Jump to content


Photo

Alfa Romeo - Buducnost??


  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#321 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 30 December 2016 - 11:34 PM

Mislim, ne znam vise sta je pametno. Te dugorocni palnovi, te odlaganja, pa nova odlaganja, pa izbacimo koncep pa posle dve godine pravimo zastareli model na osnovu koncepta, pa nesto na kasicicu, pa odlaganje, i novo odlaganje, pa ponovo na kasicicu model ....



#322 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 19 January 2017 - 12:45 AM

Alfa želi deo kolača premijum auto-brendova

Pred italijanskim proizvođačem je ključni period kada na severnoameričkom tržištu treba da se dokaže sa prvim modelom iz nove generacije - limuzinom Giulia.

Izvor:

utorak, 17.01.2017. | 11:59
 
1333608553587dfa3e42864216808047_v4_big.
Alfa Romeo Giulia

Ako ne računamo sportski dvosed 4C, nova Giulia je model kojim otpočinje dugo najavljivana Alfina prekookeanska ofanziva. Nakon ove limuzine, kupcima u SAD biće ponuđen i SUV Stelvio, koji je imao premijeru na sajmu automobila u Los Anđelesu u novembru 2016.

Šef Alfa Romea, Reid Bigland, želi da ova automobilska marka najzad počne da osvaja srca Amerikanaca i da se nametne na tržištu premijum vozila, gde godinama dominira velika nemačka trojka (Mercedes, BMW i Audi), kao i japanski proizvođači luksuznih automobila (pre svega Lexus).

U početku, biće to težak zadatak, s obzirom da će u 2017. ponudu Alfinih vozila u SAD činiti samo 3 modela - spomenuti 4C, Giulia i Stelvio. Ipak, Bigland smatra da će i to biti dovoljno da se nametnu američkim kupcima, s obzirom da su modeli iz segmenata kojima pripadaju Giulia i Stelvio veoma traženi u SAD.

1207984505587dfa3e603e3949619512_v4_big.
Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo je u decembru preko okeana već poslao 100 primeraka top verzije Giulia Quadrifoglio, a do kraja januara u SAD će stići još 1.000 vozila.

Italijanski proizvođač je, nakon brojnih odlaganja i pomeranja rokova, najzad počeo da ispunjava obećanja o lansiranju novih modela u SAD, a vreme će pokazati da li će uspeti da ostvari ambiciozne prodajne planove.

 

Izvor: b92.net



#323 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 09 March 2017 - 10:12 PM

Evo sta kazu povezane vesti u jedno dobro uradjenom tekstu....

 

Fijat razmatra premeštanje proizvodnje pande u Poljsku
Beta | 07. 03. 2017 - 00:49h
 

Kompanija Fijat Krajsler (Fiat Chrysler) razmatra premeštanje proizvodnje modela "panda" u Poljsku, zemlju s jeftinom radnom snagom, kako bi se u Italiji napravio prostor za proizvodnju luksuznijih modela, preneo je Blumberg.

 

U vreme stagnacije rasta i predstojećih velikih investicija za samonavodeća vozila, evropski proizvođači automobila nastoje da smanje troškove.

Smanjenje troškova za Fijat bi moglo da znači prestanak proizvodnje popularnog modela "panda" u fabrici Pomiljano blizu Napulja kako bi se oslobodio kapacitet za luksuzni model "alfa romeo". Odluka nije konačna i mogla bi da zavisi od prodaje novih "alfa" modela, a Fijat je odbio da da komentar.

Model "panda", koji se prodaje za oko 7.000 evra, takmiči se s brojnim vozilima bez dodatne opreme poput Folksvagenovog (Volkswagen) "ap" (Up!), Pežoovog (Peugeot) "108" i Hjundaijevog (Hyundai) "i10". Niža cena rada u Poljskoj mogla bi da napravi veliku razliku u borbi za kupce i profit, naročito usled rastućeg pritiska na cene.

- Proizvođači automobila svesni su da će 2017. godina biti najbolja u bližoj budućnosti, jer se očekuje da ove godine u Evropi bude prodato 15,3 miliona vozila, što je povećanje od jedan odsto. Prodaja će postepeno opadati narednih godina, sa slabim izgledima da se vrati na nivo iz 2007. godine - izjavio je istraživač kompanije IHS Markit.

Zamena mesta proizvodnje "pande" i "alfa romea" u skladu je sa strategijom direktora Fijata Serđa Markionea - proizvodnja luksuznih automobila i terenskih vozila u Italiji, a proizvodnja vozila s osnovnom opremom u zemljama s jeftinijom radnom snagom. Ovaj pristup se za sada izuzetno isplatio, pošto je prodaja nadmašila konkurenciju u Evropi prošle godine, a profit se više nego udvostručio i dostigao 540 miliona evra.

Premeštanje proizvodnje "pande" u Poljsku biće poslednje u nizu Fijatovih izmeštanja proizvodnje van zapadne Evrope, u zemlje s nižim troškovima proizvodnje. Fijatov "tipo" proizvodi se u Turskoj, "500" u Poljskoj, a "500L" u Srbiji. To je suprotan pristup od PSA grupe, koja dvostruko povećava proizvodnju u zapadnoj Evropi preuzimanjem Opela i Voksala.

Fijat takođe razmatra proširenje ponude "alfa romea", tako što bi povećao broj terenskih vozila tog modela, za šta bi mogao da koristi fabriku Pomiljano. Za odluku će biti ključni rezultati prodaje tokom narednih nekoliko meseci.

 

 

Izvor: blic.rs



#324 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 17 June 2017 - 08:11 AM

Ne bas tako dobre vesti ....

 

Može li Stelvio da nadoknadi slabiju prodaju Giulie?

Zaljubljenike u brend Alfa Romeo obradovala je pojava nove generacije automobila koji su nagovestili bolje dane za ovog italijanskog proizvođača, ali prvi rezultati prodaje limuzine Giulia su ispod očekivanja.

Izvor:

petak, 16.06.2017. | 08:50
 
129408814559437f7a4c27d038695109_v4_big.

Alfa Romeo je dugo najavljivao “kambek” a kada su se na tržištu najzad pojavili modeli potpuno nove generacije, izgleda da ne ide sve po planu.

Prilikom premijere limuzine Giulia, šef kompanije FIAT-Chrysler, Serđo Markione, izneo je očekivanje da će se godišnja prodaja ovog sedana kretati između 75.000 i 100.000 automobila.

Međutim, od lansiranja u maju 2016. pa do aprila 2017. u Evropi je prodato nešto manje od 19.000 Giulia, dok je u prva 4 meseca 2017. u Sjedinjenim Državama isporučeno svega 1.600 vozila.

105405562159437f7a61e35760249101_v4_big.

U međuvremenu, stigao je još jedan model, Stelvio, koji pripada sve popularnijem SUV automobilskom segmentu i koji bi možda mogao da nadoknadi slabiji start modela Giulia.

Markione očekuje da Alfa u 2017. kupcima isporuči oko 170.000 vozila (u taj broj treba uračunati i dva manja modela čiji je životni vek na izmaku, Giuliettu i MiTo, koji se prodaju na evropskom tržištu), ali Automotive News navodi da je mnogo realnije da će se prodaja kretati oko 120.000 jedinica.

41124275659437f7a794bf713997220_v4_big.j

Analitičari automobilskog tržišta smatraju da je za sada teško predvideti kako će Stelvio proći na tržištu u svojoj prvoj godini prodaje, a da će prve relevantne rezultate imati tek u trećem tromesečju 2017.

Naime, prema njihovim rečima, tada će biti poznato na kakav prijem je ovaj SUV naišao na ključnim automobilskim tržištima, piše Automotive News.

Što se tiče Sjedinjenih Država, očekuje se da bi u toj zemlji u 2017. moglo da se proda oko 20.000 primeraka Giulie i Stelvia, zbirno. Alfa Romeo Stelvio u SAD stiže tokom leta, a prodavaće se po početnoj ceni od 42.990 dolara.

 

Izvor: b92.net



#325 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 29 December 2017 - 12:16 AM

Novi SUV biće najveći Alfa Romeo do sada

Italijanski proizvođač planira da do 2020. kupcima ponudi veliki SUV koji će u gami Alfa Romea zauzeti mesto iznad modela Stelvio.

četvrtak, 28.12.2017. | 10:20
 
11439790125a44b8363d79f168684398_v4_big.
Ilustracija: Dizajnerski crteži Alfa Romea Stelvio

Prema najnovijim vestima, Alfa Romeo je odložio lansiranje nove velike limuzine za 2021. godinu, ali će se u međuvremenu na tržištu pojaviti drugi SUV ove marke, za koji se spekuliše da će nositi oznaku Castello.

U pitanju je veći, komforniji model koji bi na tržištu trebalo da bude rival SUV vozilima Audi Q7, BMW X5, Mercedes GLE i Volvo XC90. Kako bi uštedela novac, italijanska kompanije neće razvijati novu, već će iskoristiti postojeću mehaničku platformu na kojoj su bazirani Giulia i Stelvio.

Alfa planira i takozvani "blagi hibridni pogon", koji će se sastojati iz 2.0 litarskog četvorocilindraša i električnog sistema od 48 volti i koji bi trebalo da proizvodi čak 400 konjskih snaga.

Alfa Romeo (Castello?) SUV imaće premijeru do kraja ove decenije, a proizvođač namerava da posle SUV-a predstavi i sledeću generaciju modela Giulietta, saznaje AutoExpress.

Italijanska kompanija navodno još nije odlučila kakva će biti sudbina naslednika aktuelnog sportskog kupea 4C – da li će se razvijati potpuno nov model "iz temelja" (sa novom platformom i motorom), ili će sledeća generacija predstavljati evoluciju postojećeg modela.

 

Izvor: b92.net



#326 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 31 December 2017 - 03:44 PM

Alfa Romeo planira naslednike 4C i Giuliette

Alfa Romeo planira nove verzije sportskog modela 4C i kompakta Giulietta u bliskoj budućnsoti, potvrdio je direktor kompanije Roberto Fedeli.

nedelja, 31.12.2017. | 14:20
 
18389212695a48ac1f1fc7f455259929_v4_big.
Foto: EPA/IAN LANGSDON

AR 4C je predstavljen 2013. godine kao sportski automobil rival Audiju TT, Nissanu 370Z, Jaguaru F-type, Porsche Caymanu, Toyoti GT86...

"Moramo to uraditi. Imati na tržištu takav automobil nije izbor, AR mora imati čist sportski automobil. AR još nije odlučio u kojoj formi će stići naslednik 4C, ali pre njegovog dolaska napravićemo neke izmene kako bi parirali žestokoj konkurenciji kakvi su Porsche i nova Apline A110. Postoje opcije, videćemo da li ćemo ubaciti novi motor ili promeniti arhitekturu", rekao je Fedeli.

Fedeli, bivši direktor inženjera Ferrarija i jedan od ključnih ljudi u razvoju novog talasa Alfa Romea preko Giulie i Stelvija, najavio je i naslednika Giuliette, jednog od stubova kompanije.

Giulietta je aktuelna od 2010. godine, ali je već zastarela u odnosu na konkurenciju, pre svega dominantni Volkswagen Golf. Alfa još nije odlučila kada će nove model stići, ali se očekuje da bude skraćena verzija izgrađena na platformi Giorgio koju koriste Giulia i Stelvio, sa opcijama za zadnji i pogon na sva četiri dočka.

"Teško je takav automobil učiniti profitabilnim. C segment je lokalno, ne globalno tržište. Relativno mala proizvodnja, bez snage i "mišića" koju donosi podela paltforme kakvu imaju kompanije poput VW, onemogućuju da taj model bude profitabilian", rekao je Fedeli.

 

Izvor: b92.net



#327 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 14 January 2018 - 10:16 PM

Po izvestaju od pre nekoliko dana prodaja Alfi u svetu je skocila, nije razocarala ali nije kao sto se ocekivala a daleko ispod predvidjana od pre jedno 3-4 godina, Evo sta kazu novine:

 

 

Alfa na putu povratka staroj slavi

Alfa Romeo je u 2017. zabeležio rast od čak 62% u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući modelima Giulia i Stelvio.

četvrtak, 11.01.2018. | 13:40
 
16861998985a575877c5f4a406205320_v4_big.

U godini koja je ostala iza nas, italijanski proizvođač “automobila sa sportskim srcem” napravio je 150.722 vozila u tri fabrike u kojima se izrađuju modeli Alfa Romeo.

Iako broj proizvedenih automobila sam po sebi nije toliko impresivan, mnogo značajnije za kompaniju koja želi da se vrati na put stare slave je to što je zabeležen rast od 62 odsto na godišnjem nivou - u 2017. napravljeno je 57.605 Alfi više nego u 2016. godini.

Ipak, prodajni rezultat je nešto manji od onog koji je u 2017. priželjkivao prvi čovek FIAT-a, Serđo Markione. On je očekivao da će Alfa Romeo u prošloj godini prodati 170.000 vozila.

6401914945a575877e1a21781020525_v4_big.j

 

Alfa je verovatno najviše podbacila u SAD, iako je na tamošnjem tržištu prodala 516 automobila više nego u 2016. godini – kupcima u Sjedinjenim Državama isporučeno je 12.031 vozilo, prema podacima koje je objavio Automotive News Data Center.

Međutim, najveće glavobolje šefovima kompanije izazvali su problemi na kineskom tržištu, gde od sredine 2017. važe nova pravila kada je reč o prodaji novih automobila.

Dva brenda koja posluju u okviru grupacije FIAT-Chrysler (FCA) – Maserati i Alfa Romeo, zabeležila su značajan pad prodaje u Kini, otkako su tamošnje vlasti u julu uvele nova pravila kojima se zabranjuje da proizvođači prisiljavaju prodavce da prave zalihe novih automobila na lageru.

Zbog toga je Alfa Romeo tokom oktobra smanjio obim proizvodnje modela Giulia i Stelvio u fabrici Kasino sa 300 na 265 jedinica po smeni.

9854144665a5758780dd74965993970_v4_big.j

Kada se sumiraju rezultati za 2017, vidi se da je Alfa najviše automobila u Kini prodala u julu (3.331), da bi nakon stupanja na snagu nove regulative, pred kraj godine taj broj bio značajno manji (410 u novembru i 497 u decembru), pokazuju podaci koje su objavili JATO i LMC.

Zanimljivo je da je 2014. godine Markione planirao da u 2018. Alfa Romeo širom sveta proda 400.000 automobila, ali malo je verovatno da bi se ova prognoza mogla i ostvariti.

 

Izvor: B92.net


A zatim sledi lepa analiza stanja u vecinskom vlasniku Alfe - kompaniji FCA

 

Da li je budućnost FIAT-a prelazak u kineske ruke?

Skoro deset godina nakon što je spasao trećeg najvećeg proizvođača automobila iz Detroita od gašenja uz pomoć vlade SAD, Serđo Markjone je učinio FIAT Chrysler zdravijim, bogatijim i mudrijim.

Izvor: USA TODAY

nedelja, 14.01.2018. | 09:00

 
5711534025a5a79f3eb1b3980880822_v4_big.j
Foto: Getty images

Povezane vesti:
* Tramp prisilio FIAT da uloži milijardu $ u Mičigen

Ali, uprkos povratku profitabilnosti i znatno poboljšanoj proizvodnji – da ne pominjemo velike američke investicije koje su izazvale pohvale predsednika Donalda Trampa – budućnost italijansko-američkog proizvođača automobila je ponovo opterećena neizvesnošću, počinje analiza USA Today.

Tema će sigurno izaći na površinu narednih dana, jer će se Markjone sastati sa novinarima na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila u Detroitu.

Sve oštrija regulativa o emisiji štetnih gasova i pojavljivanje samovozećih automobila zahtevaju velike investicije koje postavljaju ovog proizvođača u nepovoljan položaj u odnosu na mnogo veće konkurente koji imaju veći kapital za odbranu od dugoročne pretnje.

Markjone već godinama traži opciju za prodaju ili spajanje sa nekim drugim proizvođačem automobila, ali njegov napor da se postigne sporazum sa gradskim rivalom General Motorsom, na primer, su odbačeni.

Da bi vizionarski direktor cementirao svoje nasleđe kao jedan od najvećih u autoindustriji, i ispunio svoj i dalje aktuelni plan da se penzioniše ove godine, mora naći odgovarajućeg partnera.

15717049775a5a7a92e23bb396582231_v4_big.
Foto: Getty images

 

To bi moglo značiti stavljanje nekih ikona američke autoindustrije, uključujući i dragulj porodice Jeep, u ruke kineskih proizvođača automobila, rizikujući obračun sa Trampom usred političke zbunjenost u vezi sa američko-kineskim sporazumom o trgovini.

Uoči automobilskog šoua u Detroitu koji počinje ove nedelje, raste pritisak nad Markjonea da otkrije sledeći potez kompanije ili odloži svoj dugogodišnji plan o odlasku sa mesta direktora FCA grupacije.

Auto-analitičar Maks Vorbarton, jedan od najtraženijih stručnjaka u industriji, predvideo je u četvrtak da će Markjone možda morati da se zadrži.

"Može li stvarno napustiti sve?" Ne postoji pravi kupac za FCA i nema naslednika u kompaniji", kaže Vorbarton, koji dodaje da bi FCA mogao dovesti autsajdera na mesto izvršnog direktora, ali da bi Markjone ostao "rukovodilac".

FCA nije najavio ko će naslediti Markjonea, ali je nagovestio da bi to ipak mogao biti neko ko je već u kompaniji. Kandidati su šef finansijske službe Ričard Palmer, direktor brendova Jeep i Ram Majk Manlej, te glavni operativac za Evropu, Afriku i Bliski Istok Alfredo Altavilja.

Kompanija odbija da komentariše, umesto toga se poziva na prethodne izjave.

Volvo je putokaz

17902432315a5a7a935ce0e436695627_v4_big.
Foto: Getty images

Biće teško napraviti tranziciju ako sudbina kompanije nije odlučena. Tokom 2017. godine, kineski proizvođač Great Wall navodno je izrazio interesovanje za kupovinu Jeep, ali je FCA demantovao postojanje pregovora.

Takođe, prošle godine, kineski proizvođač automobila Guangzhou Automobile Group (GAC), koji već zajedničkim ulaganjem proizvodi vozila Jeep i FIAT u Kini, izrazio je svoje interesovanje za produbljivanje veza sa FCA, jer je "bacio oko" na tržište SAD.

Direktori GAC-a bi trebalo da prisustvuju sajmu u Detroitu, što bi potencijalno izazvalo dodatne spekulacije o američkim ambicijama kompanije.

Za FCA, prodaja kineskom kupcu mogla bi zapaliti političku vatru. Prodaja Jeep-a, koja vuče korene od linije vojnih džipova koji su učestvovali u trijumfu u Drugom svetskom ratu, kineskom investitoru mogla bi da izazove žestinu Vašingtona, naročito u svetlu čvrstkog protivljenja Trampa o proizvodnji američkih vozila u inostranstvu i njihovoj prodaji u SAD.

Međutim, kinesko vlasništvo nije nužno loša stvar. Volvo je prodat pre nekoliko godina kineskom proizvođaču Geelyju, dobijajući preko potrebnu podršku za opstanak švedskog proizvođača na međunarodnom nivou.

"Sa pravom kompanijom ili dubokim džepovima, možete učiniti mnogo sjajnih stvari i možete upućivati na Geely kao primer onoga što se može dobiti sa kineskim vlasnikom", rekao je nalitičar Dejv Saliven.

Saliven je primetio da je često citirani Markjone već neko vreme izozetno tih, što nije "normalno" za njega.

"Ako postoji nešto u planu, on možda neće moći da komentariše", dodaje Saliven.

Budućnost je, ipak, svetla

19216035815a5a7a9379aa2206999494_v4_big.
Foto: Getty images

Ipak, analitičari otvoreno primećuju da bi odlazak Jeepa i Rama iz kompanije ostavilo FCA sa nekoliko brendova koji se muče na tržištu, poput Dodgea, Chryslera i FIAT-a.

Nakon što je godinama demantovao spekulacije o pregovorima o spajanju sa drugim kompanijama, Markjone je u oktovru rekao da se nije pojavio odgovarajući kandidat, dodavši da je pogrešna pretpostavka da budućnost FCA zavisi od tog posla, jer će kompanija nastaviti da zarađuje.

Jedno je sigurno, trenutna slika za FIAT Chrysler je ružičasta. Uprkos padu prodaje od 8,6% u SAD tokom 2017. godine, što je prvenstveno vezano za odluku o smanjenju prodaje stranim korisnicima, akcije FCA na američkoj berzi su porasle za više od 140% od početka prošle godine.

Taj meteorski rast podrazumeva oštar skok u prvoj sedmici januara, što podstiče spekulacije da potencijalni kupac možda več kupuje akcije. Kompanija nije komentarisala tu mogućnost.

Ali finansijska slika italijansko-američkog proizvođača automobila takođe je sve više obećavajuća. Dobit iz trećeg kvartala 2017. porasla je za 50% u odnosu na prethodni period, a kompanija će na sajmu u Detroitu predstaviti nove modele SUV i kamioneta, uključujući neke koje obećavaju ogroman profit.

 

Izvor: b92.net



#328 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 22 January 2018 - 11:30 PM

Alfa Romeo 6C se vraća posle 65 godina

Italijanski proizvođač automobila Alfa Romeo navodno će naredne godine da predstavi naslednika legendarnog modela 6C.

ponedeljak, 22.01.2018. | 19:30
 
3385081495a661e31b9986047183276_v4_big.j

Nemački tjuner Pogea Racing, specijalizovan za Alfa Romeo automobile, proširio je ovu glasinu uz navod da je izvor "apsolutno pouzdan".

AR 6C je nastao 1927. godine, a poslednji primerak je proizveden 1954. Ime je dobio po šestocilindrašu pod haubom, a šasiju su proizvodile kompanije poput James Young, Zagato, Costagna i Pininfarina.

Novi AR 6C bi trebalo da bude predstavljen javnosti na nekom od najvećih auto sajmova krajem 2018. ili verovatnije tokom 2019, a u prodaji se očekuje od 2020.

FIAT Chrysler Automobiles (FCA) poslednjih godina povećava investicije u svoju podružnicu Alfa Romeo, a aktuelni aduti na tržištu su limuzina Giulia i SUV Stelvio, koji bi lako mogli da budu samo vrh ledenog brega nove Alfa Romeo game.

Novi 6C bi trebalo da pod haubom ima 2.9-litarski twin-turbo aluminijumski V6 sa 510 KS pri 600 Nm obrtnog momenta između 2.500 i 5.000 obrtaja, koji se već može naći upravo u Giuliji Quadrifoglio.

Glavni konkurent na tržištu bi trebalo da mu bude Jaguar F-Type.

11283692025a661e31d053f988296441_v4_big.
Alfa Romeo 6C 2500 SS Spider iz 1942. (Foto: RM Sothebys)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: b92.net

 

Iskreno, ja u ovu vest nesto puno ne verujem ali se nadam da u njoj ima istine.



#329 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 27 January 2018 - 12:14 AM

Giulia i Stelvio podbacili – Alfa Romeo ne zarađuje novac

Direktor FCA grupacije Serđo Markione otkrio je da Alfa Romeo i dalje nije profitabilan, iako smanjuje gubitke.

petak, 26.01.2018. | 19:30
 
16212683125a6b4a9b1f5ea757960343_v4_big.
Foto: Getty images

FCA je pre nekoliko godina krenuo u reizgradnju ovog popularnog brenda, ali uprkos očekivanjima Markionea dolazak modela sedana Giulia i SUV-a Stelvio, Alfa Romeo nije počeo da zarađuje novac.

Globalna prodaja Alfa Romea je "skočila" sa 71.700 jedinica u 2016. na 118.000 tokom 2017, dok se proizvodnja popela sa 93.117 na 150.722.

To je daleko od Markioneovog predviđanja iz 2014. da će Alfa Romeo do 2018. dostići prodaju od 400.000 vozila u svetu, uz izlazak osam novih modela.

FCA je odustao od ovih ciljeva i odložio izlazak novih modela za sredinu 2020.

Markioneova predviđanja su "pokvarili" znatno manji udeo na američkom tržištu od očekivanog, te neuspešan proboj na najveće tržište na svetu – Kinu.

 

Izvor: b92.net



#330 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 08 February 2018 - 11:29 PM

FIAT vraća sjaj starim Alfama i Lanciama (FOTO)

Kompanija FIAT Chrysler Automobiles (FCA) pokrenula je program restauracije klasičnih modela marki Alfa Romeo, Lancia, Abarth i FIAT.

četvrtak, 8.02.2018. | 13:55
 
11895941855a7c485536d6a498483750_v4_big.
Alfa Romeo Spider iz 1991.

FCA je oformila specijalizovani servis koji će obnavljati klasične automobile nekoliko čuvenih italijanskih brendova.

Program je nazvan "Reloaded by Creators", a baviće se nabavkom, restauracijom i prodajom obnovljenih istorijski automobila sa amblemima marki Alfa Romeo, Lancia, Abarth i FIAT, koje su deo FCA grupe.

13830288035a7c48554e5ec794458271_v4_big.
Alfa Romeo SZ iz 1989.

Kompanija je saopštila da planira da na tržištu kupi brojne "pažljivo odabrane klasične automobile" i vrati im originalni sjaj u svojim radionicama.

Obnovljena vozila zatim će se prodavati, a zarađeni novac će ponovo biti uložen u zanimljive oldtajmere koji se mogu restaurirati, kao i u nabavku vozila za kolekciju klasičnih automobila iz istorije FCA koja će nakon obnove ostati u vlasništvu kompanije.

14754806815a7c485568027455554399_v4_big.
FIAT 124 Spider Europa Pininfarina iz 1981.

FCA kaže da je reč o svojevrsnom kulturnom projektu, od kojeg će korist imati kako kolekcionari, tako i zaljubljenici u klasične automobila, s obzirom da će mnoge od restauriranih primeraka moći da vide u muzejima.

Prvih pet obnovljenih modela izloženo je na salonu klasičnih automobil "Retromobile", koji se 7-11. februara održava u Parizu. Među njima je Alfa Romeo Spider iz 1991. koji je u vlasništvu proizvođača otkako je napravljen i korišćen je za fabrička testiranja.

3863568225a7c485583abc183039100_v4_big.j
Lancia Fulvia Coupé Monte Carlo iz 1973.

Tu je i Alfa Romeo SZ iz 1989, a izloženi primerak je jedan od prvih izrađenih u seriji i takođe je prošao kroz razne testove na stazi Balocco.

Olakšanu karoseriju ovog modela potpisuje Zagato, a za pogon je upotrebljen 3.0 V6 motor.

15944978335a7c48559b468431512156_v4_big.
Lancia Appia Coupé iz 1959.

Ljubitelji klasičnih kabrioleta uživaće u pogledu na FIAT 124 Spider, u verziji Spider Europa Pininfarina iz 1981.

Ovaj automobil ispod haube ima 2.0 litarski motor sa 105 ks, a izloženo vozilo prešlo je svega 10-ak hiljada km.

13624617575a7c4855b71a0042917143_v4_big.

Boje nekada čuvenog brenda Lancia (koji je danas spao na samo jedan serijski model – Ypsilon) brane Lancia Fulvia Coupé Monte Carlo iz 1973. i Lancia Appia Coupé iz 1959.

Prva od dve Lancie potpuno je restaurisan primerak specijalne verzije napravljene kako bi se obeležio trijumf na Reliju Monte Karlo iz 1972. Automobil pogon dobija od 1.3 litarskog motora sa 90 ks.

Drugo vozilo, Lancia Appia Coupé iz 1959, delo je Pininfarine, ima konfiguraciju 2+2 sedišta i elegantnu dvobojnu karoseriju.

8283563565a7c4855d164d850826561_v4_big.j

.

13643904955a7c4855ebf7e796924318_v4_big.

.

 

Izvor: b92

 

Ljudi spremajte se za kupovinu :D



#331 Reba

Reba
  • Alfista
  • 34 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:147 1.9 mjet 16v 150hp Q2

Posted 09 February 2018 - 10:02 AM

Jaoooo kako bi posedovao neki od ovih :) Kolega sa posla, proslo leto, uslikao Spidera u grckoj...bombonica :)

 

PLSlbAs.jpg



#332 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 7,921 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 10 February 2018 - 05:41 PM

Bila su 2-3 kod nas non stop na polovnim. Jedan od nekih 12-13ooo mi se bas svidjao (serija 3) ali je on izgleda prodat s'proleca '17.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub