Jump to content


Photo

Alfa Romeo GT


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 siki

siki
  • Alfista
  • 1,573 posts
  • Pol:Male

Posted 29 October 2009 - 08:14 AM

http://arhiva.autone...lfagt/index.htm

iskoristite sve mogućnosti pretrage(u modelima prikazan i Mito u tv izdanju)

#2 siki

siki
  • Alfista
  • 1,573 posts
  • Pol:Male

Posted 23 December 2009 - 07:52 PM

Auto za oči, uši i dušu
Moćna alfa GT 3.2 V6 24V osvaja performansama, voznim osobinama i grlenim zvukom V6 motora, dok oznaka Bertone na boku jamči dodatnu ekskluzivnost

Gotovo dvadesetogodišnje čekanje na nasljednika posljednjeg Alfina coupéa s dvojim vratima i s četiri sjedala, umirovljenom još 1986. godine, isplatilo se.
Nasljednik GTV-a iz osamdesetih zove se jednostavno GT, a njegov nabildani atletski izgled ne budi emocije samo okorijelim alfistima. Pogled na visoke bokove, malene prozore i nisku bočnu siluetu ovog coupéa malo koga će ostaviti ravnodušnim. Ništa manje privlačnim ne čini se ni osebujan prednji kraj s velikim kromiranim srcem i izdašnim otvorima za zrak u odbojniku, po čemu se prepoznaju i ostali alfini modeli.
Autorski rad renomirane dizajnerske kuće Bertone najvidljiviji je na stražnjem kraju GT-a, koji je potpuno čist, samo s dva uska futuristička svjetla rastegnuta do samih rubove. Mislimo da je upravo ovim spretnim izletom u avangardu i odmakom od dosadašnjeg, već pomalo otrcanog retro dizajna, zaokružena jedna sjajna cjelina.
S druge strane, za postavljanje na kotače novog Alfina coupéa sve su komponente već otprije poznate (ovjes, platforma, mjenjači, motori...), pa mirne duše možemo ustvrditi da je GT, tehnički gledano, zapravo 156 coupé.
Nakon što otvorite GT-ova coupéovska vrata, bez okvira prozora, dočekat će vas poznati ambijent i "motoristička" instrumentna ploča s tri duplje, poznata iz alfe 147.
Ipak, uz jednu iznimku, posljednja brojka na brzinomjeru je 300 km/h! Dakle, sve je već na prvi pogled obećavajuće pa nije čudo da smo nestrpljivo očekivali trenutak kad ćemo pokrenuti motor. A ispod poklopca motora najsnažnijeg GT-a smješten je sjajan komad talijanske strojogradnje, 3,2-litreni V6 motor koji se javlja rasnim, punim zvukom od kojeg vas prolaze trnci. Motor koji poznajemo iz 147-ice i 156-ice GTA, za ovu je priliku prigušen sa 250 na "samo" 240 KS kako ne bi bio narušen ekskluzivitet GTA inačica.

Bez obzira na to, motor pršti od snage i riče poput gitare Keitha Richardsa u najboljim danima, što vozaču garantira istinske sportske gušte.
Kod niskih brojeva okretaja V6 snagu crpi iz svog velikog obujma i ravnomjerno vuče do 4500/min kad nastupa prava oluja praćena žestokom grmljavinom do gotovo 7000/min. U ovom rasponu motor daje najviše, no velika snaga koja se prenosi na podlogu prednjim pogonom, pri punom se gasu na nešto glađoj podlozi najčešće rasipa u prazno.
Tada upravljač valja čvrsto držati s obje ruke, posebice ako na vlažnoj cesti ima kolotraga, što nikako ne pogoduje širokim gumama dimenzija 225/40 ZR 18.
No, kada je asfalt dobar i suh, a cesta otvorena, ova alfa kao da je oslobođena svih spona. Tada se snaga s lakoćom prenosi na podlogu, a u zavojima GT se ponaša krajnje neutralno. Alfa na cesti leži kao zalijepljena, oštro skreće i žudi za svakim novim zavojem. Čak i kada dođe do proklizavanja, pomoći će lagana korekcija upravljačem i blago popuštanje gasa. Tko u lovu na zavoje ipak pretjera, uvijek može računati na ESP i vrhunske kočnice.
Uglavnom, GT je jedan od onih automobila u kojem se osjećate kao da je građen upravo za vas, a i upravljač je vrlo izavan te jedan od najboljih svoje vrste.
Usto, zahvaljujući preciznoj ručici šesterostupanjskog mjenjača kratkog hoda mijenjanje stupnjeva prijenosa uvijek iznova pričinjava zadovoljstvo.
Pritom je ovjes začuđujuće udoban, daleko od sirovosti i tvrdoće GTA modela. Dakle, ova je alfa pravi gran tourismo coupé koji, osim vrhunskih voznih osobina, mora biti i udoban putnički automobil.
No, budući da ni jedan gušt u životu nije jeftin, tako i alfa užitke naplaćuje visokom potrošnjom. Prosječnih 16 litara još je zadovoljavajuća brojka jer GT 3.2 V6 pri punom gasu na otvorenoj cesti, ili u gradskim uvjetima, bez problema potroši i 19 litara na 100 km. A i pogled na cjenik pobuđuje iste misli: 311.625 kuna, koliko stoji alfa romeo GT 3.2 V6 24V distinctive, nije mali novac. No, u uspredbi s konkurencijom sličnih mjera i snage, najsnažnija alfa GT zapravo se nameće kao pristojna ponuda. Primjerice, sa 335.000 kuna, BMW 330 Ci skuplji je dvadesetak tisuća kuna. Usto, serijska oprema alfe GT je zaista cjelovita, uključuje čak kožom presvučena sjedala, što se kod konkurencije dodatno naplaćuje.
Istini za volju, postoje mnogi automobili s V6 motorima i 240 KS, no malo ih je koji pružaju ovoliko užitka za oči, uši i dušu. Alfa GT automobil je izražene osobnosti, s pokojom manom, za čijim upravljačem poželite da put traje što duže, i to bez obzira na potrošnju.

Attached Files



#3 siki

siki
  • Alfista
  • 1,573 posts
  • Pol:Male

Posted 06 February 2010 - 10:14 PM

Nova limitirana edicija Alfe GT, namenjena kupcima u Velikoj Britaniji, nosi naziv BlackLline Limited Edition a karakterišu je jedinstveni 18-inčni alu točkovi, metalik crna boja i sportski stajling unutrašnjosti. Nudi se sa dva motora : benzinac 2,0 JTS (165KS, ubrzanje do 100 km/h 8,7 sekundi, makimum 216 km/h) i dizel varijanta 1,9 JTDM (150KS, ubrzanje 9,6 sekundi i maksimum 209 km/h). Prvi košta 19.980 a drugi 20.980 funti. Pored pomenutih felni i crne metalik boje, BlackLine paket podrazumeva i hromirane retrovizore i isti takav završetak izduvne cevi kao i kožna sportska sedišta i obruč upravljača u crnoj boji, prošarani crvenim koncem. U kabini se još izdvajaju aluminijumske pedale i Bose muzički sistem.

Posted Image

#4 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 12 August 2010 - 09:44 AM

<h1 class="post-headline">Specijalna Alfa GT za japansko tržište</h1> Objavljeno 30.7.2010. Posted Image

Povodom proslave sto godišnjice, Alfa je za japansko tržište pripremila specijalnu seriju „zlatne“ Alfe GT naziva Quadrifoglio d’Oro, odnosno u prijevodu zlatna djetelina.

Posted Image

Ovaj specijalni GT biti će obilježen zlatnom značkom u obliku djeteline, a stiže na posebnim 18-inčnim petokrakim naplatcima iza kojih se naziru crvena kočiona kliješta. Naravno, mnoštvo sportskih dodataka naći će se i u unutrašnjosti, a spomenut ćemo sportska kožna sjedala i aluminijske papučice.

Posted Image

Ispod poklopca motora krije se 2.0 litreni JTS benzinski motor s 166 konjskih snaga, spojen na pet stupanjski automatski Selespeed mjenjač. Na tržište će se pustit samo 60 primjeraka s cijenom od oko 33.900 eura.




Izvor: automoto-portal.hr

#5 Ricky

Ricky
  • Alfista
  • 183 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Alfa Romeo 8C Competizione

Posted 20 September 2010 - 08:42 PM

Posted Image ALFA ROMEO GT
TRI REČI

Alfa Romeo kupe. Tri reči od kojih svim automobilistima, sa bar minimumom ukusa, srce počinje brže da kuca. Mit koji ova sintagma predstavlja, poznat je decenijama i u svim svojim inkarnacijama bio je ”svetilište” ljubitelja automobilizma bez obzira kojoj su industriji naklonjeni...

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


Ipak, kada se izgovore ove tri reči, na pamet padaju prvo modeli iz prošlosti kao što su 1900 SS, Giulieta, Giulia, Alfeta ili 1300 J, koji su svi zaslužni za takvo prepoznavanje. Model GTV koji je i dalje aktuelan kupe u ponudi Alfe, i pored atraktivnog dizajna i najbolje korporacijske tehnike, jednostavno nije popularan u meri u kojoj bi možda i trebao da bude a njegov tržišni deo uzeli su neki drugi modeli. Sa druge strane, možda ovaj automobil i nije mogao biti uspešniji znajući kakva je situacija vladala u Fiatu.

Bez obzira na sve, GTV je već dobro zašao u godine i vreme je za zamenu. Novi kupe Alfe je predstavljen još u Ženevi, dok je serijska verzija imala svoju premijeru na Salonu automobila u Frankfurtu. Ime novog sportiste iz Milana je GT, pomalo jednostavno, ali u duhu tradicije i potpuno u skladu sa onim što ovaj model pruža.

Sa dužinom od 4,48 metara, novi se automobil bazira na platformi modela 156, a razmak osovina je ostao neizmenjenih 2,59 m. Bez obzira na osnovu, GT ima zaista originalnu liniju. Dugački prednji prepust, ponosni amblem na masci hladnjaka i zakošena hauba motora doprinose sportskom izgledu. Atraktivno zaobljena linija krova se blago spušta prema mišićavom zadnjem delu vozila. Uzana zadnja svetla opisuju otvor prtljažnika koji ima zapreminu od 320 litara, što je za svega 40 litara manje od zapremine prtljažnog prostora modela 156 Sportwagon. Ako tome dodamo da se zadnja klupa može asimetrično podeliti i preklopiti, doći ćemo do zaključka da ova Alfa nudi više mogućnosti za prevoz kabastih stvari od jednog prosečnog kupea, za koje je uvek važilo pravilo da su veoma nepraktična vozila. Ovu skladnu karoseriju je dizajnirala kuća Bertone a samo ime garantuje da se radi o skoro umetničkom delu na točkovima.

S obzirom da se na zadnjim sedištima mogu smestiti tri osobe, možemo Alfu GT okarakterisati kao 2+3 kupe, što je već nova automobilska kategorija. Ipak, dve osobe će komforno putovati, dok je za treću tesno, a i to je već mnogo za ovako pedigriran automobil.

Sa druge strane, na prednjim sedištima su prostor i ergonomija zagarantovani. Dizajn komandne table je već poznat a utisku luksuza doprinosi i koža na kojoj se nije štedelo, kao i opcionalne drvene aplikacije. Sportskoj atmosferi doprinosi i dobro pozicioniran upravljač i karakteristično kratka, kožom obložena ručica menjača.

Ispod haube nove Alfe u ponudi će se naći čak četiri agragata, različite snage i zapremine. Svi su već poznati iz opšte ponude i prvi je četvorocilindraš zapremine 1,8 litara sa 140 KS. Posle njega na red dolazi motor od dve litre zapremine, sa oznakom JTS i 165 KS. Veoma interesantno, u ponudu je ubačen i dizel agregat, a reč je o poznatom JTD Multijet motoru od 1,9 litara, koji ima čitavih 150 konjskih snaga.

Ova odluka vodećih ljudi ovog italijanskog proizvođača može se se shvatiti i kao praćenje trenda u automobilskoj industriji, ali i kao svojevrstan znak kapitulacije pred prednostima i manama dizel goriva, i to ne samo fabrike Alfa Romeo čija su odlika oduvek bile srčane benzinske mašine, nego i celog tradicionalnog automobilskog sveta. Međutim, ovo neće biti prvi dizel kupe na tržištu, jer su ove opcije svojim kupcima ponudili i Mercedes, BMW i Peugeot i to baš u modelima koji bi trebali da budu konkurencija novom GT-u. Na samom vrhu palete motora stoji, raskalašni V6 od 3,2 litre zapremine i 240 KS, poznat iz modela GTA.

Snaga će se u svim verzijama prenositi na prednju osovinu preko šestostpenog manuelnog menjača, dok se proslavljeni Selespeed automatski menjač može dobiti samo sa dvolitarskim JTS motorom.

Da bi vozačima posao bio lakši i sigurniji tu su kako ABS, EBD i ESP sistemi tako i šest vazdušnih jastuka u kabini za sigurnost putnika. Sa druge strane, da bi vožnja bila komfornija, Alfa se pobrinula da sastavi bogatu listu dodatne opreme koja uključuje navigacioni sistem, radio-CD-MP3 plejere, klima uređaj sa dve zone dejstva i još mnogo toga.

Konačno, može se reći da će nova Alfa GT, definitivno biti jedna od glavnih automobilskih poslastica naredne sezone. Ne samo zbog izuzetne tehnike, dizajna i usklađenosti celog vozila nego i zbog toga što je novi GT prava Alfa i to u najboljem svetlu. Iako na sebi nema retro uticaja, ovaj model na najbolji način povezuje legendarne pretke sa modernim vremenima na radost svih ljubitelja, a pogotovo zagriženih Alfista.

Srećni, ali i bogati, pojedinci koji su već uplatili automobil, trebalo bi da ga dobiju pred samu novu 2004. godinu. I onda ko još može da kaže da Deda Mraz ne postoji?

Izvor: Vrele Gume

#6 sekula156

sekula156
  • Alfista
  • 11 posts
  • Lokacija:Sabac

Posted 19 November 2012 - 09:24 PM

Ovo je meni najjaci Alfin model.Ima mnogo lepu liniju,lep enterijer.Bruka od auta.Ovo bi trebalo da bude moj prvi auto,i uzecu 1.9 mjtd motor.

#7 SPECNAZ

SPECNAZ
  • Alfista
  • 2 posts
  • Lokacija:Beograd
  • Alfa model:GT 1.9jtdm

Posted 23 March 2013 - 05:58 PM

Napokon,postao ponosni vlasnik Alfa romeo GT 1.9jtdm .Jeste da kasnim nekih 9 god,ali san se ostavrio!

#8 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 25 March 2013 - 02:58 AM

Neka je sa srecom, cekamo slike u predstavljanju ;) .




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub