - 09:11 AM.


#15 petarc1971

petarc1971
  • Alfista
  • 585 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:beograd/srbija
  • Interesovanja:Auto;Mehanika,Dijagnostika,Limarija,Lakiranje.
  • Alfa model:nije vise alfa,ali bice.

Posted 11 March 2018 - 09:49 AM

Naj verovatnije da to nece moci da radi.



#16 zmaj

zmaj
  • Alfista
  • 7 posts
  • Lokacija:Igalo
  • Alfa model:145.1.3 TwinSpark 98

Posted 12 March 2018 - 05:51 PM

Nece....

Cuh se sa vlasnikom auto odpada, ponovo sam poslao slike, ukazao na razliku.. poslace onaj koji treba,.

Od 60 kutija, koje sam video na slici, mozes misliti da ima samo jednu, koja meni treba,

E, sad.. nadam se da je ispravna :)

Kako god, kad je zamenim , javljam :)



#17 petarc1971

petarc1971
  • Alfista
  • 585 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:beograd/srbija
  • Interesovanja:Auto;Mehanika,Dijagnostika,Limarija,Lakiranje.
  • Alfa model:nije vise alfa,ali bice.

Posted 12 March 2018 - 08:23 PM

Naj verovatnije da je ispravna,samo bez nervoze sve se sredi.

#18 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,047 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 13 March 2018 - 01:18 AM

:clover:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub