Jump to content


Photo

Alfa Romeo 8c


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 siki

siki
  • Alfista
  • 1,576 posts
  • Pol:Male

Posted 23 December 2009 - 08:03 PM

Vozili smo Alfa romeo 8C competizione



Alfa romeo 8C competizione
Po običaju, iz Milana stižu jedna dobra i jedna loša vijest. Dobra je da će se competizione proizvoditi. Za lošu ima vremena pa ćemo vam je priopćiti na kraju. Osmerocilindraš starta na pritsak gumba, iz debelih ispušnih cijevi dopire duboka, agresivna rika. Motor se otrovno vrti nagore, zvuči ljutito, glasno - zvuk pri kojem vam se koža ježi, a niz leđa struje ugodni trnci. Mi smo u Areseu pokraj Milana - sjedištu Alfa Romea. Ovdje se odvija razvoj i dizajn. Sjedimo u prototipu 8C competizione i dopuštaju nam da odvezemo nekoliko krugova.

Posted ImagePosted Image

Konačno stiže: 8C competizione! 450 KS i 1400 kilograma, tu bi se doista trebalo nešto odvijati. Upravo to se i zbiva

Ali, piano! Jako oprezno - Wolfgang Egger (43) boji se za svoj milijune vrijedan unikat. Egger je razvio auto, on je glavni dizajner u Alfi. A njegov je strah posve opravdan. 450 KS na 1400 kilograma! Zvuči otrovno, a upravo tako i jest. Naime, auto jurne naprijed kao da ga je ubola tarantula. Zavojima krstari kao da ne postoje centrifugalne sile. Divovske Brembo kočnice koče ga kao da je udario o zid. I urliče tako da titraju stakla u cijelom Areseu. Taj auto je zvijer dobre stare talijanske škole sportskih automobila. Egger blista. To je bio plan. Čisti hardcore-sportski auto, a ne softie za odlazak po pecivo. Oblik ima za uzor tipo 33 stradale iz 1968.

Posted ImagePosted Image

Za tadašnje vrijeme stroj s "oružanim listom" sa 230 KS i 700 kilograma. I ime dolazi iz bogate Alfine povijesti: 8C, na talijanskom Otto Tschi, kratica je za "osam cilindara". 8C zovu se slavna sportska vozila koja su 30-ih i 40-ih godina dominirala utrkama Mille Miglia, Le Mans i Targa Florio, i tako utemeljile mit o Alfi. Jedan od najslavnijih vozača bio je Tazio Nuvolari, koji je pak dao ime za prethodnika nuvolu. Povijest Alfe živi.

Posted ImagePosted Image

Tehnika nije tradicionalna već moderna. Competizione ima kompletan pogonski sklop od Maseratija. Na 4,7 litara obujma narastao V8 smješten je kao prednji središnji motor iza prednje osovine. 6-stupanjski mjenjač sa spojkom i diferencijalom stanuje na stražnjoj osovini. Taj način gradnje nazvan transaxle omogućuje raspodjelu težine od točno pedeset posto sprijeda i straga. Kod našeg prototipa stupnjevi se još biraju ručno pomoću ručice mjenjača. Serijski auto dobiva sekvencijalni cambiocorsa-mjenjač, koji se šalta polugicama na kolu upravljača, također od Maseratija. Speedline kotači od 20 cola počivaju na dvostrukim poprečnim ramenima, tu su i Bilstein plinski amortizeri te stabilizatori sprijeda i straga - podvozje gotovo ne može biti raskošnije. I dobavljači su isključivo vrhunski. Okvir od rešetkastih cijevi izrađenih od lakog, visokootpornog čelika prilaže Vaccari & Bossi, ovdje se inače vare okviri za lamborghini murcielago. Karoseriju od ugljičnih vlakana radi I.D.E.A., tamo se odvija i završna montaža auta. A za unutrašnju dekoraciju pridobiven je Schedon, koji najfinijom kožom oprema sve Ferrarijeve modele. A tada još i ova boja. Duboka, svjetlucajuća crvena, razvijena posebno za comeptizione. Pojačava zaobljenja i konture auta i, ovisno o kutu svjetla, mijenja se od srebrne do duboko crvene. Sedam slojeva prozirnog laka s pigmentima srebrne i rosso corse, samo su se tako mogli stvoriti dubina i sjaj. Dizajner Egger objašnjava: - Zove se rosso Otto Tschi, ali je više od jedne boje. To je krv Alfa Romea.
Kad jednom uđete, iz ovog auta više ne želite izaći. On vam pristaje kao odijelo krojeno po mjeri. Sjedala od umjetnih vlakana s tankom kožnom presvlakom iznenađujuće su udobna. Papučice nožnih komandi, kolo upravljača i ručica mjenjača savršeno pristaju čak i dvometrašima. Performanse još nisu konačno definirane, competizione još nije homologiran. Trenutni podaci promijenit će se samo u manjoj mjeri. Kažu da auto još u fazi podešavanja stiže do stotke za manje od 4,5 sekundi te da je znatno premašio oznaku od 300 km/h. Vjerujemo im na riječ.

Posted Image

U rujnu 2007. na salonu u Frankfurtu oglasit će se startni pucanj za proizvodnju i prodaju. Proizvest će se 500 automobila, po cijeni od 150.000 eura.
A sada loša vijest: zbog velikog zanimanja i predbilježbi teško ćete se dočepati

Posted Image


Alfa romeo 8C competizione spider
Crveno je kućna boja cuore sportiva, marke sa sportskim srcem. Crvena kao campari, lambrusco i barolo. Crvena kao trkaći automobili Ferrarija, Maseratija i Alfa Romea. Crvena kao ljubav prema više cilindara, više snage i više okretnog momenta. Zbog toga prva i jedina alfa 8C competizione spider nije lakirana ni noćno crno ni kanarinac žuto već rosso. Točnije rečeno rosso 8C, koja čak ovog oblačnog jutra djeluje tri nijanse svjetlija od klasične rosso corsa. Planirana je bila vožnja oko Milana, no kako je pljuštalo, promijenili smo plan. Kao igralište za SC poslužila je hala 1 u napuštenoj Alfinoj tvornici u Areseu. Stadion za sljedeće sate dug je oko 2,2 kilometra i širok 750 metara. Umjesto čunjića, šareni čelični potpornji služe kao nepopustljiva slalomska vrata. Rupe u betonskom podu još su veće i dublje nego na Via Appia između Ostije i Pompeja. 8C spider je grešno skup unikat, no tehnika ispod rukom dovršene karoserije već je odavno imala vatreno krštenje. Motor, mjenjač i šasija potječu, naime, u principu iz maserati grandsporta.

Posted Image

Kucanje srca na talijanski: 70 godina nakon prvog otvorenog osmerocilindraša Alfa ponovno gradi jedan auto snova. Naš suradnik Georg Kacher isprobao je 450 KS u 8C spideru

Posted Image

Molim vas, sjednite u krutu komoru: školjkasto sjedalo pristaje poput steznika, ekstra ravno vjetrobransko staklo dijeli vidno polje vozača dvometraša otprilike na pola visine, a usko područje za stopala osjeća se obaveznije prema papučicama nožnih komandi nego prema dugim nogama i cipelama veličine 48. Ali motor! Signori Pavarotti, Ramazotti i Celentano čak ni zajedno ne bi imali šanse protiv punoće i širokog zvučnog spektra ovog osmerocilindraša. Od grlenog zvuka praznog hoda pa sve do orkestralnog concerta grossa on vlada kompletnim akustičnim repertoarom od kojeg se ježi koža.
Crveni trkač teoretski ubrzava za manje od četiri sekunde od nule do 100 km/h, no praktički je nakon desetog potpornja bilo gotovo sa zabavom jer nam je bez padobrana za kočenje prijetilo klizanje po nauljenim rešetkama odvoda u aut. I najveća brzina od 300 km/h ostaje, naravno, teoretska postavka u koju vjerujemo, ali je nismo mogli provjer
iti. Spider se temelji na SC coupéu, koji krajem 2007. kreće u malu seriju. Planira se 500 komada po cijeni od 160.000 eura. Kakve su šanse za open-air verziju? "Tema još nije raspravljena", smatra Wolfgang Egger, njemački Alfin šef dizajnera. "No, predradnje su uvelike završene. Razvili smo praktično rješenje pokrova, osigurali mjesta za oko 250 litara velik prtljažnik i optimizirali krutost na uvijanje nadgradnje. Još nedostaje samo dovoljno kupaca kako bi se kompenzirao veći trošak.
Otvoreni 8C po dimenzijama više odgovara maserati coupeu nego spyderu. On je dug 4,34 metra, 1,88 širok i 1,28 metara visok. Međuosovinski razmak je 2,65 metara, ciljna težina je ispod 1500 kilograma, Cw vrijednost od 0,39 danak je koji se plaća looku 70-ih godina. "Aerodinamika se kreće na Ferrarijevoj razini", otkriva Egger. "Obložili smo podnicu, prednji spojler kombinirali s usisnikom zraka i straga ugradili difuzor. Sada auto i pri jako velikim brzinama stabilno drži smjer. Usprkos tome zajedno s Dallarom razmišljamo o jednoj „versione pista“, koja bi s ekstremnijom aerodinamikom proizvodila još više down forcea."
Za razliku od coupea, spider je opremljen 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Spojka podsjeća na steper u fitness centru, odabir stupnjeva prijenosa kao da određuje slučaj, a pravila su pritom obvezujuća otprilike kao proročanstvo iz Delfa. No, te slabosti izblijede čim jahač podbode rossa. Gume na 20-colnim naplacima drže željeni pravac kao da se bore za pobjedu na Grand Prixu Aresea, ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima igra se mačke i miša s poprečnim i uzdužnim silama, a izvazemaljske kočnice sprečavaju neslavan kraj u nekom zidu. Iako nikakav krov ne drži skupa konstrukciju karoserije, monocoque od ugljičnih vlakana i kod poskakivanja na neravninama odaje statiku prkosne utvrde.

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Možda je zbog poslovne politike dvojbeno dati 8C veći i snažniji 4,7-litreni V8 nego grand sportu, quatroporteu i ferrariju F430. No pomaže marki Alfa Romeo da nakon montreala, ranijeg GTA i tipa 33 napokon ponovno u programu ima cestovni auto kojim se može tako angažirano voziti ulicom Emilija Romagna da čak i najrasnija sportska vozila moraju šaltati bar dva stupnja u nižu brzinu. Nema sumnje: sa 8C competizione spiderom Alfa Romeo ponovno postaje boja koja zaslužuje poštovanje i dobiva poseban pljesak za hrabrost i slobodu stvaranja.

Attached Files


Edited by Gocy, 23 December 2009 - 11:50 PM.


#2 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,781 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2

Posted 18 May 2010 - 09:59 AM

Francuski blog posvećen talijanskim automobilima Unica-Strada.com, objavio je fotografiju automobila za kojeg se pretpostavlja da je buduća Alfa 8C GTA. Prema glasinama koje kruže, navodno će ovaj model biti proizveden u limitiranoj seriji od svega stotinjak primjeraka, a doživjet će neke tehničke, ali i aerodinamične promjene.

Posted Image

Ovaj specijalni model trebao bi pokretati 4.7 litreni V8 agregat s oko 500 konjskih snaga, što je u odnosu na serijsku alfu 8C povećanje od 11 %. Kako bi se dodatno poboljšale performanse, novi će model biti lakši za otprilike 150 kilograma. Navedene promjene trebale bi omogućiti navodnoj GTA verziji ubrzanje do 100 km/h ispod četiri sekunde i maksimalnu brzinu oko 320 kilometara na sat.

Osim povećanja snage i brzine, GTA verzija će, ukoliko se glasine pokažu točnima, biti opremljena novim sportskim ovjesom i boljim ispušnim sustavom. Kao što smo već naveli, očekuje se limitirana serija od 100 primjeraka s cijenom oko 230.000 Eura.

Izvor:AutoMoto Portal

#3 Bosko159

Bosko159
  • Alfista
  • 717 posts
  • Pol:Male

Posted 05 May 2011 - 08:16 AM

Evo ga i Spider u Novitec izvedbi, 600 konjica pod haubom arflag.gif biggrin.gif

http://www.topgear.c...ider-2011-05-04

#4 Bosko159

Bosko159
  • Alfista
  • 717 posts
  • Pol:Male

Posted 23 June 2011 - 11:06 AM

E ovo su pravi ljudi, kako su lepo snimili zvuk arflag.gif wub.gif drinks.gif


Edited by Bosko159, 23 June 2011 - 11:07 AM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub