Jump to content


Photo

Alfa Romeo 166


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,686 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 31 December 2009 - 12:32 AM

Alfa Romeo 166 je limuzina sa cetvoro vrata, dizajnirana od strane Centro Stile Alfa Romeo-a, pod kontrolom cuvenog Walter de'Silva-e, koja se proizvodi od 1998 godine do danasnjih dana. Ovaj model jos uvek nema svoju zamenu!



Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

166 je zamena pomalo zastarelom modelu 164, koji je i tada bio naprednijeg stila u odnosu na svoju konkurenciju, a 166 sa svojim izrazito sputenim farovima i podignutog nosa izaziva jos vecu paznju posmatraca u odnosu na prethodnika. Izgled automobila predstavljak nastavak tradicije zapocet modelom 156!

Posted ImagePosted Image

U pocetku, auto je bilo moguce kupiti u sledecoj ponudi benzinskih agregata: 2.o Twin Spark (155 PS), 2.5 V6 (19o PS), 3.o V6 (226 PS) ili V6 2.o Turbo (2o5 PS); kao i dizel agregatima: L5 2.4 10v common rail turbodiesel verzije sa 136 PS (1oo kW; 134 hp), 14o PS (1o3 kW; 138 hp) i 15o PS (11o kW; 148 hp), sto je bilo za sve pohvale! TS modeli su koristili petostepeni manuelni menjac, dok su modeli 2.5 i 3.o imali mogucnost Sportronic automatskog menjaca, a modeli sa 3.o V6, L5 2.4 i V6 Turbo su koristili manuelni menjac sa sest brzina.

Posted ImagePosted Image


Top modeli ponude, tzv. "Super" modeli, sadrze MOMO kozni paket unutrasnjosti, aluminijumske felne od 17", tempomat, klimu i ICS (Integrated Control System) sa kolor ekranom. Takodje, kao mogucnost dodatne ugradnje postoji: ksenonski farovi, satelitska navigacije i GSM (mob. telefon). Vesaanje se sastoji od dvostrukih viljuski nazad i multilinka u zadnjem delu.

Posted ImagePosted Image

Sem promena ponude agregata u prethodnim godinama, 2oo3 god. 166 dozivljava preobrazaj. Prednji kraj dosta lici modelu 156 koji je nesto ranije restilizovan i gubi, po mnogima male, farove koji "padaju" nadole. Zbog trzisnih problema odustaje se od motora 2.o V6 Turbo, a motor V6 2.5 sada postaje 188 PS (138 kW; 185 hp) a kao vrh ponude predstavljen je motor 3.2 V6 (240 PS).

Posted ImagePosted Image

Oba modela 2.o TS i 3.2 u ponudi sada imaju menjac sa 6 brzina a zadrzan je i motor sa 3ooo ccm ali samo sa Sportronic menjacem. Naravno, poboljsana je ponuda dizel agregata i motor L5 2.4 sada poseduje Multi-Jet sistem sa kojim ima pritisak od 14oo bar-a i 4 ventila po cilindru stavljajuci ga vodecim u klasi sa 175 PS (129 kW; 173 hp).

Posted ImagePosted Image


Nazalost, uprkos svom sjajnom izgledu, odlicnom vesanju i motorima, zavidnoj opremi i izgledu unutrasnjosti, auto gubi bitku u odnosu na nemacke rivale na veoma zahtevnom trzistu Evrope. Oktobra 2oo5 godine model se povlaci sa trzista koja zahtevaju desnu stranu volana, a facelift iz 2oo3 godine nije povecao prodaju modela kakvom su se u alfi nadali a nedostatak dodatne ponude dizel motora za trzista UK, Australije ili Irske je dodatno uticao na smanjenje kupovine modela kao kompanijskih automobila!

Posted Image<A href="http://img192.images...resizery1.jpg/" target="_blank">Posted ImagePosted Image

Dosta se nagadalo o nasledicima najvece aktuelne serijske alfe. Pre nekoliko godina je nekoliko spijunskih fotografija ugledalo svetlost dana, zatim se mislilo da ce to biti prototip Visconti, onda su nadu dale mozda GTA verzije modela, pa raznorazne studije...

Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Medjutim, aktuelna kriza na trzistu automobila sve vise odlaze prezentaciju njenog naslednika u vidu modela 169, a do tada ostaje samo da cekamo...

Edited by Gocy, 31 December 2009 - 12:38 AM.


#2 Nino147

Nino147
  • Alfista
  • 1,099 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:Giulietta 1.4 Tb, ex 147 1.9 JTD

Posted 31 December 2009 - 01:56 AM

Trebalo bi da se obrati paznja kako se prenose ili transkribuju strana licna imena. U srpskoj varijanti srpskohrvatskog jezika ona su se uvek transkribovala (belezila, uz odredjena pravila, priblizno nacinu izgovaranja - vidi: Tvrtko Prćić: Transkripcioni recnik engleskih licnih imena), dok su se u hrvatskoj skoro uvek prenosila u originalu i prilicno sarenoliko prilagodjavala nasem padeznom sistemu.

Dakle, ne Walter de Silva-e (ovo Silva-e mi lici na strano telo koje se nije primilo u domaci organizam), vec Waltera de Silve. Dakle osnova je u originalu, strani nastavci se odbiju i dodaju nasi. Mi nismo ljubitelji Alfa-e, vec Alfe (ili Alfa Romea, ne Romeo-a).

Ako ne znate kako da prilagodite neko vlastito ime nasem jeziku, samo se setite toga da i englezi svoje reci prilagodjavaju, npr. prema broju: memory-memories (a ne memoryes), pa ne znam zasto ne bismo i mi. Dakle idu nasi nastavci, a strani se po potrebi odbije ili prilagodi.

#3 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,686 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 31 December 2009 - 10:06 AM

Odosmo u off, ono sto mi je oduvek bilo najgore je pisanje slova Š Đ Ž Č Ć, a mnoga imena to zahtevaju, nije da ne znam njihov raspored na tastaturi, ali...
Ne mogu, stalno bi trebao da prebacujem sa en na sr, pa da pazim na zamenu Z i Y, kome se svidja, svidja...
Ako mi je ista mucnije oko rada na racunaru, to je!

#4 Cuore Sportivo

Cuore Sportivo
  • Alfista
  • 51 posts
  • Alfa model:Alfa 155 2.0 16v

Posted 18 August 2010 - 06:14 PM

Danas sam testirao 166 ce. Jedna V6 2.5 i jedna 2.0 TS. NEVEROVATNA LIMUSINA!

#5 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,686 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 18 August 2010 - 06:25 PM

Sa jednom se druzim vise godina. Mogu ti reci da je 2.o motorpomalo slabiji za nju ali ima svojih prednosti ...

#6 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,105 posts
  • Pol:Female

Posted 18 August 2010 - 08:52 PM

Za nju jeste prava mera 3.0,s obzirom na gabarite,ali .......treba imati u vidu da su u ovoj zemlji kaznjeni oni preko 2 000 ccm :)

#7 Cuore Sportivo

Cuore Sportivo
  • Alfista
  • 51 posts
  • Alfa model:Alfa 155 2.0 16v

Posted 18 August 2010 - 09:26 PM

S obzirom da moja 155 ca ima 2.0 TS mogu da primetim da kod 166 ce nije toliko eksplozivan sto je normalno zbog 150 kg vise. Voznja je neverovatna i pravi je uzitak. Odlicno se okrece i vidno su poboljsalji menjac. Menjac brate klizi. Neznam dal znate al kod nas ima zakon za uvoz auta starija i od 15 godina. Porez je prema fakturnoj vrednosti tako da kubici i konji ne igraju nikakvu ulogu i sada je pravi trenutak za kupovinu. Znaci 166 full opreme u odlicnom stanju, 2.0 T Sparka, motor brate da jedes od njega uvezena direktno iz Italije do registracije kosta oko 4000 eura. Pa za 4 000 eura a bogami i za 10 000 nema bolji izbor ( osim neke druge Alfe ). Znaci 155 cu ne prodajem ni pod razno, pa mislim da 166 sa 2.4 JTD bi bio pravi izbor.

Edited by Cuore Sportivo, 18 August 2010 - 09:32 PM.


#8 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 01 October 2010 - 06:58 PM



#9 Ranko

Ranko
  • Alfista
  • 43 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Beograd
  • Alfa model:156 1.9 jtd

Posted 23 February 2013 - 06:48 AM

recite jos neka iskustava? odrzavanje, slabe tacke, potrosnja?

#10 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,686 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 23 February 2013 - 02:02 PM

Odrzavanje: trapovi su najskuplji od svih modela Alfi tog godista. Zajednicki kvarovi: ABS, klapne ventilacije, "kazancic" grejanja i jos svasta nesto ...
Auto super za voznju, prava stvar se oseti na duzim relacijama, u gradu nezgodan za parking. 2.o TS preko leta u gradu trosi oko 9 do 9.5 na otvorenom moze oko 5.5 ali da zivot prolazi, realno 7.8, kada se gazi potrosnja raste, tu da ne pominjem.

Vec sam negde dosta pisao, potrazi po forumu, mislim da ima i u necijem predstavljanju da smo dosli do istih zakljucaka.

#11 siki

siki
  • Alfista
  • 1,571 posts
  • Pol:Male

Posted 14 March 2013 - 10:53 PM

:166: kuku lele od auta

#12 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:1.9 jtd Sportwagon

Posted 15 March 2013 - 08:25 PM

Kad porastem kupicu :166: ili neku njenu naslednicu. :)

#13 siki

siki
  • Alfista
  • 1,571 posts
  • Pol:Male

Posted 15 March 2013 - 09:44 PM

Kad porastem kupicu :166: ili neku njenu naslednicu. :)

onda ti je bolje da ostaneš još što duže klinac :evilgrin0007: najljepše je đačko doba što kaže jedan naš pjesnik(B.Radičević)
Kad odrasteš iznenadiš se kakav je život-surov,okrutan i ono što misliš da je ljepo izgleda sasvim drugaćije pa i :166: :rolleyes:

#14 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:1.9 jtd Sportwagon

Posted 16 March 2013 - 02:17 AM

O boze?! Ako nekad "porastem" i budem dovoljno jak da se nosim sa 166 kao takvom bez narocitih napora oko resavanja njenih problema.

#15 siki

siki
  • Alfista
  • 1,571 posts
  • Pol:Male

Posted 16 March 2013 - 09:52 AM

O boze?! Ako nekad "porastem" i budem dovoljno jak da se nosim sa 166 kao takvom bez narocitih napora oko resavanja njenih problema.

pa to i je fora-što će ti auto koji se ne kvari(osim 2.0 TS)Stoji ti kući ko kip,voziš ga i ponovo isto-ništa se dešava,eventualno ponekad gume zameniš,opereš ga i opet ništa,umesto da stalno nešto radiš po motoru i menjaču,amortizerma,sponama,itd-šta će ti to-nije zanimljivo.

#16 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,686 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 16 March 2013 - 07:05 PM

Ja vozim 2.o TS i kvari se i opet ga vozim bar mi ne stoji kuci da trune i hvata prasinu i kvari se od stajanja. Uz sve taj TS imam od 'o6 sto znaci (po pojedincima) da sam u nju slupao gomilu para i da sam do sada trebao najmanje 5x da je prodam a mozda i da kupim dve nove alfe za pare koje sam ulozio u nju. Ma dajte ljudi ne pricajte i pisite svasta.
Sve u svemu bitno je do kakvog se primerka se dodje a ja sam ga uzeo 3 godine starog, sa verujem pravom kilometrazom (ali i ne mora da znaci), a sadasnji TS tog godista i kilometraze nikada ne bih uzeo sem da ne poznajem coveka licno i godinama.

#17 siki

siki
  • Alfista
  • 1,571 posts
  • Pol:Male

Posted 17 March 2013 - 10:04 PM

e moja se od stajanja pokvarila,izgrizli miševi jedno malo crevce koje ubija živce-od turbine do nekog ventila-ubi dušu,a i korpa sa lamelom se razleti ko tikva kad padne na zemlju,eto to je to.

#18 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 01 September 2013 - 10:45 PM

Alfa Romeo 166 je limuzina sa cetvoro vrata, dizajnirana od strane Centro Stile Alfa Romeo-a, pod kontrolom cuvenog Walter de'Silva-e, koja se proizvodi od 1998 godine do danasnjih dana. Ovaj model jos uvek nema svoju zamenu!

Kao što je bilo i najavljeno, Kineski Guangzhou Automobile (koji između ostalog sarađuje i sa Fiatom) je na ovogodišnjem Guangzhou Salonu automobila i zvanično javnosti predstavio svoj novi sedan GAC Trumpchi, koji je u formi koncepta promovisan na poslednjem Salonu u Pekingu.
Najzanimljivija činjenica vezana za ovaj sedan je to da se GAC Trumpchi bazira na Alfa Romeu 166, kao i to da će jedan od motora u ponudi biti i Alfin 2.0 TwinSpark benzinac koji u GAC Trumpchiju raspolaže sa 148KS (u paru sa petostepenim manulenim i automatskim menjačima).


Posted Image

GAC Triumpchi će kasnije dobiti i 1.8 litarski motor, dok mu dimenzije izgledanju ovako: dužina 4800 mm, širina 1819 mm, visina 1484 mm, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.29. Prodaja u Kini startuje u martu sledeće godine, a cene će se u zavisnosti od verzije (na raspolaganju će biti šest paketa opreme) kretati u rasponu od 18.480 do 28.560 dolara.



Posted Image

Guangzhou Automobile inače priprema i nove motore od 1.6L do 2.4L za ostale nove modele, među kojima će se naći i Xpower SUV, zatim kompaktni model, hibrid a takođe i elektroautomobil.

#19 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 02 September 2013 - 01:05 AM

Naziv uliva poverenje, a i nekako, auto odiše kvalitetom i pouzdanošću...

#20 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,920 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 02 September 2013 - 12:39 PM

Ajd' videćemo šta će to da bude. I Wartburg je svojevremeno dobio Golfov motor, ali nije postao Golf. Prsche je učestvovao u konstruisanju menjača za Ladu Samaru, a poslednji put kad su kosooki (i to oni napredniji) petljali sa Alfom kao rezultat smo dobili nesrećnu Alfa Arnu.

Ne kažem da je ovo u startu loše, bez obzira na to što mislim da je 2.0 TS u startu zastareo za nov automobil, ali... Biće interesantno videti taj proizvod, posebno nakon nekoliko godina upotrebe...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub