Jump to content


Photo

Ostale Marke Automobila, Zanimljivosti ...

Novi modeli i sistemi u njima Zanimljivosti iz auto sveta

  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 912 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Иногоште

Posted 07 August 2014 - 11:57 PM

Неке сличице:

WP_20140712_001.jpg WP_20140807_009.jpg WP_20140807_010.jpg



#22 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 03 September 2014 - 10:33 AM

Ovaj spotski automobil juri 350km/h, a ide na - slanu vodu! Video
M.I. | 02. 09. 2014. - 10:31h |

Sportski automobili retko kad mogu da se pohvale ekološkim motorima, međutim "kvant e-sportlimuzina" je dizajnirana da dostigne brzinu od 350km/h samo uz pomoć slane vode, a sada je napokon od Evropske unije dobila i odobrenje za vožnju po javnim putevima.

 

509558_quantesportlimousinesidedoorsopen
PHOTO:©NanoFowcell

Nakon svetske premijere u martu tokom Salona automobila u Ženevi, ovih dana je potvrđeno da je tehnologija pogona na slanu vodu zvanično odobrena za evropske puteve.

509553_quantesportlimousinefrontsidedoor
PHOTO:©NanoFowcell

Radikalni pogon "kvant e-sportlimuzine" koristi tzv. "electrolyte flow cell power"

 

 

sistem kako bi obezbedio snagu za četiri motora koji se nalaze pod haubom. A ta snaga iznosi 920KS koje ovo vozilo od 2,300kg za 2.8 sekunde ubrzavaju do stotke, podjednako brzo kao i moćni Meklaren P1.

509551_quantesportlimousinefrontdoorsshu

509550_quantesportlimousinefrontdoorsope
PHOTO:©NanoFowcell

Tehnologija je slična onoj koja se nalazi u automobilima sa gorivim ćelijama, osim

što se za skladištenje energije koristi slana voda. Tečnost prolazi kroz membranu između dva rezervoara stvarajući električni napon koji se skladišti i raspoređuje pomoću super kondenzatora.

509557_quantesportlimousineside_ff.jpg?v

509560_quantesportlimousinetopview_ff.jp
PHOTO:©NanoFowcell

Automobil ima dva rezervoara od po 200 litara u kojima nosi neophodnu vodu, a na jednom punjenju je obezbeđena autonomija od 600km.

509554_quantesportlimousineinterieuercoc

509555_quantesportlimousineinterieurcock
PHOTO:©NanoFowcell

Unutrašnjost nimalo ne zaostaje za ostalim luksuznim trkačima na tržuštu pa je tu velika interaktivna kontrolna tabla i napredan infotejnment sistem.

509547_quantesportlimousineback_ff.jpg?v

509549_quantesportlimousinebackside_ff.j
PHOTO:©NanoFowcell

Ukupno, "kvant e-sportlimuzina" je dugačka 5.25, široka 2.2 i visoka 1.35 metara,

 

a iako nije zvanično potvrđeno, procenjuje se da bi cena mogla da mu iznosi oko milion evra.

 

NanoFlowcell AG, kompanija iz Lihtenštajna zaslužna za ovaj futuristički automobil će u narednom periodu početi testiranja na putevima Evrope kako bi se spremili za serijsku proizvodnju.

 

VIDEO>Automobil na slanu vodu:

 

Izvor: vesti.mojauto.rs



#23 brka

brka
  • Alfista
  • 179 posts
  • Lokacija:obrenovac srbija
  • Alfa model:166 2.0v6 turbo

Posted 03 September 2014 - 01:05 PM

Ju

#24 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 03 September 2014 - 02:43 PM

A čime će kiselimo kupus?



#25 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 04 September 2014 - 12:22 PM

Mislim da ovo naftnim kompanijama uopste nece ici u prilog I da ce lobirati za zaustavljanje proizvodnje ovakvih automobila.



#26 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 05 September 2014 - 06:18 AM

Pogledajte: Luksuzni "bentli" zaliven betonom u Moskvi
M. Milikšić | 04. 09. 2014. - 22:23h | Foto: Profimedia.rs, Twitter | Komentara: 2

Ako treba da parkirate svoj „bentli“, izbegavajte gradilišta, piše „Rusija danas“. Artur Šačnjev, izvršni direktor muzičke produkcijske kompanije nije zna šta će ga snaći kad je parkirao svoj luksuzni automobil u blizini gradilišta u sred Moskve.

Nakon što ga je pozvalo obezbeđenje, Šačnjev je auto zatekao prekriven betonom. Obezbeđenje je reklo da je beton bačen na njegov automobil.

 

 
 

 

-To se dogodilo 2. septembra oko 19.00 sati uveče. Obezbeđenje me pozvalo i rekli su mi da je beton bačen na moj auto i zamolili me da dođem. Kad sam došao, zatekao sam ovaj jedinstveni prizor – rekao je Šačnjev za „Rusiju danas“, dodajući da se prvo smejao, ali da se potom zabrinuo.

Za incident su radnici koji su podizali ogromni kontejner sa betonom koji je slučajno pogodio zid i otvorio se, dok je beton pao dole na parkirane automobile, sa visine od 15 metara.

-Jedni radnici kažu da je u kontejneru bila oko tona betona, a drugi da je bilo oko 300 litara. Stručnjaci procenjuju da je bilo mnogo više – naveo je Šačnjev, dodajući da je beton zalio čitav „bentli“ i napravio od njega „kapsulu otpornu na metke“.

Automobilu je naneta velika šteta.
-Ne može da se vozi, ali možete da upalite motor, slušate muziku i uključite svetla – naveo je Šačnjev, koji je sliku svog vozila, nazvanog „bantik“, postavio na „Fejsbuk“.

„Danas me ostavio blizak prijatelj, umro je iznenada pod tonom betona. Počivaj u miru moj dragi 'bantiče', ispod betona“, napisao je ispod fotografije.

 

Šačnjev je rekao da je nemoguće očistiti čitav automobil, a da bi nova šasija koštala oko osam miliona rublji, što je duplo više od cene njegovog „bentlija“.

On se našalio da je ovo njegova nominacija za „izazov betonom“, misleći na „ledeni izazov“ u kojem se ljudi polivaju ledenom vodom i daju novac u humanitarne svrhe. Šačnjev je takođe rekao da će pokazati svoj auto na nekoj izložbi savremene umetnosti kao spomenik „ruskom idiotizmu“.

 

Izvor: blic.rs



#27 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 27 September 2014 - 10:02 AM

http://www.b92.net/a...9&nav_id=904701



#28 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 27 September 2014 - 06:33 PM

Nije bas vezano samo za ostale vec za sve marke automobila pa evo i texta.

 

 

 

10 mudrosti o automobilima sa kafanskog stola

 

 

Sve počinje sa: „Živeli“! Onda više puta: „Kelner, daj još jednu turu!“ A na kraju: „Konobar, donesi vrata da izađem!“ Između prve i poslednje faze preko kafanskog stola prevale se mnoge životne mudrosti. Primera radi, da li ste znali da se na vetrobranu na koji je nanesen sok od jabuke ne zadržava voda? Ili koja je to brzina najbolja za ekonomičnu vožnju? Ovo su samo neke od mudrosti koje se prosipaju preko kafanskog stola, a mi smo se potrudili da u kontaktu sa ekspertima proverimo šta je od njih mit, a šta istina.

 

 

517835_untitled5_ff.jpg?ver=1411731576

 

1. Držanje ruke na ručici menjača je loše za transmisiju

 

 

Nije mali broj vozača koji tokom  vožnje desnu ruku drže na ručici menjača.

 

Prema kafanskim mudrostima na ovaj način, zbog stalnog pritiska menjačke viljuške na birač brzine, bukvalno se ubija menjački sklop. Međutim, nije baš tako jer da bi došlo do oštećenja ovih komponenti, pritisak ruke na ručici treba da bude prilično snažan i konstantan, a zaista je retkost da neko na taj način odmara ruku tokom vožnje. Netačno

 

2. Ako vetrobran premažete sokom od jabuke voda se na njemu neće zadržavati i praktično vam neće trebati brisači po kiši 

314620_jabuke-ras-foto-oliver-bunic-2_ff

Jabuke se jedu, ne mažu se po automobilu. Čim počne da pada kiša, sok od jabuke koji ste naneli na vetrobran ionako će biti opran pa od navodne zaštite nema ništa. Netačno

 

3. Stalno pritiskanje pedale kvačila ubrzano ga troši 

517837_untitled7_ff.jpg?ver=1411731621

Pedala kvačila nije odmorište za nogu! Toga bi vozači trebalo da budu svesni. Ko stalno drži pritisnutu pedalu kvačila izaziva njegovo ubrzano trošenje. Na kraju će dovesti do oštećenja ležaja ili čak proklizavanja kvačila. Tačno

 

4. Menjač van brzine na nizbrdici štedi gorivo

423631_manuelni-menjac-je-nocna-mora-za-

Bilo nekada u doba „juga“ i „golfa dvojke“. Sada je dovoljno skloniti nogu sa

 

pedale gasa i eto uštede. Savremeni motori imaju sistem koji automatski  „zavrće“ slavinu, odnosno umanjuje dotok goriva tek na minimalnu meru kada pedala gasa nije pritisnuta. Tako se štedi gorivo. Netačno

 

5. Novi automobili moraju se uhodavati najmanje 1.000 km

423598_cenovnirang2_ff.jpg?ver=141173171

Onoga ko kupi „klio RS“ i istog  trenutka ga izveze na auto-put da ga „prži“ treba nalupati. Uprkos savremenoj tehnologiji u proizvodnji, motori novih automobila kasnije mogu imati probleme usled ovakvog „tretmana“. Oštećenja na cilindrima, ležajevima radilice, karikama i kvačilu posledica su ovakve vožnje. Dakle, dok je motor nov i neuhodan pažljivo menjajte stepene prenosa i izbegavajte velike brzine. Tačno

 

6. Visokooktansko gorivo automobilu daje bolje performanse

297402_ekonomija01rasfoto-oliver-bunic_f

Na nekim pumpama kod nas, ali i u  inostranstvu mogu se pronaći razna visokooktanska goriva. Iza oznake „V-pauer“, „ultimejt“ i slično kriju se benzini sa 98 ili 100 oktana. Nažalost većine vlasnika automobila, ta razlika se može

primetiti samo na motorima  koji su predviđeni za ovakva visokooktanska goriva. Većinu automobila koji se voze kod nas pokreću motori koji su konstruisani za gorivo od 95 oktana, pa ne mogu iskoristiti blagodeti visokoktanskih goriva. Oni koji mogu su uglavnom savremeni turbo-motori  dok se kod ostalih ta razlika gotovo ne primećuje. Štaviše, na testu koji je organizovao nemački auto-moto klub ADAC dokazano je da razlika u snazi sa normalnim i visokooktanskim gorivima kod standardnih motora iznosi manje od dva odsto. Netačno

 

7. Kvalitetnije ulje štedi gorivo

517838_untitled8_ff.jpg?ver=1411731751

Osnovno pravilo je da ulja u motoru mora biti dovoljno. Bilo ono jeftino ili skupo, ako ga nema dovoljno ili ga ima previše, motor neće moći pravilno da radi. Kada smo to razrešili vraćamo se na temu. Skuplja ulja višeg kvaliteta umanjuju frikciju u motoru čime se štedi energija. U proseku, testovi su pokazali da sa kvalitetnim, skupljim uljem ušteda iznosi od tri do pet odsto goriva u odnosu na klasična ulja. Na testu smo isprobali gradacije 10W-40 i 15W-  40. Takođe, treba reći i da se ušteda uvećava kada se automobil vozi na kratkim relacijama. Tačno

 

8. Nagli pritisak gasa vraća kontrolu nad prikolicom

406581_shutterstock_ff.jpg?ver=141173179

Svako ko je nekada imao priliku da svojim automobilom vuče prikolicu poznaje onu neprijatnu situaciju kada prikolica počne da „igra kolce“.  Sledeći korak može biti prevrtanje prikolice pa tada treba reagovati brzo. Nagli pritisak pedale gasa prikolicu neće stabilizovati već prevrnuti. Jedino rešenje je kočenje i zaustavljanje vozila. Netačno

 

9. Crvena boja brže bledi

517839_untitled9_ff.jpg?ver=1411731801

Nekada je zaista bilo tako. To se lako može prepoznati na automobilima iz osamdesetih i devedesetih – crvena boja na njima je gotovo potpuno izbledela i izgleda, najblaže rečeno, otužno. Razlog? Pigment crvene boje je veoma osetljiv na sunčevu svetlost. Srećom, danas više nije tako jer je savremenim metodama farbanja i lakiranja ovaj problem eliminisan. Netačno

 

10. Urin u rezervoaru uništava motor

517834_untitled4_ff.jpg?ver=1411731808

Zaista ne znamo kako ste se zamerili komšiji da vam tako nešto uradi. Možda i bolje da ne znamo. U svakom slučaju, postavlja se pitanje da li je ovaj atentat urinom zaista opasan? Iz servisa poručuju: Urin ili ne, u ovom slučaju govorimo o vodi u sistemu napajanja gorivom.  Kod dizelaša iz osamdesetih godina i starijih neće biti problema. Međutim, savremeni komon-rejl  i pumpa-dizna dizelaši mogu biti na velikim mukama. Zavisno od količine vode/urina mogu nastradati osetljivi injektori ili dizne, a može doći i do korozije na pumpi goriva. Dakle, sam motor neće biti oštećen, ali mnoge druge komponente hoće. Tačno

 

ZAKLJUČAK

 

Šest od deset, uspešnost 40 odsto, zamalo polovina. Dakle, mudrostima kafanskog stola treba tek ovlaš verovati. Šteta, zaista šteta, a sve priče deluju tako ubedljivo. Sa druge strane, kako i ne bi kad već posle par piva možete upoznati vlasnika „golfa dvojke“ koji tvrdi da njegov vremešni „nemac“ ide duplo brže, a troši duplo manje sa visokooktanskim gorivom. Gde je „golf dvojka“, tu je i vlasnik „juga“ koji tvrdi da je pola puta do Crne Gore vozio sa praznim rezervoarom samo zahvaljujući vožnji u leru na nizbrdici.Takvima je vreme da od kelnera naruče vrata sa početka naše priče.

 

 

Izvor: mojauto.rs



#29 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 30 September 2014 - 01:04 PM

Idealan superautomobil za kampovanje: "ferari F40"

M.I. | 30. 09. 2014. - 13:50h |

Kada su inženjeri Ferarija projektovali superautomobil koji je trebalo da zameni "288 GTO", sigurno nisu previše razmišljali o njegovoj praktičnosti, međutim, izgleda da je legendarni "F40" sasvim sposoban za kampovanje, a na njemu čak može i da se isprži jaje.

 

 

518922_10600972672111215209_ff.jpg?ver=1

Jedan vlasnik "ferarija F40" iz Kine je očigledno odlučio da sruši predrasude

superautomobilama, pa je svojim "propinjućim konjem" odlučio da krene na kampovanje.

518926_19360289591054230953_ff.jpg?ver=1

Pošto je samo 1.315 primeraka legendarnog "F40" ikada napravljeno, verujemo da je ovo prvi koji je iskorišćen za ovakvu avanturu.

518928_3874339451028561205_ff.jpg?ver=14

518923_12628925681350881009_ff.jpg?ver=1

Ferari je "F40" proizvodio od 1987 do 1992, a u poslednje dve godine su klijenti

mogli da konfigurišu automobil sa opcionalnim podesivim vešanjem koje pruža veći "klirens", što jasno može da se vidi i na ovom primerku.

518927_2764214231045543791_ff.jpg?ver=14

Osim što se pokazao kao sasvim sposobno prevozno sredstvo u divljini, ovaj "F40" je poslužio i kao šporet, pošto je njagov vlasnik na njemu mogao da isprži i jaje.

518924_1376582921317724163_ff.jpg?ver=14

I dok smo sigurni da će mnogi ljubitelji automobila biti kivni na ovog gospodina koji je trkačku legendu odveo u divljinu, mi vas pitamo: kada biste birali, kojim biste superautomobilom najradije krenuli na kampersku avanturu i zašto?

 

Izvor: mojauto.rs



#30 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 27 October 2014 - 09:21 PM

Vesti | petak 24.10.2014

Saobracajka od milion evra

Redak Ferrari F50, čija se vrednost procenjuje na preko milion evra, teško je oštećen kada je vozilo izletelo sa puta i udarilo u stub javne rasvete u blizini trkačke staze Silverston, u Engleskoj.

 
284151971544a3227ccea7163050154_640x3458

Očevici nesreće kažu da je vozač izgubio kontrolu nad automobilom, pošto se uključio na put koji se nalazi nedaleko od čuvene britanske staze, da bi zatim udario u stub zadnjim delom vozila.

U incidentu koji se dogodio u sredu ujutru nije bilo povređenih, a zbog blizine Silverstona sumnja se da se udes desio tokom test vožnje.

Ferrari F50 proizveden je u svega 349 primeraka. Britanski mediji pišu da njegova cena premašuje 850.000 funti (više od 1.000.000 evra) i da je poslednjih godina u porastu.

Navodi se da je ovo jedan od najskupljih udesa u kojem je učestvovao samo jedan automobil, posle nesreće iz 2011. kada je britanski glumac Rowan Atkinson na sličan način slupao svoj McLaren F1.

Atkinsonu je tada osiguranje pokrilo troškove popravke koji su iznosili oko 1.040.000 evra, a ostaje da se vidi koliko će osigravajuću kuću koštati udes ovog Ferrarija.

Ferrari F50 proizvodio se od 1995. do 1997. godine. Automobil ima 4.7 litarski atmosferski V12 agregat sa 520 ks koji je baziran na Ferrarijevom motoru za bolid Formule 1. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,7 s, a maksimalna brzina je 325 km/h.

 

Izvor: b92.net

 

Meni je ovaj auto samo bleda kopija F40 a oni kako hoce!



#31 Shanirani

Shanirani
  • Alfista
  • 416 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Blace/Srbija
  • Interesovanja:graffiti, design, cars, gaming
  • Alfa model:156 2.0ts '01

Posted 28 October 2014 - 09:27 PM

F50 je automobil koji treba da lici na Formulu 1. Tj treba da daje kao neki osecaj voznje Formule... F40 je pravljen vise guranjem tehnologije kao sto je to danas La Ferrari i Mclaren P1



#32 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 28 October 2014 - 09:45 PM

F4o je bio revolucija kada je izasao a F5o je restajling 4o-ice sa novim dodatcima. Imamo potpuno razlicite pogleda ne ta dva automobila ocigledno!



#33 Shanirani

Shanirani
  • Alfista
  • 416 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Blace/Srbija
  • Interesovanja:graffiti, design, cars, gaming
  • Alfa model:156 2.0ts '01

Posted 29 October 2014 - 12:57 AM

Pa da trebao je da bude naslednik 40-ce ali sa drugacijom filozofijom.



#34 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 912 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Иногоште

Posted 07 December 2014 - 02:14 PM

недеља, 07. дец 2014, 11:42 -> 14:36

Прашина и рђа криле породично благо

 

Роберт Балион је двадесет година сакупљао вредне олдтајмере, а онда је 2004. године преминуо. Његов син Жак није знао шта је наследио. Тек су, пошто је Жак умро прошле године, Робертови унуци схватили да су у гаражама на једном имању наследили аутомобиле вредне више од 15 милиона евра.

Од оца су наследили дедино имање у западној Француској, а на њему и гараже препуне старих аутомобила, који су скупљали прашину више од 50 година.

Балионова колекција
 
 

Међу 60 прашњавих и зарђалих четвороточкаша који су стајали испод трошне надстрешнице и у гаражи, био је аутомобил марке "Ferrari 250 GT SWB California Spyder", којих је укупно направљено само 36.

Треба додати и да су бивши власници „ферарија“ француски глумци Жерар Блен и Ален Делон, који је фотографисан у аутомобилу са Џејн Фондом и Ширли Меклејн.

Kolekcija,%20foto%201.jpg
"Ferrari 250 GT SWB California Spyder" (лево под књигама) и "Maserati A6G 2000 Sport Frua" (десно)

Очекује се да ће на аукцији бити продат за 12 милиона евра.

Одмах до њега налазио се "Maserati A6G 2000 Sport Frua", један од тек три направљена на свету. На аукцији се очекује да ће достићи вредност од бар 1,2 милиона евра.

Kolekcija,%20foto%202.jpg
"Ferrari 250 GT SWB California Spyder" извезен из гараже

У колекцији се налази и „талбот-лаго“ који је био у власништву египатског краља Фарука, као и неколико мање вредних „ферарија“, „бугатија“ и „јагуара“.

Иначе, Роберт Балион, који је сакупљао ове аутомобиле од 1950. до 1970. године, желео је да рестаурира своје омиљене четвороточкаше и отвори музеј.

Kolekcija,%20foto%203.jpg

Међутим, његови планови су се изјаловили након што је упао у финансијске проблеме, па је тада део колекције продао, а остатак је морао да чека боља времена.

 

 

http://www.rts.rs/pa...ично благо.html


Edited by Gocy, 07 December 2014 - 06:33 PM.
dodat ceo text


#35 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 07 December 2014 - 06:34 PM

Ne pise ima li Alfi. Verovatno ima koja ... Steta za sve ovo. Ferari i Maserati su mi nekako najlepsi od svega sto se dalo videti. Tu je i Porse ...



#36 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 21 December 2014 - 07:35 PM

Kada stare radkapne postanu umetnost Foto
M.I. | 19. 12. 2014. - 12:40h | Komentara: 13

Umetnik Ptolomi Elrington svakako zna kako da iskoristi sve one stare radkapne koje svi viđamo pored puteva. Ovaj Englez poslednjih 12 godina reciklira stare radkapne u neverovatna umetnička dela.

 

551935_hubcapsrecyclingartupcyclingptole

Ptolomi se u svojoj umetnosti uvek koncentriše na rad sa recikliranim materijalom, a njegove skulpture su privukle veliki broj poznatih časopisa poput "Tajmsa", "Telegrafa" i "Dejli Mejla".

551936_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551937_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551938_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551939_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551940_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551941_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551942_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551943_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551944_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551945_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551946_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551947_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551948_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551950_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551951_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551952_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
551949_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551936_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551937_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551938_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551939_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551940_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551941_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  • 551942_hubcapsrecyclingartupcyclingptole
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

Izlagao je više puta u Londonu, Brajtonu, ali i u Španiji i Grčkoj, a njegove

 

 

 

skulpture se prodaju po cenama od 200 10.000 funti.

 

Više o radu ovog umetnika možete pogledati na njegovom zvaničnom sajtu.

 

Izvor: mojauto.rs



#37 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 24 March 2015 - 08:06 PM

ponedeljak 23.03.2015. | 11:53

Kinezi ne staju, kupili i Pireli Izvor: Tanjug

Peking/Milano -- Italijansku kompaniju Pireli, petog najvećeg proizvođača guma za vozila u svetu, preuzeće kineski hemijski gigant Čajna Nešenel Hemikal Korporejšen (ChemChina).

1758454962550ff45fa59cf184639574_640x480
Foto: Freeimages

Deoničari Pirelija sklopili su sporazum po kom 143 godine star simbol italijanske prerađivačke industrije pada u kineske ruke.

Vrednost transakcije je 7,1 milijardi evra, prenosi AFP.

Holding kompanija "Kamfin" je glavni akcionar "Pirelija" sa 26,1 odsto vlasništva.

Sporazum predvidja stvaranje novog privrednog društva, "Bidko" koje će biti glavni akcionar "Pirelija", a "indirektno će ga kontrolisati državna kompanija "HemČajna".

Kina će, tako, razviti i ovu vrstu prerađivačke industrije. Pireli će zauzvrat postati konkurentniji velikim rivalima kao što su Mišlen i Kontinental, koji žele prodor na azijsko tržište.

Transakcija predviđa imenovanje predsednika iz Kineske kompanije, dok će Marko Tronketi Provera, sadašnji generalni direktor , biti "delegirani administrator", odnosno operativni direktor grupe.

Sedište i stručni deo Pirelija za sada ostaje u Italiji.

HemČajna je 19. najveća hemijska industrija u svetu sa godišnjim prihodom od 70 milijardi evra.

 
Izvor: b92.net
 
Znaci li ovo da ostajemo bez kalendara na kraju ove godine?


#38 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 30 March 2015 - 07:00 PM

Vesti | ponedeljak 30.03.2015

Mahindra kupuje Pininfarinu?

Čuveni italijanski dizajnerski studio i dugogodišnji partner Ferrarija, Maseratija, Alfa Romea i drugih proizvođača automobila, mogao bi uskoro da pređe u vlasništvo indijske Mahindra grupacije, prenosi Rojters.

131344482055194514c9ced070499389_640x302
Ferrari F40

Mahindra je i ranije bila zainteresovana da preuzme studio Pininfarina, a ako se razgovori između dve kompanije, koji su u toku, okončaju dogovorom, indijska automobilska grupacija postaće većinski vlasnik Pininfarine.

Dovođenjem kompanije sa ugledom i tradicijom koju Pininfarina donosi sa sobom, Mahindra bi ojačala svoju reputaciju i potencijal da ponudi modele i na zahtevnim svetskim tržištima.

U tom cilju, Mahindra je 2014. godine pokazala interes da se preko partnerstva u konzorcijumu NEVS uključi u kontrolu brenda Saab, dok preko korejskog SsangYonga, koji je takođe u vlasništvu indijske grupacije želi da uđe na tržište SAD.

3523184815519442ae7d24605549024_640x4028
BMW Gran Lusso Coupé iz 2013.

Kompanije Pininfarina izašla je oslabljena iz najnovije ekonomske krize, pa je u poslednjih nekoliko godina morala da prepolovi broj zaposlenih u odnosu na 2006.

Italijanski dizajnerski studio osnovan je 1930. U svojoj istoriji oblikovali su, između ostalih, automobile za FIAT, Alfa Romeo, Cadillac, Peugeot i Volvo.

Ipak, najpoznatija je saradnja sa Ferrarijem čiji brojni modeli od 1950-ih do danas nose znak Pininfarina.

Jedan od najuspešnijih novih automobila sa potpisom dizajnera ovog studija je BMW Gran Lusso Coupé iz 2013, nastao u saradnji sa bavarskim premijum proizvođačem.

 
Izvor: b92.net
 
 
I tako, uskoro ostajemo bez jos jednog velikog imena u svetu dizajna automobilske industrije.
 
Djudjaro - WAG
Bertone - FIAT
Pininfarina - Mahindra
 
Kakav uzas!


#39 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 14 April 2015 - 06:28 PM

Razno | petak 10.04.2015

Robert de Niro kao Enco Ferari

Naslovnu ulogu u igranom filmu o životu osnivača kompanije Ferrari tumačiće Robert de Niro. Film bi u bioskope trebalo da stigne 2016. godine, a kao mogući režiser, spominje se Klint Istvud.

21032980415527a8be41cfe162689280_orig.jp
Robert de Niro (Foto:Beta/AP)

Američki glumac izjavio je u intervjuu za italijanski list "Mesađero" da će u svom sledećem filmu tumačiti lik legendarnog Enca Ferarija.

Naslovljena jednostavno - "Ferari", filmska priča prati život osnivača čuvene automobilske marke od četrdesetih do osamdesetih godina 20. veka.

"Velika je čast i zadovoljstvo što ću glumiti jednu izuzetnu ličnost, koja je kroz različite istorijske periode i društvene okolnosti, u vreme fašizma, tokom rata, ali i u miru, toliko uticala na automobilsku industriju", rekao je De Niro.

Priča prati poslovne uspone i padove, ali i životne tragedija Enca Ferarija, kao što je smrt njegovog sina, Dina, koji je umro 1956. kada je imao samo 24 godine.

11243007175527a8be56092553231251_640x412
Enco Ferari (Foto: YouTube screenshot)

Film će biti realizovan u Italiju, u produkciji Triworld Cinema, u saradnji sa de Nirovom produkcijskom kućom Tribeca Enterprises. Spekuliše se da bi kao režiser mogao da bude potpisan Klint Istvud, koji je navodno veoma zainteresovan za ovaj projekat.

Jedna od najznačajnijih ličnosti iz sveta automobilske industrije i auto-moto sporta 20. veka, Enco Ferari, rođen je u Modeni 1898. godine. Kompaniju, koja i danas nosi njegovo ime, osnovao je 1947. godine.

Umro je 1988, u devedesetoj godini, u gradiću Maranelo, koji je u svetu najpoznatiji upravo kao dom "Ferarija".

 
Izvor: b92


#40 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 08 May 2015 - 07:27 PM

Jos jedno veliko ime u Italiji gubi nezavisnost i mozda odlazi u proslost.

 

Vesti | četvrtak 7.05.2015

De Tomaso u rukama Kineza za 1,6 miliona €

Pošto je 2012. bankrotirala i prešla pod nadzor države, italijanska sportska automobilska marka De Tomaso prodata je na aukciji kineskoj grupaciji Consolidated Ideal Team Venture.

1717602004554b223fc950d131505488_640x453
De Tomaso Mangusta (1967-71.)

Interesantno je da je najvišu sumu na aukciji izlicitirala švajcarska kompanija L3 Holding. Švajcarci su ponudili 1,9 miliona evra, ali posao nije sklopljen jer L3 Holding na kraju nije uspeo da skupi potrebna novčana sredstva.

 

Zato je organizator bio priunuđen da ponovi aukciju, na kojoj je najvišu ponudu (1,6 miliona €) za bivšu italijanski automobilsku marku dala kineska grupacija.

332443228554b211936ceb761405411_640x4808
De Tomaso Pantera (1972-79.)

Promena vlasničke strukture potvrđena je na sudu u Torinu u prisustvu nekoliko zaposlenih iz kompanije De Tomaso, koja je na platnom spisku pre bankrota imala 800 radnika.

Novi vlasnik nije saopštio šta planira sa italijanskim brendom u budućnosti, a ljubitelji automobila iz te zemlje strahuju da će Kinezi preseliti De Tomaso iz Italije.

Kako prenosi Europe Online, kineska grupacija namerava da iskoristi ime i reputaciju italijanske marke kako bi pod oznakom tog brenda proizvodila vozila u Kini. Iako je sedište kompanije Consolidated Ideal Team Venture u Hong Kongu, firma je registrovana na Devičanskim ostrvima.

2029773913554b223ff0d3d724557575_640x480

Firmu De Tomaso osnovo je 1959. vozač auto-trka i industrijalac Alejandro De Tomaso.

Proizvođač je postao poznat tokom šezdesetih i sedamdesetih godina 20. veka lansiranjem modela Pantera i Mangusta, pa je u tom periodu čak bio viđen kao jedan od rivala Ferrariju i Lamborghiniju.

 
Izvor: b92.net





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub