Jump to content


Photo

Alfa Romeo Giulietta


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1 Ricky

Ricky
  • Alfista
  • 183 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Alfa Romeo 8C Competizione

Posted 20 September 2010 - 09:55 PM

Posted Image
Alfa Romeo Giulietta
Ciao Bellissima!

Zdravo lepotice! To je prvo što se, nakon uzdaha, otme čoveku sa usana kada uživo vidi novu Giulliettu...
Posted Image
Znaju Italijani da prave ljubavi počinju u proleće. Zato je i Giulietta, nova Alfa sa stilom, elegantna i dinamična, predstavljena nekako baš u to doba, kada se emocije bude. Uzdanica Alfa Romea iz C segmenta, prvo se projavila početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, potom je u Italiji viđena na ulicama u maju, a širom Evrope pojaviće se u junu. Srećom, polovinom aprila, imao sam priliku da se sa dotičnom, na kratko, upoznam u “njenom domu”...

E, da! Giulietta nije novo ime kod Alfe. Sredinom 50-ih godina prošlog veka, nosila ga je jedna prava legenda automobilske industrije. Nije korektno reći kako joj je to “baka”, jer onda bi se “majka”, na koju zaista podseća, pojavila već početkom 60-ih, a, recimo, “tetke” u kasnim 70-im i 80-im. U svakom slučaju, Giulietta je slavno ime za jedan sjajni automobil, prepoznatljivo širom sveta.

http://www.youtube.c...player_embedded

Posted Image
Lepotica i zver
Giulietta u suštini predstavlja hatchback sa petoro vrata i Alfu poptuno nove generacije. Automobil u kojem se stil i tehnologija spajaju podjednako dobro kao komfor i dinamika, prostranost i bezbednost. I sve to, na potpuno novoj platformi jednog kompakta, odnosno, vozila niže srednje klase.

Ta "platforma" je za 23% čvršća i kruća nego ona kod modela 147, čije mesto nova Giulietta zauzima, što obezbeđuje odličnu polaznu osnovu za ispunjenje i najsloženijih zahteva u pogledu udobnosti i uživanja u vožnji. Novi sistem oslanjanja potpuno je prilagođen nasleđu, tačnje, agilnosti koja je uvek krasila Alfe.
Posted Image Posted Image Posted Image
Ko sumnja, neka upotebi DNA selektor moda "ponašanja" kojim se automobil prilagođava razičitim uslovima puta i stila vožnje. Tako Giulietta može biti i lepotica i zver, jednostavnim izborom programa All Weather, Normal ili Dynamic. Ovu "transformaciju" najvažnijih parametara rada motora, menjača, upravljačkog sistema i elektronskog diferencijala, te VDC-a (Vehicle Dynamic Control), mogu da obave svi modeli iz ponude.

Idealne proporcije
Ipak, nije pristojno odmah zavirivati ispod... suknje! Najpre treba pogledati lice! Giulietta ima novo lice, sa veoma izražajnim crtama. Najupečatljiviji deo je nos... Ne, nije ona "nosata", već trodimenzionalnost prepoznatljive maske hladnjaka, na čijem vrhu se nalazi logo, prosto je najuočljivija. Potom pogled zastaje, baš tamo gde treba, na očima ili svetlosnim grupama, koje su dopunjene LED tehnologijom, pa onda napućenim ustima u vidu usisnika vazduha i okruglim obrazima, tj. masivnom braniku. Uh! Možda da prekinem sa ovakvim opisom, jer možete pomisliti: "Bože, na šta ona liči!?!"

No, bez brige! Ona je zaista lepa. Iz profila izgleda kao kupe, budući da su kvake zadnjih vrata skrivene u C stubovima. Forme su skladne, a pojava deluje snažno, moćno i dinamično. Zadnji deo, uvek dosta "škakljiv" za komentarisanje, prati stil mišićavosti i snage.

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image
Lične proporcije Giuliette su 4.351x1.798x1.466 mm, dok raskorak ili međuosovisko rastojanje iznosi 2.634 mm. U prtljažniku ima mesta za 350 l, a težina, iako za nju nije pristojno pitati, iznosi 1.320 kg.

Top model
Na probnoj stazi Alfe u mestu Balocco, u blizini Milana, gde inače borave top manekenke, sreo sam i top model Giuliette. Ona je, baš ono što bi danas, potpuno neknjiževno, rekli: "Ne vrh, nego vrh vrhova..." A to je crvena Giulieta 1750 TBi sa oznakom Quadrifoglio Verde!

Dakle, ova gospođica G.Q.V. je izuzetna u svakom pogledu. Prvo, izgledom je još privlačnija od svojih sestara i deluje izazovnije, a drugo, i mnogo je moćnija.

Elegantno-sportski enterijer urađen je sa stilom, do poslednjeg detalja. Dovoljno je prostran i osvetljen, iako je crne boje. Sedišta pružaju visok nivo udobnosti, ali sportske praktičnosti. Upravljač je obložen nappa i prevrnutom kožom, tako da pruža izuzetan osećaj. Instrumenti su pregledni, a tu je čak i pop-up display koji se pojavljuje na vrhu centralne konzole, na kojem se emituju najrelevantniji podaci. U ovom slučaju, najzanimljiviji su oni o učinku turbo-punjača.
Pokazala mi je...
Giulietta Q.V. priča nešto promuklim glasom i pomalo naglašava slovo R. Znate ono - grrrr! A u nekoliko krugova na stazi, pokazala mi je samo deo onoga šta zna. A da zna i može dosta toga, činjenica je! Verzija Quadrifoglio Verde garantuje vrhunske perfomanse, odnosno, odličan prenos 235 KS, dobijenih iz novog rednog turbo-benzinskog četvorocilindraša, zapremine 1.742 ccm pri 5.500 o/min. Eksplozija snage i kontinuirano ubzanje, bez "turbo" rupe, te maksimalna brzina od 242 km/h, samo su deo onoga što ova Alfa može. A sa obrtnim momentom od 340 Nm pri 1.900 o/min u Dynamic modu, može ona vozača i da "pritegne" u sedište, dok za 6,8 s stiže iz mirovanja do 100 km/h.

Kroz krivine prolazi poslušno i sa lakoćom, prateći želje i sitne korekcije vozača, bez pogovora. Odlično se obuzdava, tj. usporava i pri tome je mirna i stabilna, baš kao i pri naglim promenama pravca.

A može i opušteno da krstari i nežno šapuće, sa prosečnom potrošnjom od 7,6 l na 100 km. Tada ručica šestosepenog manuelnog menjača ostaje pomalo usamljena, a ekološka svest Giuliette dolazi u prvi plan. Ona poštuje Euro 5 norme, ima čak i Start & Stop sistem, kao i Blue&Me i Bose audio-uređaj, te najviše ocene na Euro NCAP testovima bezbednosti, i još mnogo toga što krasi pristojne devojke...

Alfa Romeo Giulietta QV

Motor
Tip/broj cilindara turbo benzinski, redni/4
Radna zapremina ccm 1742
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/direktno
maks. snaga kW/KS/o/min 173/235/5500
obrtni moment Nm/o/min 340/1900
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 4351x1798x1465
međuosovinski razmak mm 2634
masa vozila/nosivost kg 1395/430
zapremina prtljažnika l 350
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/40 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 6,8
maksimalna brzina km/h 242
prosečna potrošnja l/100 km 7,6
emisija CO2 g/km 177
Cena (u EU) € 29.000


Posted Image
Tek tu i tamo "sevne", a šta drugo nego, LED tehnologija i to u funkciji bezbednosti iz karakterističnih zadnjih svetlosnih grupa
Ipak, nekako mi je draža kada čujem ono drivlje “grrr”!

Prelaz iz “grrr” u “brrr”...
Giulietta deluje kao lepotica od koje se "smrzneš" kada je vidiš. No, ovde smrzavanje dolazi još jednom, a to je kada se čuje cena ove ljubavi. Tada "grrr" zaista prelazi u "brrr"...

Za osnovni model sa benzinskim motorom 1.4 TB (120 KS) potrebno je izdvojiti 20.300 evra, dok verzija sa 1.4 TB MultiAir (170 KS) košta 22.000. Ako ljubav poklonite dizel agregatima, onda za 1.6 JTD MultiJet2 (105 KS) treba platiti 22.300, a za 2.0 JTDm MultiJet2(170 KS) i 25.700 evra. A ako je vaša izabranica Giulietta 1750 TVi (235 KS) Quadrifoglio Verde, tada treba izbrojati čak 29.000 evra. To je možda jedino što može da se ispreči u ljubavi!

Opet, kažu da ljubav ne poznaje granice, što je samo delimično tačno! Zato Giulietti, za sada, mogu samo da kažem: "Ciao, bellissima..."

Izvor: Vrele Gume

Edited by thedoctor, 18 November 2010 - 12:26 AM.


#2 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,611 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 20 September 2010 - 11:06 PM

1750 TVi (235 KS) - Uf kakva azdaja...

#3 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 21 September 2010 - 01:45 PM

Bravo Ricky :rolleyes:
Sjajan tekst!

mali off: Gocy, moras malo cesce da organizujes ono rostiljanje, vidis kako se Ricky od tada razvrednio. :banghead:

#4 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,114 posts
  • Pol:Female

Posted 21 September 2010 - 02:30 PM

:rolleyes: :banghead: :xaxa:
Bravo!

#5 Nesko TS

Nesko TS
  • Administrator
  • 23,074 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Alfa model:Ex 145 1.4TS `98; Ex 147 1.6TS 105KS 2001, Now 156 1.9JTD

Posted 23 September 2010 - 12:04 PM

mali off: Gocy, moras malo cesce da organizujes ono rostiljanje, vidis kako se Ricky od tada razvrednio. :D

dobio stimulaciju kao i svi alfisti...4 limenke jelenka... :)

Edited by Nesko TS, 23 September 2010 - 12:04 PM.


#6 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 23 September 2010 - 12:37 PM

Reklamni sajt za Srbiju:
http://www.alfagiulietta.rs

Promocija u Beogradu:
http://www.mondo.rs/...u_Beogradu.html

#7 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 07 October 2010 - 12:48 AM

Jeste li primetili koliko se Giulietta reklamira u Srbiji? Trenutno više nego bilo koji drugi auto...

#8 Sesta166

Sesta166
  • Alfista
  • 20 posts
  • Interesovanja:Coure Sportivo JTD
  • Alfa model:166 2.4 JTD

Posted 07 October 2010 - 12:27 PM

vremenom ce biti sve ljepsa i ljepsa

#9 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 07 October 2010 - 02:53 PM

Jeste li primetili koliko se Giulietta reklamira u Srbiji? Trenutno više nego bilo koji drugi auto...


Zadnja nada, za Alfa Romeo, da krene prodaja :evilgrin0007:

#10 Ricky

Ricky
  • Alfista
  • 183 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Alfa Romeo 8C Competizione

Posted 10 October 2010 - 04:57 PM

Alfa Romeo Giulietta - Official Launch Video


Edited by thedoctor, 20 October 2010 - 01:19 PM.


#11 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,611 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 18 November 2010 - 12:25 AM

Automobil "Alfa Romeo Giulietta " osvojila je titulu "Auto Evropa 2011", koju joj je dodelilo italijansko udruženje automobilske štampe (UIGA), u konkurenciji 40 finalista, saopštilo je danas srpsko predstavništvo tog proizvođača automobila. Kompakta "Alfa Romeo" pobedila je sa 349 glasova, ispred "Citroena DS3(300)", "Pežoa RCZ(125)", "Volva S60(122)" i "BMW Berlina serija 5(100)".

Nagrada "Auto Evropa" dodeljena je ove godine 25. put, a "Alfa Romeo" pobeđivao je do sada četiri puta, sa modelima "MiTo"(2009. godine), "166"(1999), "156"(1998) i "164"(1988. godine).

Priznanje su dodelili članovi udruženja UIGA, odabravši najbolje vozilo koje je proizvedeno u najmanje 10.000 primeraka (1.000 za sportska vozila) u zemljama Evropske unije, između 1. septembra i 31. avgusta prethodne godine.

Žiri je izabrao pobednika prema tri od pet predviđenih parametara: dizajn i aerodinamika, performanse, potrošnja i emisija štetnih gasova kao i tehnologija, sigurnost i inovativnost, navedeno je u saopštenju.


#12 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 18 November 2010 - 12:43 AM

Potpuno zasluženo po meni... Stvarno su je lepo odradili i estetski je van konkurencije u svojoj klasi, ali ne samo estetski...

Sad, ovo priznanje joj ne garantuje prodaju i pozitivno poslovanje alfe. Ovo im je već četvrti put da dobijaju takvo priznanje.

164 krajem 80-ih, potom 156 i 147, baš kao i što stoji u tekstu.

Pre neko veče sam gledao cenovnik i mislim da cena i nije baš dranje, posebno ako uzmemo u obzir razliku u ceni u odnosu na MiTo, koja, čini mi se, nije velika.

Edited by idekius, 18 November 2010 - 12:44 AM.


#13 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,611 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 18 November 2010 - 01:28 AM

Meni se posebno dopada Q2 i DNA sistem... Sve pohvale za tu implementaciju...

U SAT-u su joj nasli kao manu nedovoljno cvrsto sediste, tj pri zustroj voznji ne drzi vozaca na mestu ako se on ne drzi cvrsto za volan :)

#14 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 18 November 2010 - 02:34 AM

Ma to se rešava tako što se zadnji deo farmerica i jakne premaže sintelon lepkom :)

#15 lemymaster

lemymaster
  • Alfista
  • 48 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Futog

Posted 29 December 2010 - 09:55 PM

Odvažna lepota. Budite dovoljno odvažni u svom stilu i ličnosti i izdvojte se iz gomile.

Savršen spoj sportskih osobina i stila- Alfa Romeo Giulietta redefiniše tehnološke standarde brenda, kao i emocionalne vrednosti. Prednji deo vozila prikazuje potpuno novu interpretaciju klasičnog štita koji je ugrađen u prednji branik, a smešten izmešu otvora za vazduh. To je polazna tačka za oblikovanje celog automobila, koja kombinuje energetsku osobenost sa izrazito elegantnim oblikom. Prednja svetla su izrađena u LED DRL tehnologiji s funkcijom dnevnog svetla maksimalnu aktivnu sigurnost. Zahvaljujući bočnim prozorima koji potsećaju na izgled kupea, naglašavajući dinamičnost i fluidnosti oblika, ali i skrivenim zadnjim ručkama na vratima. Rebra sa strane kao da produžuju automobil, dok čiste linije koje se završavaju na zadnjem delu naglašavaju oblik tela automobila.

Sa zadnje strane, Giulietta takođe ima karakteristike različitih stilova koji naglašavaju osećaj mišićavog automobila koji čvrsto vlada na putu. Osim toga, kao i prednja svetla, inovativna su i zadnja koja takođe koriste LED tehnologiju, i to ne samo zbog stila nego i preventivne sigurnosti.

Jednostavan prostor. Pronađite prijatan životni prostor koji će Vas zaštititi od haosa i mase.

Pažnja posvećena detaljima i kvalitet materijala kod izrade enterijera, danas kao i uvek, najrazvijeniji je kod italijanskog stila. Konkretnije, dominantni koncept unutrašnjosti ovog modela je lakoća. Linije su čiste i razvijaju se horizontalno. Sedišta su udobna, a njihov oblik je dizajniran kako bi osigurao maksimalnu udobnost tokom dugih putovanja. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji u dizajnu enterijera, svaki prekidač je idealno smešten: najvažniji su grupisani zajedno u središtu komandne table i imaju isti dizajn kao i oni na 8C Cimpetizione. Navigacioni sistem sa pop up displejom omogućuje vozačima sigurni prikaz rute ili mehaničke radne parametre koje postavlja Alfa DNA uređaj.

Praktični pretinci za odlaganje nalaze se u različitim područjima putničke kabine: ispred menjača, na središnjoj konzoli i u vratima vozila. Tu su zatvoreni pretinci – u zavisnosti od verzije – na vrhu komandne table, ispod instrument table nasuprot suvozača i na prednjim i zadnjim naslonima za ruke.

Kompaktan izgled. Odražava suštinu i dinamičnost putovanja novim putevima izvesnosti.

Giulietta predstavlja potpuno novu platformu – zove se Compact – osmišljenu kako bi zadovoljila i najzahtevnije kupce u pogledu držanja pravca, okretnosti i sigurnosti. Osigurava izuzetne dinamičke performanse i visoku udobnost, zahvaljujući strukturi nove generacije upravljača, čvrstoj strukturi koja je izrađena od materijala poput aluminijuma, čelika visoke čvrstoće. Ova platforma će omogućiti Giulietti da zadovolji potrebe svih kupaca u ovoj kategoriji vozila, kombinujući udobnost, funkcionalni enterijer i prostran prtljažnik.

Siguran razvoj. Otkrijte novu sigurnost u razvoju koja će Vam pomoći da u budućnost gledate sa samopouzdanjem.

Zadovoljstvo i udobnost vožnje mogu se prilagoditi svakoj specifičnoj potrebi zahvaljujući Alfa DNA selektoru, uređaju koji podešava ponašanje vozila u različitim uslovima na putu i stilovima vožnje. Nova platforma Giuliette je dizajnirana za integraciju različitih sistema, naglašavajući tri set-up funkcije (Dynamic, Normal i All Weather) dostupne putem Alfa DNA selektora. Ovaj uređaj, ugrađen je kao standardna opcija na svim paketima opreme, a dizajniran je da menja parametre motora, menjača, upravljačkog sistema i Q2 elektronskog diferencijala, uz logiku ponašanja vozila prema sistemu dinamičke kontrole (VDC).

Zadovoljan zvuk. Osluškujte zvuk održive snage i prevaziđite aroganciju zagađivanja životne sredine.

Zvuk motora Alfa Romeo govori o ‘razumnim’, optimalnim performansama: značaj leži u mogućnosti dobijanja snage kada Vam je ona potrebna, a da Vam je pri tome uvek zagarantovana zaštita životne sredine. Ponuda obuhvata samo Euro 5 benzinske i dizel pogonske motore: dva napredna turbo motora, motor 1.4TB – 120 KS i revolucionarni motor 1.4TB MultiAir – 17. KS; dva dizel motora koji pripadaju drugoj generaciji Multijet motora, motor 1.6 JTDM-2 – 105 KS i motor 2.0 JTDM-2 – 170 KS. Poslednja, ali ne i najmanje važna je živahna 1750 Tbi verzija od 235 KS sa ekskluzivnom Quadrifoglio Verde konfiguracijom, top verzijom sportskog modela Alfa Romeo.

#16 Dewillex

Dewillex
  • Alfista
  • 729 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:Alfa Romeo 147 Selespeed

Posted 30 December 2010 - 09:25 AM

pozz. A gde su slike?


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Slike su sa skupa u KG i moje su lično vlasništvo.

Edited by Dewillex, 30 December 2010 - 09:29 AM.


#17 lemymaster

lemymaster
  • Alfista
  • 48 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Futog

Posted 04 January 2011 - 04:34 PM

eNa nedavnom Salonu automobila u Parizu Alfa Romeo je objavio cenu za novu Giuliettu sa novim Euro5 2.0 JTDM-2 dizel motorom od 103kW/140KS i 350 Nm. Cene na italijanskom tržištu iznose 34.000 evra sa ”Progression” opremom i 25.700 evra sa ”Distinctive” opremom. Kupci koji poruče auto do decembra dobijaju specijalni poput po kom će Giuliettu 2.0 JTDM-2 sa 140KS dobiti po ceni jeftinije Giuliette 1.6 JTDM sa 105KS.
Po fabričkim podacima, Giulietta 2.0 JTDM-2 u proseku troši 4,5 litara goriva na 100 km i emituje 119 g CO2/km. Standardno ima DPF filter i start & stop sistem. Sa ovim dizelašem postiže maksimalnih 205 km/h, dok do 100 km/h ubrzava za 9 sekundi.

Attached Files


Edited by lemymaster, 04 January 2011 - 04:35 PM.


#18 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 31 January 2011 - 05:28 PM

NEMCI NAGRADILI „ĐULIJETU“ I „MITO“

Italijanski i nemački magazini, prema glasovima čitalaca, dodelili su modelima „Alfa Romea“ „đulijeti“ i „alfi MiTo“ dve prestižne nagrade. Magazin Kvatrorute, po izboru čitalaca i urednika proglasio je „đulijetu“ najuzbudljivijim automobilom 2010. godine sa čak 44 odsto glasova!

Nemački magazin Auto motor und sport dodelio je „đulijeti“ prestižnu nagradu najbolji automobil u kategoriji kompaktnih automobila. Čitaoci ovog magazina već treću godinu zaredom proglašavaju „alfu MiTo“ za najbolji automobil u svojoj kategoriji.



http://www.kurir-inf...-mito-72491.php

Prvo te hvale,posle te kupe.He,he,he

#19 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 31 January 2011 - 06:09 PM

Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTD 170

Alfa Romeo pravi automobile koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Velika većina ih voli, a ostali je mrze, nema neopredeljih. Nova Giulietta je model koji će čak i najveće "neverne Tome" uspeti da ubedi da razmisle o kupovini "alfe".

Nastavak Teksta:
http://www.b92.net/a...p?nav_id=489291

#20 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,114 posts
  • Pol:Female

Posted 31 January 2011 - 06:34 PM

Vracajte ono mrstenje kao kod Brere i 159.....amaaaaaaaaan arflag.gif




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub