Jump to content


Photo

Alfa Romeo Giulia

24. 6. 2015. Type 949

  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#61 milos.liska

milos.liska
  • Alfista
  • 194 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:Alfa Romeo 147

Posted 01 July 2015 - 10:32 AM

Pa dobro kolega Nino 147 nije decko radio pismeni iz srpski malo pogresio nista strasno bar sam ga ja razumeo,a sto se tice cirilice ja te u potpunosti podrzavam a i takodje mislim isto to za strane oznake da se pisu latinicom kako su u i originalu,a i ovo je forum o automobilima pa tako od mene bravo bar za trud na cirilici,eto mene mrzi da se njome sluzim a i moje licno misljenje je da je lat. prakticnija za ove stvari oko auta. Pozdrav za sve :-)

#62 milos.liska

milos.liska
  • Alfista
  • 194 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:Alfa Romeo 147

Posted 01 July 2015 - 10:40 AM

Uzgred da pomenem; GIULIA ppo meni pun pogodak, dobar balans ili kompromis izmedju nas fanova brenda i sirokih narodnih masa,tako da joj predvidjam odlican uspeh (bar finansijski) tako da nam Alfa Romeo pozivi jos dugo DUGOOO godina pa da i nas Alfiste u skorijoj buducnosti obraduje nekim novim specificnim modelom! (sto se kaze za nas merak)

#63 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 01 July 2015 - 09:38 PM

Ja nisam spreman na kompromise a verujem ni vecina zagrizenih alfista. Sto se jezika i pisanja tice razumem sve ali tu vec moramo biti spremni na kompromise i raznorazne "ispade" sa svih strana.



#64 milos.liska

milos.liska
  • Alfista
  • 194 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:Alfa Romeo 147

Posted 02 July 2015 - 07:21 AM

Goci svako ima pravo na svoj stav ili misljenje,ti svoj izneo, ja moj znaci slazemo se da se ne slazemo i to je dobro, zdrava osnova za kvalitetnu diskusiju,(a nekako mi oko Giulie tanka) budi mi pozdravljen brat. ;-)

#65 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 02 July 2015 - 09:48 PM

Veruj mi, ja zaista ne mogu reci da je bolje ista nego nista. Da je bolje izbaciti jedan model pa bilo kakav nego ne izbaciti ni jedan. Ako je po tom pravilu da se vratimo na Arnu nekih tridesetak godina unazad. Pa ono je bio, i zvanicno je, jedan od 3 najveca promasaja u auto industriji.

Ako se ovo prodaje i od Djulije postoji zarada i popravi stanje Alfe u svetu automobila onda u redu ali se meni taj auto i dalje ne moze svidjati 1oo%. Recimo: Djulijeta, GT, Brera, 159, 156, 146, GTV i tako unazad, da ne nabrajam, su mi lepi i imaju dosta Alfinog duha a nesto tipa: Mito, 145, 147  jednostavno mi ne hvata oko i nije to to.

Ponovo kazem da ne mogu svi Alfini modeli da mi se svidjaju a i druge marke prave lepe automobile. Kod Djulije mi smeta to (ali razumem i da je uslovljeno sa nekoliko stvari) sto previse lici na nekoliko drugih automobila, sto nema (neko je to vec napisao) tu drskost koji imaju Alfini dizajneri. Oni koji su uvek izbacivali neki vanvremenski izgled i nesto sto odmah digne prasinu i covek pozeli da vozi gledajuci samo slike i predstavlja sebe kao ponositog vlasnika jedne Alfe. Znas kako, ne mogu bas najbolje opisati. Da bude usplahiren i ima pozitivnu tremu kao kada prvi put upoznaje roditelje sa devojkom kod kuce ili ocekuje misljenje drugara o njoj. Ne mogu bas najbolje opisati osecaj ali se nadam da me razumes. U doba kada nije bilo youtube-a, kada su se auti prodavali samo preko slika i na sajmovima, mnogima nije bio potreban forum ili vikipedija da bi kupili auto vec su bili zaljubljeni u njega na prvi pogled. Nisu morali do besvesti da slusaju klipove zbog zvuka motora, citaju o kvarovima i postavljaju bezvezna pitanja. Jednostavno pronadju oglas, pozovu coveka, predju oko 2oo - 300 kilometara i idu u kupovinu. Ne traze slike unutrasnjosti, iz ovog ili onog ugla vec su 8o% sigurni kupci samo ako kazu da dolaze.

Poceo sam nekoliko stvari a da ne bi preterao u detaljima ovde zavrsavam. E vidis, meni ovaj model nema tu draz. Tako nesto mi nedostaje.



#66 Viper

Viper
  • Alfista
  • 759 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Kać
  • Interesovanja:Alfa i samo Alfa
  • Alfa model:Alfa Romeo 156 2.0 JTS Selespeed 2002g. 165hp

Posted 02 July 2015 - 10:18 PM

Gocy ja te potpuno razumem, oduvek se Alfa kupovala srcem, za ovu nazovi Affa kreaciju teško da bih rekao da će je bilo ko kupiti srcem.

Znači svesno su u startu odustali od podrške pravih ljubitelja Alfe, mislim da im to nije dobro, vreme će pokazati koliko sam bio u pravu.

Pogledajte samo koliko dugo od predstavanja ljudi pričaju o Djuliji, dva dana i sve se sleglo, zar to ne govori dovoljno.


Edited by Viper, 02 July 2015 - 10:19 PM.


#67 petar

petar
  • Alfista
  • 30 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Crosswagon Q4 JTDM 1.9 16V 150HP

Posted 03 July 2015 - 11:43 PM

I kad je nisam vozio, za mene je Alfa uvek bila spoj atraktivnog, jedinstvenog dizajna i magije ispod haube koja nije namenjena onima kojima je prvo pitanje: "koliko ti troši po gradu ?" Čini mi se da je sa ovim modelom akcenat na toj magiji, a dizajn u drugom planu. Malo je razočaravajuće, ali je takav pristup možda i posledica prelepe 159 koja nije bila dovoljno dobro motorizovana... Za nas u Srbiji je era "fijatovih " motora bila vrlo prihvatljiv kompromis, ali smo mi kao tržište na nivou statističke greške... Giulia ne obara s nogu izgledom, ali ako serijski primerci nude dovoljnu količinu adrenalina za volanom, onda će verovatno mnogi preći preko prilično neprepoznatljive spoljašnosti (jedino gril ukazuje na to da je u pitanju Alfa) i reći: ovo je ono što očekujem od cuore sportivo automobila ! Već je rečeno, gađa se izgleda amerika, živi bili pa videli...

#68 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 04 July 2015 - 08:12 AM



#69 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 04 July 2015 - 03:47 PM

Čitam i dolazim do zaključka da bi većina propala da se bavi nekim biznisom.

Biznis i sentimentalnost,emocije uopšte,ne idu zajedno.U UO FCA sede finansijeri,koje

interesuje isključivo jedna stvar.Profit.Tradicija,duh,itd. njih ne interesuje.Mi,obični smrtnici,

možemo samo da se nadamo da su radi svog profita,uradili dobre analize i istraživanja i da će

ovim modelom ostvariti cilj.A kad oni zarde,zaradiće i Alfa,pa možda tada izbace nešto za svoju,a

i našu dušu.Pa se možda i vrate u trkačke vode,mada onaj mod RACE već nešto nagoveštava.



#70 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 04 July 2015 - 08:40 PM

Ocigledno je da si isli na "siguricu" nego na to sto ce jedna polovina voleti i obozavati a druga samo stati zabezeknuta otvorenih usta ne smejuci da kupi to "cudo" od auta jer dizajnom izgleda previse smelo i ispred drugih.



#71 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 04 July 2015 - 09:00 PM

Kvaka sa ovom "siguricom" je ta da ništa nije 100% sigurno.

Nisam još video podatak o broju naručenih komada,

kakve će biti sirotinjske verzije,..osim da će QV ići od 80k €.

Ništa,naše je da čekamo ostala 7 modela koja su najavili.



#72 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 09 July 2015 - 05:06 PM

Alfa Romeo Giulia QV - kolika je maksimalna brzina?

Prilikom premijere top verzije nove Alfine limuzine proizvođač je izbegao da saopšti podatak o maksimalnoj brzini automobila. Međutim, italijanski sajt Alvolante došao je do nekih zanimljivih informacija.

Izvor:

četvrtak, 9.07.2015. | 14:46
 
Tweet
1215512223559e6f0d5369c708063123_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

Ovaj sajt navodi da je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde prilikom testova na stazi Nardo u Italiji razvila čak 321 km/h (200 milja na sat)!

Isti izvor otkriva da je Alfina sportska limuzina u međuvremenu testirana i na Nirburgringu, te da će zvanični podaci o maksimalnoj brzini biti uskoro objavljeni.

Alfa Romeo Giulia QV pogon dobija od 3.0 litarskog turbo-benzinskog V6 motora (razvijenog u Ferrariju), koji proizvodi 510 ks (375 kW).

Prema fabričkim specifikacijama, automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi.

 

Izvor: b92.net


A potrosnja. to niko ne navodi?! :D



#73 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 09 July 2015 - 06:36 PM

Potrošnja na 321? Sigurno nije ispod 25.

 

Koliko sam razumeo,postoji tzv.deaktivacija cilindara pa V6 u određenim režimima radi kao R3 ili V4.Tvrde da je 

potrošnja smešna za motor te zapremine i snage.Brojke nisam ni ja video.



#74 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 09 July 2015 - 10:22 PM

Ma to je bilo vise saljivo nego li ozbiljno pitanje. Normalno je da takav auto trosi sa toliko konja i takvim ubrzanjima. Negde sam citao o nekoj M verziji BMW-a sa 6oo konja (ali ne znam koji je auto ili klasa u pitanju, zaboravilo se) pa ako ovi nasi zele da "udare" na njih bas ce morati da se potrude u svim segmentima na koje ciljaju.

 

E sada, ono sto jos uvek nismo pomenuli, ili sam ja prevideo, to je da je ovo koncept ali ja zaista ne vidim nesto sto bi trebalo "skinuti" sa auta i prilagoditi ga trzistu i kupcima. Uzecu za primer koncepte Brere i 4C koji su dosta izmenjeni zarad prihvatljivije cene. Ovo mi dodje kao gotov auto, bez viska, icega za uklanjanje. Spoljasnjost je, svidjala se nekima ili ne - kontretno ja nisam odusevljen izgledom, kompletna. Unutrasnjost takodje, ne vidim da moze doziveti radikalne promene. Ostaju samo sitna prilagodjavanja u skladu sa paketima opreme i motorima.

 

Ono sto ja nigde nisam video su dimenzije automobila. Znajuci podatak da je 159 "porasla" dosta u odnosu na 156 i veoma prisla domenzijama 166 verujem da je i Giulia veca u odnosu na 159 sto znaci da su njene dimenzije priblizne 166-ici. Negde se navodi da ce biti laksa od 153o kilograma a 166 u nekim verzijama je toliko najteza. Mozete zamislite kako ona ide sa 2.o TB ili 3.2 motorima. Onda ova Djulija cepa kao luda sa 5oo konjica. Mecava sto bi pojedinci rekli. Motor je izgleda najsvetlija tacka. Videcemo sta ce dati verzije namenjene trzistu i precizno koje ce sve ciljne grupe biti. 164 i 166 su bile "direktorke" a koji ce naziv ovo poneti medju nama tek cemo videti.

Inace znam za koji segment se ovo sprema, da ne ispadne da sam neupicen, vec samo pisem neka razmisljanja ...

 



#75 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 14 July 2015 - 10:21 AM

Alfa Romeo Giulia razvijena za samo 2,5 godine

Automobilska javnost sa nestrpljenjem je iščekivla novu Alfinu limuzinu. Iako je Giulia zvanično predstavljena krajem juna, italijanski proizvođač još uvek nije otkrio sve detalje u vezi sa ovim modelom.

Izvor:

utorak, 14.07.2015. | 08:22
 
53357391955a4ac81d5c04638953098_v4_big.j

Više informacija o ovom modelu biće poznato u septembru, kada će Giulia biti izložena na auto-salonu u Frankfurtu.

U međuvremenu, glavni inženjer zadužen za razvoj novog Alfinog modela, Filip Krif, izneo je neke zanimljive detalje o ovom automobilu.

U razgovoru za Car Magazine, Krif je otkrio da je nova Giulia razvijena za samo dve i po godine što je čak i za današnje standarde, kada se promene u auto-industriji odigravaju munjevito, kratak vremenski rok.

"Ako pitate bilo kojeg proizvođača automobila da li je moguće napraviti novi model za tako kratko vreme, svako će vam reći da je to nemoguće. Svuda u svetu standardi industrije zahtevaju 4-5 godina. Ipak, mi smo uspeli za dve i po", kaže Krif.

200528309055a4ac820e7d9797386078_v4_big.

On je kazao da je prilikom konstruisanja jedan od važnih kriterijuma bio odnos mase i snage. Zadatak je bio da masa top verzije - Quadrifoglio Verde (QV), bude oko 1.500 kg.

"Komponente sistema oslanjanja su od aluminijuma, motori su od aluminijuma, paneli vrata i blatobrani su kompletno izrađeni od aluminijuma, a poklopac prtljažnika i krov na modelu QV su od ugljeničnih vlakana", otkriva glavni inženjer kako su uspeli da postignu zadatu masu.

Krif, koji je radio kao inženjer i za Ferrari, tvrdi da je Giulia "fantastična u vožnji" da je "upravljanje precizno", a automobil "veoma brz, okretan i stabilan".

Kada je reč o pogonskim jedinicama, on je rekao da će kompletna paleta motora biti prikazana na sajmu u Frankfurtu.

Filip Krif je na kraju istakao da je specijalno dizajniran prednji spliter veoma bitan za celokupnu aerodinamiku vozila jer povećava silu prijanjanja, "downforce", u krivinama.

 

Izvor: b92.net



#76 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,611 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 17 July 2015 - 09:40 PM

Vrele Gume su pisale o novoj Alfi...

 

Sticem utisak da su napravili vrlo zaokruzen automobil koji ne bi trebao da odvrati nove kupce, ostaje da vidimo koje ce motore imati regularne verzije... 1750 moj favorit, i 2.0 jtdm je sasvim ok

 

 

2019802.jpg

 

2019804.jpg

 

2019803.jpg



#77 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 18 July 2015 - 09:23 PM

Fiat - Krajslerovo kockanje od milijardu dolara sa Alfa Romeom

 

24-og Juna u Arezeu, uz glas cuvenog tenora Andrea Bocelija predstavljen je novi Alfa Romeo sedan pod imenom Djulija za predstojecu 2o16 godinu.

 

wkX63lo.jpg

 

Predstavljajuci nasledje sportskih sedana staro vise od pedeset godina, koje potice jos iz daleke 1955 i famozne Dulijete, Djulija predstavlja ulaganje vise od milijardu dolara u kompaniju. Nova platforma ce biti osnova ne samo za veci sedan i krosover SUV vec i za nove verzije modela Dodza Calendzer i Cardzer kao i Krajslera 3oo.

 

HRoULRN.jpg

 

Zaista, buducnost FCA, sedme kompanije u svetu po prodaji automobila zavisice vise od te sasije nego li od nekoliko sedista i volana.Nova Djulija je potpuno drugacija u odnosu na postojeca dva Alfina sedana, Mito ili Djulijetu (ciji je rodjak "preko bare" Dodz Dart). Izbegavajuci manje sporsku voznju u ranijim sedanima (poslednja limuzina zadnjeg pogona je bila 75-ica u verziji Milano koja se proizvodila do '92), Dujija je savremena sa pogonom na svim ili samo zadnjim tockovima, dizajnirana da se umesa medju trojstvo: Audi A4, BMW serije 3 i Mercedes C klase. Iako druge verzije nisu najavljivane, ocekuju se moguca karavan verzija i kupe sa dvoja vrata za sva trzista sem severne Amerike.

 

337NwYG.jpg

 

Djulija je razvijena u strogoj tajnosti od strane male grupe Alfinih inzenjera u radionici nalik Maseratijevoj u Modeni. Sada znamo da je u pitanju samo 11 osoba koje su model razvile za nepojmljivih dve i po godine (trenutno je potrebno 4-5 godina za razvoj novog automobila).

 

LfWahUW.jpg

 

Tokom premijere Djulije, Serdjo Markione je rekao da ona ne bi bila moguca bez udruzivanja sa Krajslerom koji je uticao na finansije, tehnicke mogucnosti a poseduje i razvijenu prodajnu mrezu. Dobro upuceni izvori otkrivaju da je Markione stavio zabranu na raniji dizajn iz 2o12. godine i vratio na doradu mali tim inzenjera sa potpuno drugacijim pristupom sto je dovelo do odlaganja premijere za jun.

 

nooaTWI.jpg

 

Uz Bocelika u pozadini, kompanija je otkrila top verziju modela, (QV, koji ce ukrstiti koplja sa BMW-om M3. Ovaj model ce pokretadi dve turbine razvijene u saradnji sa Ferarijem i davati neverovatnih 51o konjskih snaga. Ovo ce pokrenuti Djuliju za neverovatnih od o - 100 3,9 sekundi. Blok motora je napravljen od aluminijuma sto je deo celokupnog programa samnjenja tezine i odnosa snage. Ovo je doprinelo odnosu 5o:5o prenosa snage sa zadnjih na prednje tockove.

 

jdyK4uk.jpg

 

Ipak, motor je veoma efikasan uz moguce deaktiviranje tri od sest cilindara za vrene "krstarece" voznje (ostala tri cilindra cekaju u pripravnosti i trenutno odazivaju po potrebi) Veliki pogodak tima koji je dizajnirao Djuliju su upareni snaga i efikasnost. Na premijeri modela nisu najavljene druge verzije motora ali se ocekuje ukupno sedam koje ukljucuju dvolitarski cetvorocilindricni benzinac od 178, 247 i 326 konjica. Cetvorocilindarski i sestocilindarski dizelasi se ne ocekuju u U.S., ber ne u pocetnoj ponudi nakon premijere serijskog modela.

 

kYoZGE0.jpg

 

Upravljanje je obecavajuce s'obzirom na odnos 5o:5o raspodele tezine i siroku primenu laganih materijala, poput aluminijuma i karbon fibera, i inovativnog sistema vesanja. Sistem vesanja je razvijen na veoma zahvalnoj sasiji Maseratijevog modela Gilbi ima dve nove viljuske u prednjem delu sa multilink stelovanjem nazad. ukombinovano je sa onim sto iz Alfe zovu "vektorisanje obrtnog momenta", dvostruko podesivo kvacilo dozvoljava zadnjem diferencijalu da razlicito prenosi snagu na svaki od pogonskih tockova.

 

RCG2Qty.jpg

 

Nova verzija Djulije takodje donosi poboljsanju verziju proslavljenog DNA sistema. Ovo je funkcija koja vozacu omogucava sportski ili stedljivije rezime voznje. Napredniji (Advanced) mod omogucava veliku predjenu kilometrazu uz najvecu iskoriscenist benzina i udobniju voznju. Prirodni (Natural) je sledeci koji omogucava bolji odaziv gasa ali se smanjuje kilometraza. Dinamicni (Dynamic) prenosi stvari na visi nivo skracijuci brzine osmobrzinskog menjaca sa dvostrukim automatskim kvacilom i povecava tvrdocu vesanja. Postoje glasine da ce postojati i sestobrzinski manuelni menjac kao sto se i vidi na jednoj od slika unutrasnjosti.

 

xqu9yNn.jpg

 

Celokupna unutrasnjost je podredjena vozacu sa paznjom ka materijalima koji obecavaju visok kvalitet preminum klase uz bobro poznati zavodljivi italijanski stil. Tokom prezentacije prikazanih materijala, Harold Vebster je obecao alternativu u odnosu na bezdusnost unutrasnjosti koju prikazuje napred navedeni trojac. Ovo ostaja kao nepotvrdjena vest jer kompanija jos uvek nije prikazala zvanicne slike unutrasnjost ali su izgleda neke od njih "procurele" dajuci nagovestaj luksuza i detaljniji izgled, Interesantno je da na fotografiji nema velikog ekrana na dodir vec je verovatno ugradjen u centralni deo ili izlazi iz konzole.

 

MRYPHXZ.jpg

 

I dok neki kriticari njen izgled nazivaju "izvedenim" od drugih modela ima puno toga sto se razlikuje od jednolicnog dizajna nemackog trojca. Gledajuci sa strane Djulija mozda lici na svoje buduce takmace ali gledano s'preda, nema greske, ona je pravi Alfa Romeo. Okrenuti trougao i amblem marke koji je ponovo evoluirao tokom ovih 1o5 godina.

 

dqOoODU.jpg

 

Kada prve isporuke stignu u U.S. ocekuje se da ce i cena biti slicnja njegovim konkurentima i sa cetvorocilindricnom verzijom motora nesto malo ispod 35 ooo a QV verzija, prikazana na slikama, oko 6o ooo dolara.

 

MyEubxX.jpg

9c3nVAw.jpg

XqwU94J.jpg

OwN6UD2.jpg

GKo2IaJ.jpg

iSjV3UM.jpg

VKA6DKN.jpg

 

Originalni tekst mozete naci na linku: http://www.digitaltr...-on-alfa-romeo/

 

Prevod sa engleskog by G



#78 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,611 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 30 July 2015 - 09:30 PM

Muzika za usi za download:

http://www.alfaromeo...e_of_Giulia.zip

 

THE NEW GIULIA QUADRIFOGLIO.
ALFA ROMEO'S UNMISTAKABLE SOUND IS BACK

As the spotlights are turned on and a roar breaks the silence revealing the soul of the New Giulia Quadrifoglio: it is the sound of the new Alfa Romeo six-cylinder, 510 horsepower Twin-Turbo engine.

To be the first to discover the extraordinary sound created by the Alfa Romeo engineers, login to download the high definition audio file. For a completely immersive experience, we would recommend using your headphones or connecting your computer to a high quality sound system to fully appreciate the roar that is the Alfa Romeo soul.

 

http://www.alfaromeo...e_Of_Giulia.mp4



#79 milos.liska

milos.liska
  • Alfista
  • 194 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:Alfa Romeo 147

Posted 31 July 2015 - 08:45 PM

Alfa-Romeo-Giulia-Carscoops_zpstizfp3xd.

Malo za uporediti



#80 Marko986

Marko986
  • Alfista
  • 27 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.8TS

Posted 31 July 2015 - 11:30 PM

Giulia deluje lepse i za klasu luksuznije, mozda im se i posreci...:)






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub