Jump to content


Photo

Alfa Romeo 147


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 24 December 2009 - 11:56 PM

ALFA ROMEO :eusa_clap:

Posted Image




Alfa Romeo 147 je automobil koji je poceo da se proizvodi jos 2000. god, a 2001. god. je proglasen za Evropski auto godine.

Model 147 predstavlja novo, izrazajno lice u kompakt-klasi, kojim Alfa Romeo zeli da se postavi na samo celo u ovom segmentu vozila. Vec na prvi pogled automobila godine 2001. u Evropi, srce svakog poklonika Alfe ubrzava otkucaje.
147-ca je predstavljena 2000. god. na Salonu automobila u Torinu, kao zamena za starije hatchbacks automobile 145/146. Zasnovana je na tehnologiji vece Alfe 156 limuzine. Dostupni motori su bili 1.6 i 2.0-litarki, benzinski motor sa cetiri cilindra u liniji, kao i 1.9-litarski dizel motor.
U 2009. je u devetoj godini svoje proizvodnje i sada je jedan od najstarijih malih porodicnih automobila u prodaji u Evropi.

Posted Image

Posted Image




Stajling:
147 su dizajnirali Walter de'Silva i Wolfgang Egger. Kad je izbacena dobila je mnoge pohvale za dizajn, a kasnije i brojne nagrade.

Posted Image


Exterijer:

Najmarkantniji deo modela Alfa 147 je njegovo lice sa resetkom hladnjaka u obliku grba i stilski umetnutim farovima. Nisko postavljene otvore za vazduh Italijani zovu "baffi" - brkovi. Alfa je olicenje uspelog dizajna u svakom pojedinom detalju. Cak ni rukohvate vrata najradije ne biste ispustali iz ruke. Ekstravagantnim zadnjim delom dominira petougaoni prozor, poznat jos od prethodnog modela 145. Elipticno oblikovana zadnja svetlosna grupa i nedostajuca rucica za otvaranje prtljaznika zaokruzuju celokupnu sliku.


Enterijer:

Trokraki volan se moze podesavati po visini i dubini. Duboko smesteni okrugli instrumenti su karakteristicni za Alfu i pojacavaju sportski dozivljaj. Mesto vozaca, zahvaljujuci sirokoj sredisnjoj konzoli, deluje uredno i pregledno, a svi vazni prekidaci su na dohvat ruke. Za ne-daj-boze tu je sest vazdusnih jastuka, koji se dobijaju serijski. Prostor na prednjim sedistima je prilicno izdasan, ali je ponuda prostora na zadnjoj klupi pomalo skrta. Ni prtljaznikom sa 280 litara zapremine i visokom ivicom za utovar, se Alfa ne namece bas kao porodični auto.

Posted Image


2004 god, dolazi do znacajnog prepravljanja dizajna exterijera, da sto vise podseca na novije modele 159 i Brera, kao in a koncept automobil Alfa Romeo Viskonti. Na njihov agresivan izgled… 147 je postigao koeficijent otpora (Cd) od 0.32.

Posted Image


Razvoj 147 serije 2:
147 facelifting je na kraju 2004, god. imao: novu prednju masku (grill), nove farove, nova zadnja svetla. Takodje je i unutrasnjost osvezena u svim modelima osim u GTA verziji.

Posted Image



Alfa je predstavila i novi limited edition 147 Ducati Corse, na Bolonjskom salonu automobila. Automobil pokrece 1.9 JTDM turbodizel motor sa 170 KS koji omogucava prelepom hecbeku da ubrza do 100 km/h za respektabilnih 8 sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 215 km/sat. Zahvaljujuci nedavno predstavljenom Q2 diferencijalu sa zatvaracem ova Alfa pruza mnogo vise trakcije i stabilnosti, uz mnogo manje podupravljanja tokom ubrzanja, sto je izrazena mana prethodnika sa previse snage na prednjim pogonskim tockovima.


Posted Image


Ducati Corse pruza mnogo vise sportske atmosfere u odnosu na standardni model. Jedan od zanimljivih detalja svakako je sportsko dugme koje regulise karakteristike pedale gasa dajuci izbor izmedju turistickog ili spotskog moda. Za vizuelni deo sportskog ugodjaja zaduzene su crna, crevena i bela boja lepe karoserije, kao i opciono crvena kociona klešta. Ducati Corse takodje donosi hromiran izduvni sistem i 18” naplatke. Enterijer je u skladu sa Ducati Corse filozofijom, a kompletira ga odličan zvuk BOSE audio sistema..

Posted Image


“The hot hatch“ 147 GTA model je pokrenut 2002 godine, udradjen mu je motor 3.2 V6 sa snagom od 250ks i moze da postigne maximalnu brzinu od 246 km/h. GTA je dodala po 15mm u sirini da bi se smestile gume 225/45p17. U prvim verzijama je ugradjivan manuelni menjac sa 6 brzina, a kasnije selespeed. Od konkurenata u Evropi imala je Audi S3, BMW 130i, Volkswagen Golf R32 i Renault Megane RS.
Autodelta proizvodi i verziju GTA sa motorom od 3,7 litara V6, sa 328 KS.

U ovom trenutku postoje tri benzinska (105, 120, 150 ks) i dva dizela (115 i 150 ks.), ne racunajuci GTA (250ks)

Benzin
Posted Image



Dizel

Posted Image

Posted Image


Alfa Romeo 147 je osvojio vise od 27 nagrada, gde su izmedju ostalih:
- Evropski automobile godine za 2001.
- Das Goldene Lenkrad ("Zlatni Volan", BILD am SONNTAG - Germany) in 2000;
- Auto Europa 1 (Ocenjivanje, vozaca, inzenjera i novinara by Auto Bild - Germany) in 2001;
- Trophées du design (nagrada za dizajn) – Automobilski magazine – Francuska, 2000;
- Najbolji uvozni auto 2002 u Brazilu (Brazilska nagrada)



Alfisti su sa nestrpljenjem ocekivali kada ce 147-icu zameniti novi model. To ce se desiti u 2010-toj godini a naslednica joj je nova giulietta, cije su se prve fotografije pojavile pre par nedelja.

:D


Posted Image

Edited by Gocy, 26 December 2009 - 08:29 PM.


#2 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,781 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 26 December 2009 - 01:26 AM

147 je imala jos nekoliko limited verzija. U narednom postu koji je dodatak temi cu pisati o onoj verziji koja je po meni najlepsha :alfa: .
Iskreno, ovu alfu (147) nikada nisam nesto gotivio ali verzija Murphy & Nye me je odusevila na prvi pogled!

Predstavljena je septembra 2oo7 godine kao plod saradnje Alfa Romea i kompanije poznate u svetu nautike po dizajniranju sportske odece.

U sebi ima sjajni 120 bhp 1.9 JTDM motor, kristalno svetlo plavu boju, aluminijumske felne od 17" i hromirani top izduvne grane. Gril, lajsne ispod njega i bocni retrovizori ostavljaju utisak iste satensko plave boje, dok logo Murphy & Nye krasi centralni stub i zadnji deo automobila!

Posted Image

Unutar nje, sportski efekt je jos vise usavrsen povlacenjem originalnog lajtmotiva koji ovaj auto povezeje sa svetom nautike. Rezultat ovoga su kombinacija plave i bez boje koja "otvara" unutrasnjost, sportska sedista sa bocnim plavim trakama i bez centralnim delom, kao i alfin logo izvezen crvenim koncem na naslonima glave. Crvene trakice sa cvorovima kod menjaca, rucne kocnice i dzepovima u zadnjem delu sedista daju jos prefinjeniji izgled automobilu. Lajsne kod vratiju sa logoom M&N kao i patosnice sa crvenim trakama jos vise povezuju ovaj automobil sa svetom nautike. Postoji jos niz dodatne opreme koja ide u "paketu" sa automobilom: velika torba, privezak za kljuceve, rokovnik sa logom kompanije. Standardna oprema ove 147 ukljucuje: maglenke, automatsku dvozonsku klimu, tempomat, putni racunar, VDC, ASR, 6 vazdusnih jastuka, radio sa CD plejerom i 6 zvucnika.

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Dostupna po tadasnjoj ceni od 24.69o u verziji samo sa 5-oro vrata, ovaj model ujedinjuje zajednicke vrednosti obe kompanije: strast za trkama, zalju za izazovima i osecaj slobode! Modeli Alfa Romea su uvek u sebi sadrzali jedinstveni, tipicno italijanski stil, sa visoko tehnickim resenjima, performanse u vrhu svoje klase, izrazito jake emocije uzbudjenje prilikom voznje i potpunu bezbednost. Murphy & Nye gaji istu dugogodisnju tradiciju u svetu nautike. U pocetku su se bavili proizvodnjom jedra a zatim tehnickim dizajniranjem odece za svet trka, stalno eksperimentisuci sa novim materijalima.

Posted ImagePosted Image

Elegantna, sofisticirana, alfa 147 Murphy & Nye je sportski auto, namenjen ljudima koji su konstantno u pokretu, koji zahtevaju kombinaciju lepote, prakticnosti i udobnosti. Svet nautike i svet automobila se spojio dobivsi jedinstveni model za svaciji ukus. 

#3 AlexandroSRB

AlexandroSRB
  • Alfista
  • 2 posts
  • Lokacija:Kos. Mitrovica
  • Alfa model:147

Posted 27 August 2013 - 06:44 PM

Cudi me da pise da je za model 1.6 ts maksimalna brzina 195km/h kad sam ja moju na nasem autoputu vozio iznad 200 i to isla bi jos vise da se jedna budala nije isprecila pa sam morao da usporim?!?!?!??!?

#4 Zverco

Zverco
  • Alfista
  • 1,435 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Leskovac
  • Alfa model:1.9 jtd Sportwagon

Posted 27 August 2013 - 11:12 PM

:D

#5 igor84ns

igor84ns
  • Alfista
  • 1 posts
  • Lokacija:novi sad
  • Alfa model:147

Posted 27 January 2014 - 05:01 PM

Alfa Romeo 147 - sjajni motori, ali vešanje nije ni blizu sportskog. Ipak, uživanje je za Alfiste zagarantovano. Nije baš porodični automobil, malo mesta na zadnjoj klupi i malo mesta u gepeku.

Alfa 147 ima tehničke sličnosti sa Alfom 156,najveće slićnosti su benzinski motori sa dve svećice po cilindru i varijabilnim vremenom otvaranja ventila i JTD dizel motora sa savremenim common rail sistemima.

alfa_romeo_147_03.jpg alfa_romeo_147_04.jpg

Alfa 147 je automobil koji gotovo sve podređeno sportskom karakteru. Unutrašnjost nije prevelika. Prtljažnik ima kapacitet od samo 280 litara, može biti povećan do 1030 l.

Najveće razočaranje za kupce može biti Selespeed automatski menjač.

 

 

http://www.pmlautomo..._romeo_147.html



#6 bigi

bigi
  • Alfista
  • 56 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:30 km od Kraljeva
  • Interesovanja:Mislim posao: perionica auta, tepiha, limarija, auspuh servis...

    Interesovanja: Sve vezano za sve u svemu
  • Alfa model:147

Posted 07 October 2016 - 06:16 PM

Zanimljiv link na kome je meni upecatljiv podatak o maksimalnom obrtnom momentu. I mislim da je to važan podatak.

 

(za ovaj auto u seriji 1598cc 105ks twin spark):

 

140Nm (obrtni moment) i za moje iznenadjenje, postiže se pri 4200rpm (broj obrtaja) a ne 3000 ili 2500. Tako da po pravilu sluzbe u visi stepeni prenos treba saltati bas kada se distignu ovi obrtaji. I koliko me matematika sluzi tad je i najmanja potrosnja. Zasto?

 

Zato sto tad auto ima najvecu snagu koja se prenosi na tockove. To ne znaci da treba konstilirati i drzati auto u tim obrtajima jer snaga izlazi pa izlazi, treba gledati sat za brzinu km/h. Naravno, optimalna voznja se upravo postize (mislim na potrosnju) ako auto kontinualno ubrzavate do ovih obrtaja i onda prebacite u visi stepen.

 

Sad sam i sam sebi odgovorio na pitanje, zasto mi auto trokira, JER NISAM SMEO DA PRITISNEM GAS. Predpostavljam da mu treba servis, svakako, svecice da se ociste ili zamene ili kajs ako treba. Ali brate mili ovaj auto nije za bakice, nego mora da se cepa :D

 

http://www.zeperfs.c...-147-1-6-ts.htm


Edited by bigi, 07 October 2016 - 06:18 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub