Jump to content


Photo

Alfa Romeo 166


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#21 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:1.9 jtd Sportwagon

Posted 02 September 2013 - 03:08 PM

Au, nece se 'leba najesti od ovoga. Jedino ako ga prodaju do 10000 e sa full opremom. :lol:

#22 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 02 September 2013 - 05:05 PM

Ovim modelom sa TS motorom ova kompanija je započela život na najproduktivnijem tržištu pre tri godine.
Više se ne ugrađuje TS,sad rade svoj agregat i hibridni pogon.U međuvremenu su ovaj model izabrali za
"državni" auto.O broju prodatih komada nisam iskopao podatak...verujem da je veći od broja prodatih 166

#23 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 29 September 2013 - 11:43 AM

Sa proslavve 15 godina 166 http://s11.photobuck...6?sort=3&page=1

#24 milosabs

milosabs
  • Alfista
  • 228 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:NI/NS/BG
  • Alfa model:166 Ti

Posted 10 May 2014 - 11:31 AM

evo par uopstenih sitnica o 166-ci,2.4 dizel
2.4 10v i 20v imaju istu turbinu,a ista ta turbina ide i na bmw 525d 163 ks i 3.0d sa 189 ks kao i mecke e 2.7 cdi 170 i 190 ks,tako da ta turbina ima dosta rezerve i za zaključiti je da na 10v motoru od alfe sa 150 ks je najmanje opterečena i da automtski traje duže.Razlika u motoru je ovakva...blok im je isti,klipovi su isti,radilica je ista kao i klipnjače,pumpa za ulje takođe,e sad 10v ima manju glavu,ima brgastu u glavi i ispod nje mehaničke podizače,oprugu i ventil i ta konstrukcija je bi trebalo da je po papirima robusnija,trajnija i izdržljivija,bolje podnosi više obrtaje,mana je nešto veća buka i svakih 20 000 km se ventili trebaju podešavati da se ne pojede bregasta, dok je na 20v dve bregaste i 4 ventila po cilindru i hidraulični podizači te je taj sistem modernije konstrukcije,tiši je i ne zahteva održavanje ali je i osjetljiviji od ovog mehaničkog u 10v motorima.Brizgaljke i pumpa su slične,dok je egr ventil na 20v osetljiviji od ovog na 10v.20v verzija ima GM 6 brzinski menjac dok 10v ima alfinu 6 brzinsku transmisiju...
Ovo sve se odnosi na redizajn dok večina stvari što vredi za 10v redizajn vredi i za liniju pre ali sa 150 ks.
U teoriji i praksi ako čemo govoriti o izdržljivosti 10v je izdržljiviji motor jer je jednostavniji i robusniji dok je 20v moderniji i Oba su odlični motori Važno je samo da je održavan redovno.



#25 milosabs

milosabs
  • Alfista
  • 228 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:NI/NS/BG
  • Alfa model:166 Ti

Posted 18 May 2014 - 09:24 AM

sve o 166-ci,servisno-tehnicko uputstvo,nije standradno uputstvo za automobil

http://www.alfa-serv...english/166.pdf


Edited by milosabs, 18 May 2014 - 09:33 AM.


#26 milosabs

milosabs
  • Alfista
  • 228 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:NI/NS/BG
  • Alfa model:166 Ti

Posted 25 June 2014 - 12:19 PM

pitanje za znalce,da li kada se uradi update ICS-a dolazi do otvaranje skrivenog menija dalje.Kod mene je AR FL 2.4 i kada pritisnem samo clima/dark izbaci one osnovne podatke i ne daje mogucnost daljeg odlaska u druge menije?Hva;a



#27 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,687 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 16 March 2017 - 01:23 PM

Skoro sam postavio neke slike na FB-u i nekoliko ljudi se naslo u cudu kako auto izgleda a pomislili su da je domaca radinost u pitanju. Pa kako bi izbegli neke nejasnoce dodacu u ovom postu nesto sto se nikada nije ostvarilo kod modela 166 (a nikada i nece).

 

Auto je razvijan u periodu izmedju 'o7 i 'o8 godine. Spoljasnji izgled pokazuje da je dosta nizi i na sebi ima vece tockove. Ono sto je najbitnije je njegov motor. Naime u sebi ima motor koji se ugradjivao u model 8C Kompeticione od V8 4.7 litara. Motor je blago prestelovan da daje 390hp na 420nm. Ubrzanje od o - 1oo km/h se dostize za oko 5.5 sekundi a maksimalna brzina bi bila 26o km/h. Razlog otkazivanja ove verzije je model Maseratija Kvatroporte koji je Fijat planirao da izbaci u to vreme. Jednostavno, nisu zeleli da imaju konkurenciju dva automobila, iz svoje grupacije, u istom segmentu.

 

166gta029wk.jpg

166gta047fg.jpg

166gta053im.jpg

12642768_1536229163342020_88070978258025

 

Ovde su slike oba automobila a vi procenite sami koji je lepsi ...

 

2008_maserati_quattroporte_sedan_sport_g

2008_maserati_quattroporte_sedan_sport_g

39444493.jpg

maserati_quattroporte_2008_c315716112013

 

 

Neki je zovu GTA verzijom 166-ice (sto ona verovatno i jeste) a sta je fabrika tacno planirala to sigurno nikada necemo saznati ....



#28 Nicola Romeo

Nicola Romeo
  • Alfista
  • 1,009 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Zvezdara
  • Alfa model:156 SW 2.0 TS 155ks 2000., 156 SW 1.9 JTD 115ks 2002.

Posted 16 March 2017 - 04:04 PM

Lepa je 166 i ovako bi trebalo svaka da izgleda :D  i njoj je najvise falio motor koji pravljen samo za nju, ali kvatraporte je kvatraporte  :wub:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub