Jump to content


Photo

Alfa Romeo MiTo


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 siki

siki
  • Alfista
  • 1,573 posts
  • Pol:Male

Posted 23 October 2009 - 07:31 PM

Alfa Romeo MiTo 1.4 16V TB
Alfa će vas zavesti, zaludeti, iskoristiti, uzeti sve pare a onda otići da ivi sa mlađim mukarcem. Posedovanje Alfe uvek je bila specifična meavina ljubavi, strasti, neizvesnosti, besa i supene kaike sado-mazohizma.
Posted Image
To vam je kao da ste u vezi sa enom koja konstanto izgleda kao Selma Hajek u vrelim filmskim scenama. Pitate se kako ste je osvojili... Plaite se kako ćete je zadrati
Koliko ćete jo moći da podnesete sve te mukarce koji je skidaju očima dok prolazite pored kafića na Obilićevom vencu? Ona, naravno, očijuka sa svima njima.
Poziv da se upoznamo, stigao je preko Interneta, vrativi me 15 godina unazad. Ostavio sam sve i uputio se ka mestu susreta, dok mi je ilama strujala meavina svee stvorenog endorfina i adrenalina. Ispred očiju mi je bila samo vizija najmanje Alfe, sa malim trouglastim titom na braniku, velikim, hromom uokvirenim, farovima, niskoprofilnim pneumaticima koji miriu na rastopljeni asfalt... Čuo sam i potmuli zvuk motora i osećao rezonantnu vibraciju u stomaku.
Spreda MiTo deluje iroko i atletski prevashodno zbog optičke varke koju stvaraju izraeni lukovi točkova u kombinaciji sa neto blie postavljenim farovima, iznad masivnog horizontalnog usisnika koji je skraćen da bi naglasio aerodinamičke dodatke na branicima i retro okrugle maglenke. Ovi dodaci na braniku imaju ulogu prednjeg splitera vazdune struje.
Najveća brzina iznosi 215 km/h, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje 8 sekundi
Posted Image
Anfas je simetrično podeljen uskim Alfinim titom koji nema klasičan okvir, već samo tanke, horizontalne hromirane linije. Na Rosso Giulietta crvenom MiTou Alfin tit kao da je imao okvir, dodue vidljiv samo u donjoj trećini, ali nagoveten u ostatku.
Posted Image
Po sličnom principu eksplicitnog i blago nagovetenog, uokvirena je zona donjeg usisnika sa maglenkama.
Hrom je korićen sa ukusom i na okvirima svetala, to je jo jedan retro orijentisani detalj koji se ponavlja i na ivici bočnih stakala i odaje utisak sportskog luksuza.
Posted Image
D: 4063 mm, : 1720 mm, V: 1446 mm; M-O: 2511 mm; Masa: 1145 kg
Posmatrano sa boka, MiTo je primer kako treba da izgleda mali vrući hečbek. Vie od prečnika aluminijumskih točkova koji je sa početnih 16-inča, zahvaljujući sportskom paketu povećan za 1 inč, panju privlači dizajn naplataka sa krunicama koji je znak prepoznavanja Alfe.
Tu su i iroki pragovi koji izgledaju tako dobro da bi im bočne suknjice, kakve su omiljene kod tjunera, bile apsolutno suvine. Kod MiToa pragovi vizuelno prelaze preko donje petine dugačkih, kupeovskih vrata bez okvira za stakla. I oblik staklenih povrina iz profila je tipično kupeovski, a naglaen je hromiranom lajsnom na donjem delu.
Posted Image
Taj detalj se odlično slae sa prelepo oblikovanom i masivnom hromiranom ručkom vrata u tipičnom Alfinom stilu.
Maksimalni obrtni momenat se lako dostie pri 3.000 o/min i uz overboost turbine skače na 230 Nm
Zadnji deo MiToa neodoljivo podseća na Alfa Romeo 8C Competizione zbog koncentričnog, krunog oblika svetala sa LED lampicama. Crni segment branika udeen da podseća na difuzor vadi dvostruki hromirani zavretak izduva.
Unutranjost MiToa je, rekao bih, jedna uspena kombinacija modernog, sportskog, tradicionalnog, ali sa visokotehnolokim materijalima. Dizajn centralne konzole sa istaknutim ventilacionim otvorima koji kao da izviru iz prednje armature je vrlo efektan.
Upotrebljeni materijal je plastika, ofarbana u neto tamniju sivu metalik boju, ali lepo prelakirana sa sjajnom zavrnicom. Nije preglomazna i skladno objedinjuje kontrole Blaupunkt audio sistema (CD-MP3 sa 8 zvučnika) sa velikim, preglednim LCD displejom.
Zvanični podaci o potronji na 100 km puta su 8,5 l u gradu, 5,3 l van grada i 6,5 l kombinovano, uz emisiju CO2 od 153 g/km
Prednja armatura ima asimetričan "plat" koji je napravljen od mekog materijala, a finiiran je u crno-sivoj kombinaciji koja neodoljivo podseća na ugljenična vlakna. Isti materijal se koristi i na oblogama vrata, gde je zasenjen lepotom sjajnog metalik segmenta koji se nalazi u produetku rukohvata. I ručice za otvaranje vrata su neobično lepe, a i kada se vrata zatvaraju, potrebno je jače potegnuti jer su teka.
Posle tupog i priguenog zvuka zatvaranja vrata, , u koliko su stakla bila podignuta, čuje se i mehanizam podizača koji se kratko aktivira da fiksira stakala u leita.
Najveći deo onoga to je u kontaktu sa vozačem i putnicima, ostavlja utisak premium sport automobila. Tamo gde je bilo moguće tedelo se na materijalima, ali ne toliko da ugrozi opti doivljaj kvaliteta.
Uivajući u kreaciji dizajnera kuće Centro Stile, setio sam se podatka da je MiTo razvijen za samo 16 meseci, pri čemu je velikog uticaja imalo to to je veći deo sporog i skupog procesa rada na platformi zavren u srećno vreme Fiatovog "braka" sa GM-om sa izdanim finansiranjem.
Takođe je od ključnog značaja za razvoj MiToa bilo iskustvo sa razvojem Grande Punta Abarth, za koji je redizajniran sistem oslanjanja i kočenja, a FPT-ov FIRE 1,4-litarski T-jet motor prerađen za bolje performanse.
Radeći na MiTou inenjeri Alfe su imali zadatak da modifikacijama na sistemu oslanjanja, kočnicama i upravljačkom sistemu kreiraju jedinstven automobil koji će vozači eleti da voze, zbog toga to je to "prava Alfa", uprkos tehinčkim ograničenjima koje im je nametalo veanje sa torzionom osovinom pozadi.
Ono to dopire do vozača tokom vonje vibracije, zvuci, sile sve je to sa potpisom Alfe, jasno dajući mu do znanja da ne vozi Fiat ili Lanciu. Zvuk motora i njegova specifična modulisana promena kada se automobil zaustavi na semaforu, nisam imao prilike da doivim na nekom drugom modelu automobila.
Isto vai i za zvuk koji se promeni kada se overbustuje, tj. potera u vie obrtaje u dinamik reimu.
MiTo je tip automobila sa kojim se čovek oseća povezanim, a za divno čudo, ni posle 3,5 sata kontinuirane test vonje nisam se osećao umornim.
Nije da nisam koristio dostupne performanse automobila, dok sam prolazio kroz prilično zahtevne deonice Ibarske magistrale kojom su se smenjivale suve i mokre deonice, ali auto je jednostavno sve standardne zadatke obavljao sa lakoćom.
Ni planinski krivudavi usponi i spustovi na Goču i Avali, po suvom vremenu, nisu pokazali značajnije nedostatke sistema oslanjanja u bezbednoj ali slobodnijoj vonji u stilu "prosečnog vozača koji ne mari previe za potronju".
Poznat mi je osećaj kada je auto jednostavno nepodesan za "normalnu" upotrebu, jer sam ranije vozio "budevinu" sa motorom doslovno preuzetim iz reli automobila.
Taj moj ludi auto ba nije voleo da se gnjavi pri malim brzinama i niskim obrtajima. Stoga mogu reći da sam bio pozitivno iznenađen mogućnoću da se MiTo u N reimu sasvim normalno koristi u gradskim guvama, kada se ponaa kao "mala maca", opet samo dok se ne potera i to bez potrebe da se menja reim rada
to sam vie vozio MiTo na putevima koji su imali sve vrste otećenja sa kojima se putnik u Srbiji moe susresti, postajao sam zadovoljniji odabranim trimom veanja i izborom veličine i profila pneumatika (215/45 ZR17).
Da budem iskren, nisam od automobila sa sportskim predispozicijama očekivao da bude toliko dobro izbalansiranih mogućnosti upijanja neravnina, uz neospornu sportsku čvrstinu i gotovo nepostojeće uvijanje karoserije. MiTo sam vozio i po ljunkom nasutim prilaznim putevima, dodue veoma polako u N reimu, sa osetljivom nogom na gasu, kako ne bih imao problema sa letećim kamenčićima.
Nije to bilo zabave radi, ali MiTo je uspeno proao i vikendaki test.
Motor raspolae snagom od 114 kW, odnosno 155 KS pri 5.500 o/min
Na viim obrtajima MiTo će uvek odlučno iskoristiti snagu i sav obrtni momenat, sve dok se ne javi limiter broja obrtaja. A on će se javiti, barem jednom tokom prilagođavanja novog vozača na odaziv gasa u "dinamik" reimu, a najverovatnije već tokom prvog ambicioznijeg polaska iz mesta ili priključenja na auto-put. Provereno! Iz niih stepena prenosa MiTo nastavlja da povlači veoma linearno i promena stepena prenosa protiče veoma glatko.
Dodatna snaga je naročito korisna na velikim usponima i pri izlasku iz jakih zavoja, kada se ona efikasno distribuira preko elektronskog Q2 sistema uparenog sa ASR i MSR sistemima.
Fabrika nije predvidela reim rada u kojem bi elektronska kontrola stabilnosti mogla biti u potpunosti isključena i ja im aplaudiram na toj odluci.
Zapremina prtljanika do linije naslona je 270 litara, a u rezervoar staje 45 litara goriva
Jena od intervencija "anđela čuvara" je bila na upravljaču prilikom preupravljanja, sugerisavi mi kratkim pomerajem na volanu da bi trebalo da izvrim korekciju. Da nisam prethodno čitao o ovoj Alfinoj doradi upravljačkog sistema, ne bih ni znao da prepoznam taj vetački feedback i da znam da potiče od DST-a.
Zavisno od odabranog D.N.A. reima odziv na komandu gasa je takođe bio različito modulisan. Za razliku od razigranog D reima, u "N" reimu bilo je lake dozirati malu količinu gasa, a papučica mi je delovala "tromije".
Ako bih ipak preterao sa gasom, MiTo bi me korigovao sistemom protiv proklizavanja (ASR), koji je u "A" reimu naročito raspoloen da se umea. ASR ne dozvoljava da pogonski točkovi nastave da proklizavaju pri nagloj promeni stepena prijanjanja ili obrtnog momenta na pogonskim točkovima.
Prečnik okretanja vozila iznosi 11,25 m
MiTo poseduje i sistem MSR koji takođe dolazi do izraaja na podlozi sa slabijim prijanjanjem. On sprečava da trenutno povećani otpor motora dovede do proklizavanja, to moe nastati posle sputanja stepena prenosa, u momentu otputanja kvačila i naglog podizanja broja obrtaja.
Nije me iznenadilo to to MiTo ima "hill holder" funkciju, znajući koliko mu je napredan sistem kočenja.
Mesta na zadnjoj klupi nema puno i rekao bih da ga je manje nego u Hyundaijevom i20, ali su sedita veoma dobra. Jedna krupnija osoba i dete, dve normalne osobe, ili dve vitkije osobe plus dete, - to su kombinacije koje mogu biti primenjive u praksi, barem to se tiče sedenja pozadi. Sa raspoloivih 270 litara prtljani prostor nije problematičan za ovaj tip automobila.
Primera radi, to je za 13 litara manje od BMW-ove serije 1, ali 109 litara vie od Mini Cooper S-a. Zadnja klupa na MiTou nije deljiva, već je to opcija koja se doplaćuje, pa ako ponestane prostora, a pozadi imate putnike, preporučujem da kofere napakujete preko ivice naslona.
Iz pozicije vozača, zaklonjeno glavama putnika oslonjenim na naslone, staklo na petim vratima ima samo funkciju vetrobrana.
Za kompenzaciju, asferična bočna ogledala su vie nego pregledna, pa na automobilu od samo 4 metra vidljivost nije problematična.
Kompletnom ergonomijom sa aspekta vozača sam bio prezadovoljan. Sredinji naslon za ruku se pokazao kao dobar jer se fino mogao podeavati, a hod ručice menjača i nonih komandi je takođe odlično odmeren.
Poto nisam opsednut mekoćom materijala kojima se oblae prednja konzola, kod sportskih automobila vie cenim primenu laganih materijala kao to su ugljenična vlakna, kevlar i legure magnezijuma.
Sa MiTom sam bio na svome jer je primenjen antirefleksivni crno-sivi dezen koji oponaa ugljenična vlakna, a pri tom nije tvrd. U vonji je aerodinamika MiTa dobila pozitivne kritike saputnika, jer smo mogli da pri malim krstarećim brzinama u miru razgovaramo. Jedini dosadan izvor uma je dolazio iz pravca točkova. Verujem da su po cenu 5 kg mase to mogli da eliminiu jednim debljim tepihom na koevima točkova, kakav recimo ima Audi A4 u svakoj od verzija. Za zvuk motora nemam pritubi, jer je on u meri koju bih eleo da ima jedan sportski supermini.
Po katalokim podacima MiTo u gradu troi 8,5 litara, van grada 5,3 a kombinovano 6,5 l na 100 km. Izmerena potronja na magistralnoj test deonici od 166 km iznosila je 6,8 l/100 km, pri prosečnoj brzini od 58 km/h. Meovita vonja od 306 km u koju je uključena pomenuta magistralna deonica, bez izlaska na auto-put, proizvela je prosečnu potronju od 8,4 l/100km pri prosečnoj brzini od 39 km/h. Ako mene pitate ovo su dobri rezultati za jednog rasnog benzinca.
Jedini aspekt zbog kojeg bi neko razmislio o 1.6 JTD turbo dizelau jeste nia potronja goriva od oko 5,5 litara u kombinovanom ciklusu. MiTo JTD u Distinctive + Sport Pack je 2.390 evra jeftiniji od KIA Pro_Ceeda 2.0 VGT u najviem dostupnom nivou opreme, a od njega je znatno startniji.
U odnosu na različite i često neadekvatne konkurente MiTo donosi bonus u imidu, zahvaljujući vrhunskom dizajnu spoljanjosti, efektnom sportskom enterijeru i brojnim stilskim detaljima koji bi kod drugih modela automobila konvencionalnijeg usmerenja doli uz "debelu" doplatu ili uope ne bi bili raspoloivi za kupovinu.
to se tiče bogate serijske opreme modela sa testa, lake mi je da u startu kaem ta ona ne obuhvata.
To su kona sedita, senzor za kiu, tempomat, navigacija, bluetooth, poluautomatski menjač sa pedalicama na volanu, iber i automatska klima.
Kada sam posle svega smirio strasti, sabrao utiske i uključio razum, pronaao sam da je domaća cena MiTo veoma slična onoj u Nemačkoj. Tamo bi MiTou kakav je testirani parirala Seat Ibiza FR uz 1.000 evra viu cenu, koja je OK ako se zna da Seat insistira na 7-stepenom DSG menjaču sa pedalicama iza obruča volana.
Kad biste traili hot heč, da li bi vam MiTo koji je sada na akciji u Srbiji dostupan za 17.900 evra, bio jedna od poeljnih opcija?
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#2 siki

siki
  • Alfista
  • 1,573 posts
  • Pol:Male

Posted 23 October 2009 - 08:19 PM

Alfa Mito - Novitec
U ičekivanju najsnanije varijante MiTa, fanovi Alfe mogu se zadovoljiti Novitecovom preradom baziranoj na modelu 1.4 Turbo.
Posted Image
Renomirana tjunerska kuća koja se prvenstveno bavi preradama Ferrarija, pozabavila se ovog puta sa Alfom MiTo.
Kao osnova za preradu, korićen je 1.4-litarski turbo, kojem je snaga povećana sa 155 na 186 KS. Zahvaljujući reprogramiranju ECU-a (kompjutera vozila), sprint do stotke traje 7,4 sekunde, to nije ni celu sekundu bolji rezultat nego kod standardne Alfe MiTo. To je sve to se tiče zahvata na motoru.
Posted Image
Vie komplimenata moe se uputiti na račun eksterijera vozila, koji je promenjen agresivnim body kitom.
Izgleda da je najpametnije sačekati da prava stvar (GTA) izađe na trite, a ljubiteljima Alfe jedino ostaje da se nadaju, da će MiTo GTA uskoro biti predstavljen i da se neće razlikovati od koncepta predstavljenog na enevskom salonu, kojeg pokreće 1,75-litarski turbo snage 240 KS.

#3 siki

siki
  • Alfista
  • 1,573 posts
  • Pol:Male

Posted 23 October 2009 - 08:47 PM

Alfa Romeo MiTo GTA u enevi
Alfa Romeo objavio je prve detalje u vezi sa modelom MiTo GTA koji će svoju premijeru imati na predstojećem Salonu automobila u enevi.
Posted Image
Za standardni model moemo reći da je pravi automobilski maneken, dok je GTA verzija istinski sportista.
Alfini inenjeri redukovali su masu vozila upotrebom ugljeničnih vlakana za krov, zadnji spojler i kućita retrovizora.
Posted Imageto se komponenti asije i ogibljenja tiče, kod GTA mnoge su zamenjene jedinicama od aluminijuma.
Mada je zapremina motora tek 1,8 l, on isporučuje čak 240 KS uz pomoć turbo punjača, direktnog ubrizgavanja goriva i sistema varijabilnog rada ventila.
Posted Image
Karoserija je blia tlu za 20 mm, instaliran je aktivan sistem oslanjanja, kao i varijabilna geometrija upravljanja koja dozvoljava vozaču da podesi osećaj za vozilo po svojim ličnim afinitetima.
Kada je reč o unutranjosti, tu dominiraju originalna anatomska sedita sa pojasevima sa četiri tačke vezivanja. Povrine su u mat crnom finiu da bi se maksimalno redukovala refleksija prilikom jurnjave po stazi.

#4 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 11 February 2010 - 07:01 PM

Alfa je predstavila specijalnu ediciju „Mito for Masserati“, koja bi se uskoro trebala naći u Masseratijevim servisima kao zamjensko vozilo. Tako će svaki vlasnik Masseratija koji ostavi svojeg ljubimca na servisu, dobiti ovakvu specijalnu Alficu na korištenje.

Posted Image

Ova specijalna edicija opremljena je 1.4 litrenim MultiAir turbo agregatom sa respektabilnih 170 konjskih snaga. Kako bi se naglasio sportski karakter, montirani su alu naplatci veličine 18 cola, stražnji sportski spojler, atraktivniji stražnji branik i aluminijske papučice.

Posted Image

Osim toga tu je još aktivni ovjes, Masserati Ocean Blue boja, unutrašnjost presvučena svjetlijom kožom i multifunkcionalni upravljač. Od opreme se još ističe satelitska navigacija, dvozonski klima uređaj, Bluetooth, USB sučelje i Bi-Xenon svjetla.


Posted ImagePosted Image

Preuzeto od nasih FB drugara automoto-portal.hr

#5 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 07 April 2012 - 09:26 PM




Ne volem,al ovo izgleda fenomenalno

#6 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 27 April 2012 - 10:15 PM

http://www.auto7.it/...yling-nel-2013/

Nakon zadnjih par informacija o planovima Alfa Romea za buduće modele i nespominjanja MiTa,evo jedne nove-
redizajn stiže 2013.godine.Najbitnije je da su zatražili zaštitu imena za SAD,što znači da Mita ide preko bare.
Od tehničkih stvari tu je poboljšani 1.4TBI od 200KS clapping.gif clapping.gif clapping.gif

Edited by magic33, 27 April 2012 - 10:17 PM.


#7 Petar67

Petar67
  • Alfista
  • 358 posts
  • Lokacija:Liman I, Novi Sad
  • Interesovanja:Alfa virus, zvani alfitis, kinologija....
  • Alfa model:156 1,9 JTD

Posted 30 April 2012 - 09:50 PM

Meni, kad god uđem u prodajni salon alfe, odmah sa vrata nude "mito" biggrin.gif

#8 Milos

Milos
  • Alfista
  • 199 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Belgrado
  • Alfa model:Golf R

Posted 02 May 2012 - 05:42 PM

Inace Alfa je odlucila da pravi ovaj Mito do 2014,nece biti FL za sledecu godinu,a od 2014 neki novi model sad.gif

#9 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 06 October 2012 - 09:05 AM

Alfa Romeo objavljuje Mito SBK izdanje

SBK ogranicena serija i Superbike specijalno izdanje je predstavljena na upravo zavrsenom sajmu Automobila u Parizu povodom partnerstva izmedju Alfa Romea i Superbajk sampionata - Superbike racing series.

Alfa Romeo je skinuo masku sa par novih izdanja modela Mito pod nazivom Mito SBK Limited Edition i Mito Superbike Special Series koji su doziveli svoju svetsku premijeru na sajmu automobila u Parizu. kao sto je vec ranije receno, oba modela su predstavljena povodom partnerstva koje italijanski proizvodjac automobila i Superbajk sampionat imaju. SBK ogranicena serija ce biti izradjena samo u 2oo primeraka u crnoj i Alfa crvenoj boji uz mogucnost kombinovanja tri nijanse reflektujuceg krova i retrovizora: crne, crvene i nove Alfa kristalno bele boje.

Ovo izdanje ce se dodatno razlikovati i po svetlo sivim nalepnicama koje prate liniju haube od grila, preko vrata, ka C-stubu, novi aerodinamicni paket, 18-o incne felne presvucene titanijumom u kombinaciji sa Brembo crvenim kocionim klestima. Unutresnjost je dodatno promenjena i ukljucuje Sabelt sedista koja u naslonu za ledja imaju karbon fiber a centralni deo je od alkantara, aluminijumske pedale, kozna rucica menjaca i volana kao i plocice sa serijskim brojem. Pogonski agregat je dobropoznati motor od 14oo kubika sa turbo punjacem.

Sa svojih 168 KS auto od 0-1oo km/h ubrazava za 7 sekundi sa impresivnom iskoriscenoscu goriva od 49 mpg. Mito SBK specijalno izdanje moze biti opremljen bilo kojim motorom od 14oo kubika u rasponu od 7o do 168 konjskih snaga. Estetski detalji ukljucuju 16-o incne titanijumske felne, hromiranu cev izduva i spojler, ogledala retrovizora u boji titanijuma, sportski zadnji branik, crnim oivicenim okvir svetla za maglu i za kraj SBK logo od titanijuma na zadnjem delu automobila.

A sada uzivajte malo u slikama.

P.S. Doco, moze ovo na stranicu ;)

#10 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 03 November 2012 - 09:53 PM

I jos nekoliko slicica tjuniranog Mita koji ovako i ne izgleda toliko lose ;)

Attached Files



#11 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 911 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Иногоште

Posted 13 April 2013 - 11:27 PM

Шта мислите о варијанти да се Мито производи у Крагујевцу?

#12 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:1.9 jtd Sportwagon

Posted 14 April 2013 - 12:31 AM

A Srbiji naglo skoci standard i Mita postane nacionalni auto kao Fica svojevremeno. :blink: :) U svetu kad kazu Alfista, pomisle na Srbina. :lol:

#13 Pandion

Pandion
  • Alfista
  • 153 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Šabac
  • Interesovanja:Alfa Romeo, FIAT, Lancia :)

Posted 20 April 2013 - 04:24 PM

Шта мислите о варијанти да се Мито производи у Крагујевцу?


Podrzavam taj poduhvat. Velika bi to stvar bila da se bas u nasoj zemlji sklapa Alfa neka i najmanja :arflag:

#14 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 21 April 2013 - 12:32 AM

Bojim se da se mi tu nista ne pitamo :( .

#15 Свитац

Свитац
  • Alfista
  • 911 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Иногоште

Posted 21 April 2013 - 11:06 AM

Ја ово нисам написао тек тако. Чуо сам из врло поузданих извора да ће овај пројекат највероватније да заживи. А због чега? Фабрика у Италији у којој се склапа Мито (а у којој извор ради), престаће са производњом овог аутомобила (не знам из ког разлога). Као потенцијални град у који ће фабрика да се пресели, наводи се баш Крагујевац.

#16 Pandion

Pandion
  • Alfista
  • 153 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Šabac
  • Interesovanja:Alfa Romeo, FIAT, Lancia :)

Posted 21 April 2013 - 11:38 AM

Moguce je. Citao sam da se radi na veoma ozbiljnom facelift-u http://www.autoedizi...te-of-the-mito/ za kraj ove ili sledecu godinu. Posto FAS trenutno ima najsavremeniju fabriku i pritom sklapa samo jedan model u 2 varijante (X, XL) prirodno je da se kapaciteti jos popune drzim(o) palceve :arflag:

#17 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 05 March 2014 - 08:40 PM

Novi Mito Kvadro Quadrifoglio Verde

 

Nekoliko dana pre pocetka salona u Zenevi na SocialNetWall-u izbacen je tekst o novoj verziji Mita a dan pred otvaranje na FB-u su osvanule tizer slike Alfinih modela.



#18 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 02 March 2015 - 08:16 PM

A ove godine na salonu automobila u Zenevi MiTo ce dobiti jos jednu verziju - Racer. Evo nekoliko slicica fantasticnih detalja koji se na njenu nalaze.

alfa-romeo-mito-race-8_600x0w.jpg

Takodje je pronenjena i unutrasnjost!

alfa-romeo-mito-race-2_600x0w.jpg

alfa-romeo-mito-race-5_600x0w.jpg

alfa-romeo-mito-race-9_600x0w.jpg

alfa-romeo-mito-race-3_600x0w.jpg

alfa-romeo-mito-race-6_600x0w.jpg

alfa-romeo-mito-race-7_600x0w.jpg

Alfa-MiTo-Racer-Edition-155.jpg

Alfa-MiTo-Racer-Edition-10.jpeg


Sve izmene su samo kozmeticke prirode a o pojacanju performansi motora nema ni govora pa po mnogima ono nije nikakvo rejser izdanje vec marketinski trik. Ocekivana cena je oko 25 ooo evra ...



#19 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,703 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 02 March 2016 - 12:33 AM

I MiTo je dobio blage izmene koje su prikazane na salonu automobila u Zenevi.

 

145695-alfa%20mito.jpg

Novi Mito debituje na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi. Ovaj model ponovo potvrđuje svoj identitet na mnoge načine, istovremeno zadržavajući poziciju malog automobila sposobnog da osvoji kupce koje privlače njegov italijanski stil i tehnička izvrsnost, za potpuni užitak u vožnji.

S početkom prodaje širom Evrope od druge polovine godine, i mladom, dinamičnom klijentelom kao ciljnom grupom, novi Mito je osvežio svoj izgled predstavljanjem putpuno nove rešetke hladnjaka i snažne porodične sličnosti sa očaravajućim modelom Giulia. Pored toga, nakon premijernog predstavljanja na modelu Giulia, redizajnirani logo brenda i novi stil slova po prvi put se pojavljuju na ovom kompaktnom modelu brenda Alfa Romeo.

alfa%20mito%20322.jpg

Još jedna veza sa modelom Giulia jeste racionalizacija palete. Linija modela sada uključuje tri nivoa opreme (Mito, Super i Veloce) i dva posebna paketa (Veloce i Lusso).

Devet boja karoserije, uključujući i potpuno novu pastelno belu, i ne manje od osam različitih alu-felni (uključujući tri nova dizajna od 16, 17 i 18 inča), čine liniju modela koja će omogućiti kupcima da izaberu verziju novog modela Mito koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama. Pored toga, u zavisnosti od nivoa opreme i zemlje prodaje, dostupni su određeni paketi (Style, Comfort i Visibility) koji grupišu najpopularniju opremu, za značajnu uštedu.

Tu su i novosti u pogledu verzija motora, sa neprevaziđenim 1,3-litarskim motorom MultiJet od 95 KS koji je poznat po svom sjajnom temperamentu, velikoj ekonomičnosti i niskim emisijama. I sve to bez žrtvovanja performansi: maksimalna brzina od 180 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,5 sekundi. Time je dopunjena bogata linija koja već uključuje 1,4-litarski motor sa 78 KS, 1,4-litarski benzinac MultiAir Turbo sa 140 KS ili 170 KS (oba sa automatskim TCT prenosom), 0,9-litarski Turbo TwinAir sa 105 KS i 1,4-litarski TNG Turbo motor sa 120 KS.

U cilju zadovoljenja potreba kupaca koji sve više žude za automobilima kompatibilnim sa novim tehnologijama i mogućnošću povezivanja sa društvenim kanalima, novi Mito dolazi uz sistem UConnect sa 5-inčnim ekranom osetljivim na dodir i blutut interfejsom, Aux-in i USB ulazima i glasovnom kontrolom. Dostupna je i verzija sa dodatim inovatitvnim digitalnim radiom (DAB) i novim uslugama Uconnect Live koje omogućavaju stalnu povezanost korišćenjem više aplikacija na pametnom telefonu. Konkretno, nakon preuzimanja aplikacije Uconnect LIVE sa sajta Apple Store ili Google Play Store, kupci novog modela Mito mogu direktno preko ekrana osetljivog na dodir da pristupe servisu „TuneIn“ koji nudi pristup preko 100,000 internet radio stanica širom sveta, aplikaciji „Deezer“, sa katalogom muzike sa interneta koji sadrži preko 35 miliona naslova; Rojtersu, putem kog ćete biti obavešteni o novostima u svetu; i sajtovima Facebook i Twitter kako biste ostali u kontaktu sa vašim prijateljima. Pored toga, LIVE usluge omogućavaju vozaču da iskusi TomTom navigaciju koja podrazumeva najširi spektar informacija o saobraćaju u svetu, sa preko 100 miliona kilometara izmerenih saobraćajnih parametara svakog dana. I na kraju, Uconnect LIVE vam omogućava pristup aplikaciji my:Car, sa upozorenjima u realnom vremenu, sa podsetnicima za procedure održavanja i pristupom interaktivnom uputstvu, sve to kako bi vozač mogao da održava svoj automobil na najbolji mogući način. Pored toga, sa funkcijom Efficient Drive, vozač dobija savete u odnosu na svoj stil vožnje, i zahvaljujući povratnim informacijama koje dobija u realnom vremenu, može da smanji potrošnju goriva i emisije CO2.

alfa%20mito%203245.jpg

Prvi nivo opreme modela Mito karakteriše novi nos koji krase farovi sa poliranim okvirima, ručke sa satenskim okvirima, 16-inčne felne i kućišta retrovizora u boji karoserije. Iznutra, tamni sportski ambijent pojačavaju nova sedišta pokrivena crnom tkaninom, sa znakom Alfa Romeo na naslonima za glavu, i upravljačem sa restilizovanim simbolom Alfar Romeo u centru. Osveženi stilski elementi dolaze uz bogatu standardnu opremu koja uključuje manuelnu kontrolu klime, 7 vazdušnih jastuka, selektor Alfa DNA (sa elektronskim diferencijalom Q2 i sistemom DST) kao i sistemom elektronske kontrole stabilnosti (sa funkcijama ASR i Hill Holder).

Nivo opreme Super obezbeđuje još više sadržaja, povrh ionako bogate standardne opreme koja dolazi na početnom nivou, i uključuje: 16-inčne alu-felne, satenska kućišta retrovizora, tempomat, 5-inčni info-zabavni sistem Uconnect sa ekranom osetljivim na dodir i novu tkaninu u antracitno sivoj boji i sedišta od crne eko kože sa komplementarnim šavovima i logoom Alfa Romeo na prednjoj strani naslona za glavu. Na zahtev, kupci svoj Mito Super mogu da opreme i automatskom kontrolom klime i sedištima od fine kože – u crnoj, crvenoj i boji duvana – sa logoom Alfa Romeo sa strane. Pored toga, dostupni su i paketi Veloce i Lusso, koji dodatno naglašavaju sportsku ili elegantnu notu novog modela Mito Super.

alfa%20mito%2032.jpg

Novu liniju modela Mito upotpunjuje verzija Veloce koja poseduje stilske elemente za još smeliji izgled sa tehničko-trkačkim svojstvima koja mu daju beskompromisnu pojavu na putu. Tu spadaju sportska vešanja sa sportskim podešavanjem, sportski zadnji branik, dvostruka izduvna cev, 17-inčne alu felne i predimenzionirani Brembo kočioni sistem. Drugi interesantni detalji uključuju poseban amblem na eksterijeru, zatamnjena zadnja stakla, nove farove u boji ugljenika i kućišta retrovizora, ručke, okvire farova i rešetku hladnjaka sa sjajno crnom završnom obradom. Iznutra, sportsku namenu novog Mito Veloce potvrđuje posebno oblikovan upravljač i aluminijumska oplata papučica i ojačanje patosnice. Standardnu opremu upotpunjuju i nova sportska sedišta od platna i alkantare sa kontrastnim crvenim porubom i logoom brenda Alfa Romeo izvezenim na naslonima za glavu. Pored toga, dostupna su i sportska sedišta marke Sabelt obložena alkantarom, sa konstrukcijom od ugljeničnih vlakana, ili elegantnija verzija crno-crvenih kožnih sedišta, dostupna na zahtev.

Bez obzira na odabranu verziju, novi Mito san vožnje Alfa Romea čini dostupnim svima, kroz zbir tehnologije i performansi, i sposoban je da svako putovanje pretvori u nezaboravan vozački doživljaj. Sa ovim novim modelom, Alfa Romeo direktno cilja mlađu klijentelu, takozvanu „milenijumsku generaciju“ koja oseća sve veću potrebu za nezavisnošću i koja često menja pravac, ne dozvoljavajući da bude sputana: oni žele da uživaju u trenutku bez iluzije da se budućnost ikako može kontrolisati. Novi Mito je osmišljen za njih – ovaj automobil je uvek povezan i ekološki prihvatljiv, u istinski kosmopolitskom stilu.

PR saopštenje - FCA Srbija

 

Izvor: auto.blog.rs






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub