Jump to content


Kupovina Polovne 156-ice

ALFA 156 1.9 JTD-2001

  • Please log in to reply
340 replies to this topic

#1 Guest_Sauriann_*

Guest_Sauriann_*
  • Guests

Posted 15 October 2010 - 10:16 AM

Pozdrav svima na forumu.
Planiram da uskoro kupim Alfu i definitivno sam se odlučio za 156 jtd. Potreban mi je savet u vezi izbora motora tj. jtd vs. mjtd 16v, koje su prednosti i mane. Takođe me zanima šta je sve potrebno odmah da pogledam kod prodavca a šta da geldam u servisu (i kojem). Vozim trenutno clia 1.5 dci i ako nekome treba savet mogao bih baš da ovdvalim post šta i kako vezano za ovaj model. Znači takvu pomoć očekujem i ovde. Alficu bih kupio prvenstveno 2005 a u najgorem slučaju 2004.

Bio bih zahvalan da podelite vaše iskustvo kako bih izabrao što bolji primerak. Može i sw prelep je...

#2 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,763 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 15 October 2010 - 11:21 AM

Ovde bar ima dovoljno vozaca dizela koji ce ti reci svoje iskustvo! Retki smo mi s'benzincima! :xaxa:

#3 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 15 October 2010 - 01:50 PM

Ako vec uzimas to godiste, onda JTDm (multijet), za razliku od starijih jtd-a, ima 16 ventila, bolje performanse (150ks) a potrosnja goriva gotovo ista kao i na starijim 8V i ispunjava EURO 4 normu.
Sto se tice tog restajling modela, dosta je uradio giugiaro na njenom dizajnu i lepsa je od prve 156-ice (osim zadnjeg dela :xaxa: ), tako da niko nije ravnodusan kad je pogleda :vesel: .

Preporucio bih ti da povedes majstora kad je kupujes, mada ti motori su izuzetni, trajni i pouzdani, tako da samo gledaj da je sto bolje ocuvana ovako uopsteno (eksterijer, enterijer), a ako je vozis u servis na pregled obavezno da se pogledaju trapovi. E, to je boljka 156-ica (i 147-ica), jer na ovim nasim putevima se zacas stvori neki luft i onda krene-stabilizatori, donja viljuska, gornja viljuska itd... mada, ni to sada nije toliki udarac po budzet, pale su i cene delova a i ima servisa koji remontuju sve ove delove. Mimmy ti moze preporuciti neki servis u BG-u, mislim da je Roda dobra preporuka.

Mislim da si napravio mudar izbor, 156, pa jos JTD, sta ces bolje! :vine:

#4 Guest_Sauriann_*

Guest_Sauriann_*
  • Guests

Posted 15 October 2010 - 02:22 PM

Hvala na informacijama drugari. Sutra ću da odem kod prijatelja iz Šapca na časove prepoznavanja dobre Alfe pošto on vozi 156 jtd iz 2003. Već mi je rekao otprilike šta i kako, tako da ću još jednom da provozam njegovu Alfu i pregledam karoseriju, čujem turbinu itd. Mislim da ću ipak da vijam jtdm zbog izleta jedom mesečno gde vozim 200km auto putem pa će i ta 6-ta da mi posluži a reče mi drugar da ona umesto zupčastog ima lanac što je isto ok. U svakom slučaju mislim da ću ga pozvati i za Beograd kada budem pazario autić i išao na proveru u servis što će biti oko 20-og u mesecu. Hvala još jednom. Pozdrav

Edited by Sauriann, 15 October 2010 - 02:23 PM.


#5 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 15 October 2010 - 02:35 PM

Kod dizela moras vise paznje da obratis nego kod benzinca. Delovi su skuplji za dizela,pogotovo za Multi Jet.
Jedna dizna za taj auto nije ispod 20000din,a nase gorivo je sranje. Drugo to je dizel sa 16V,tako da su i sa te strane mnogo skuplji delovi.Kolko prednosti ima MJet u odnosu na obicnog JTDa tolko ima i mana. Moj savet ti je obican JTD. I mislim da 1,9 JTDm nemaju lanac.

Edited by Nesa, 15 October 2010 - 02:41 PM.


#6 Guest_Sauriann_*

Guest_Sauriann_*
  • Guests

Posted 16 October 2010 - 09:23 PM

Hm, nisam ovo čuo za jtdm. Čak mi je danas drugar koji vozi jtd rekao da uzmem jtdm i potvrdio mi to za lanac. Inače vozio sam danas 156 jtd sw i oduševljen sam osećajem u vožnji, volan je baš direktan...Raspitaću se još to oko jtdm jer mi je od dizni i pupmi visokog pritiska više diže kosa na glavi zbog iskustava sa renaultom. Ni za njega nisu baš jeftine dizne, moram da sipam dizel samo na dve pumpe u bg gde je navodno sigurno ok...Valjda će se javiti neko ko vozi jtdm da razjasni prednosti i mane. Koliko sam čuo jtd se mnogo lakše čipuje od jtdm mada će meni za početak biti dovoljna i "klot" varijanta sudeći po onome što sam danas iskuso.

#7 TM 156

TM 156
  • Alfista
  • 1 posts

Posted 19 October 2010 - 10:04 PM

Sta mislite o Alfinom motoru 16ts

#8 Nesko TS

Nesko TS
  • Administrator
  • 23,074 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Alfa model:Ex 145 1.4TS `98; Ex 147 1.6TS 105KS 2001, Now 156 1.9JTD

Posted 19 October 2010 - 10:07 PM

koliko znam ima od 105ks i od 120ks... na koji konkretno?

#9 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,113 posts
  • Pol:Female

Posted 19 October 2010 - 10:09 PM

Zavisi......kod mene je onaj od 120ks i veoma sam zadovoljna.Ima malo osetljiviju radilicu,na kojoj se ne radi specijala,pa se mora paziti na ulje.U 147 lepo vuče,proletos je stavljen i chip.Čujem da je ona verzija od 105 ks podložna češćim kvarovima,konkretno ima problem sa klipovima.Što se tiče 156........ok,ali ipak ako možeš biraj 1.8

#10 Nesko TS

Nesko TS
  • Administrator
  • 23,074 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Alfa model:Ex 145 1.4TS `98; Ex 147 1.6TS 105KS 2001, Now 156 1.9JTD

Posted 19 October 2010 - 10:14 PM

i moje misljenje je da je 1.6 slab za 156icu... minimum 1.8 pa navise...

#11 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 19 October 2010 - 10:20 PM

U 156 postoji samo 1,6 sa 120ks. Super motori.
A sta ce ti Nesko jace? Tvoja 145 ima 103ks pa lepo ide.

#12 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,113 posts
  • Pol:Female

Posted 19 October 2010 - 10:21 PM

156 je teška....baš se oseti npr na usponu,ako je troje u kolima....teško izlazi

#13 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 19 October 2010 - 10:25 PM

Pa kolko je teza od 147? 50-100kg. Sta je to? On nece non stop da je vozi na uzbrdici. Seko molim te nemoj da si smesna da auto od 120ks sa 3 coveka tesko izlazi na uzbrdici.
120ks je sasvim zadovoljavajuce.

#14 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,113 posts
  • Pol:Female

Posted 19 October 2010 - 10:32 PM

156 je teška oko 1500kg
145 oko 1200 kg slično i 147

#15 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 19 October 2010 - 10:37 PM

E nisi u pravu.
156 1,6 1230 kg
147 1,6 1200 kg
Provereno na dva sajta.
GTA je jedino tezak 1530 kg.
Pa 166 2,0 ts ima 1420kg.

#16 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 19 October 2010 - 10:43 PM

http://www.carfolio....models/?man=257

#17 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 19 October 2010 - 10:47 PM

da, da, nije 156 mnogo teza od 147, isti motori isto vesanje, samo je malo duza. Moja 1.9jtd je 1300kg. 1.6 od 120konja u 156 ide pristojno, nije startan, ali na vecim obrtajima fino vuce, ali i ja sam misljenja da je 1.8 bolji izbor, cak i od 2.0ts.

#18 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 19 October 2010 - 10:53 PM

Ma jeste Vlado,ali 1,6 je 100% izdrzljiviji motor od 1,8. Kao u 145/146 sto je 1,4 najizdrzljiviji tako je i ovaj u 156. Mnogo,mnogo vise trpe iako su slabiji.

#19 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 19 October 2010 - 11:11 PM

Ne znam na osnovu cega je 1.6 trajniji? znam da se 1.8 odlicno pokazao, kao i da 2.0 imaju neki zez sa radilicom, ali nista iz licnog iskustva, vec iz prica po forumima. Po nekom pravilu i logici, veca kubikaza-manje habanje jer je motor rastereceniji.

#20 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 19 October 2010 - 11:16 PM

Pa po toj logici bi 2,0 treba da bude najbolji,ali nije. Nije sve u kubikazi .
Sto jaci motor vise se gazi Vlado,tera te da ga vozis. Kao kod mog HGTa. Sto jaca masina vise se ljudi izivljavaju sa njom.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub