Jump to content


Photo

Alfa Romeo - Buducnost??


  • Please log in to reply
348 replies to this topic

#321 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 30 December 2016 - 11:34 PM

Mislim, ne znam vise sta je pametno. Te dugorocni palnovi, te odlaganja, pa nova odlaganja, pa izbacimo koncep pa posle dve godine pravimo zastareli model na osnovu koncepta, pa nesto na kasicicu, pa odlaganje, i novo odlaganje, pa ponovo na kasicicu model ....



#322 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 19 January 2017 - 12:45 AM

Alfa želi deo kolača premijum auto-brendova

Pred italijanskim proizvođačem je ključni period kada na severnoameričkom tržištu treba da se dokaže sa prvim modelom iz nove generacije - limuzinom Giulia.

Izvor:

utorak, 17.01.2017. | 11:59
 
1333608553587dfa3e42864216808047_v4_big.
Alfa Romeo Giulia

Ako ne računamo sportski dvosed 4C, nova Giulia je model kojim otpočinje dugo najavljivana Alfina prekookeanska ofanziva. Nakon ove limuzine, kupcima u SAD biće ponuđen i SUV Stelvio, koji je imao premijeru na sajmu automobila u Los Anđelesu u novembru 2016.

Šef Alfa Romea, Reid Bigland, želi da ova automobilska marka najzad počne da osvaja srca Amerikanaca i da se nametne na tržištu premijum vozila, gde godinama dominira velika nemačka trojka (Mercedes, BMW i Audi), kao i japanski proizvođači luksuznih automobila (pre svega Lexus).

U početku, biće to težak zadatak, s obzirom da će u 2017. ponudu Alfinih vozila u SAD činiti samo 3 modela - spomenuti 4C, Giulia i Stelvio. Ipak, Bigland smatra da će i to biti dovoljno da se nametnu američkim kupcima, s obzirom da su modeli iz segmenata kojima pripadaju Giulia i Stelvio veoma traženi u SAD.

1207984505587dfa3e603e3949619512_v4_big.
Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo je u decembru preko okeana već poslao 100 primeraka top verzije Giulia Quadrifoglio, a do kraja januara u SAD će stići još 1.000 vozila.

Italijanski proizvođač je, nakon brojnih odlaganja i pomeranja rokova, najzad počeo da ispunjava obećanja o lansiranju novih modela u SAD, a vreme će pokazati da li će uspeti da ostvari ambiciozne prodajne planove.

 

Izvor: b92.net



#323 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 09 March 2017 - 10:12 PM

Evo sta kazu povezane vesti u jedno dobro uradjenom tekstu....

 

Fijat razmatra premeštanje proizvodnje pande u Poljsku
Beta | 07. 03. 2017 - 00:49h
 

Kompanija Fijat Krajsler (Fiat Chrysler) razmatra premeštanje proizvodnje modela "panda" u Poljsku, zemlju s jeftinom radnom snagom, kako bi se u Italiji napravio prostor za proizvodnju luksuznijih modela, preneo je Blumberg.

 

U vreme stagnacije rasta i predstojećih velikih investicija za samonavodeća vozila, evropski proizvođači automobila nastoje da smanje troškove.

Smanjenje troškova za Fijat bi moglo da znači prestanak proizvodnje popularnog modela "panda" u fabrici Pomiljano blizu Napulja kako bi se oslobodio kapacitet za luksuzni model "alfa romeo". Odluka nije konačna i mogla bi da zavisi od prodaje novih "alfa" modela, a Fijat je odbio da da komentar.

Model "panda", koji se prodaje za oko 7.000 evra, takmiči se s brojnim vozilima bez dodatne opreme poput Folksvagenovog (Volkswagen) "ap" (Up!), Pežoovog (Peugeot) "108" i Hjundaijevog (Hyundai) "i10". Niža cena rada u Poljskoj mogla bi da napravi veliku razliku u borbi za kupce i profit, naročito usled rastućeg pritiska na cene.

- Proizvođači automobila svesni su da će 2017. godina biti najbolja u bližoj budućnosti, jer se očekuje da ove godine u Evropi bude prodato 15,3 miliona vozila, što je povećanje od jedan odsto. Prodaja će postepeno opadati narednih godina, sa slabim izgledima da se vrati na nivo iz 2007. godine - izjavio je istraživač kompanije IHS Markit.

Zamena mesta proizvodnje "pande" i "alfa romea" u skladu je sa strategijom direktora Fijata Serđa Markionea - proizvodnja luksuznih automobila i terenskih vozila u Italiji, a proizvodnja vozila s osnovnom opremom u zemljama s jeftinijom radnom snagom. Ovaj pristup se za sada izuzetno isplatio, pošto je prodaja nadmašila konkurenciju u Evropi prošle godine, a profit se više nego udvostručio i dostigao 540 miliona evra.

Premeštanje proizvodnje "pande" u Poljsku biće poslednje u nizu Fijatovih izmeštanja proizvodnje van zapadne Evrope, u zemlje s nižim troškovima proizvodnje. Fijatov "tipo" proizvodi se u Turskoj, "500" u Poljskoj, a "500L" u Srbiji. To je suprotan pristup od PSA grupe, koja dvostruko povećava proizvodnju u zapadnoj Evropi preuzimanjem Opela i Voksala.

Fijat takođe razmatra proširenje ponude "alfa romea", tako što bi povećao broj terenskih vozila tog modela, za šta bi mogao da koristi fabriku Pomiljano. Za odluku će biti ključni rezultati prodaje tokom narednih nekoliko meseci.

 

 

Izvor: blic.rs



#324 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 17 June 2017 - 08:11 AM

Ne bas tako dobre vesti ....

 

Može li Stelvio da nadoknadi slabiju prodaju Giulie?

Zaljubljenike u brend Alfa Romeo obradovala je pojava nove generacije automobila koji su nagovestili bolje dane za ovog italijanskog proizvođača, ali prvi rezultati prodaje limuzine Giulia su ispod očekivanja.

Izvor:

petak, 16.06.2017. | 08:50
 
129408814559437f7a4c27d038695109_v4_big.

Alfa Romeo je dugo najavljivao “kambek” a kada su se na tržištu najzad pojavili modeli potpuno nove generacije, izgleda da ne ide sve po planu.

Prilikom premijere limuzine Giulia, šef kompanije FIAT-Chrysler, Serđo Markione, izneo je očekivanje da će se godišnja prodaja ovog sedana kretati između 75.000 i 100.000 automobila.

Međutim, od lansiranja u maju 2016. pa do aprila 2017. u Evropi je prodato nešto manje od 19.000 Giulia, dok je u prva 4 meseca 2017. u Sjedinjenim Državama isporučeno svega 1.600 vozila.

105405562159437f7a61e35760249101_v4_big.

U međuvremenu, stigao je još jedan model, Stelvio, koji pripada sve popularnijem SUV automobilskom segmentu i koji bi možda mogao da nadoknadi slabiji start modela Giulia.

Markione očekuje da Alfa u 2017. kupcima isporuči oko 170.000 vozila (u taj broj treba uračunati i dva manja modela čiji je životni vek na izmaku, Giuliettu i MiTo, koji se prodaju na evropskom tržištu), ali Automotive News navodi da je mnogo realnije da će se prodaja kretati oko 120.000 jedinica.

41124275659437f7a794bf713997220_v4_big.j

Analitičari automobilskog tržišta smatraju da je za sada teško predvideti kako će Stelvio proći na tržištu u svojoj prvoj godini prodaje, a da će prve relevantne rezultate imati tek u trećem tromesečju 2017.

Naime, prema njihovim rečima, tada će biti poznato na kakav prijem je ovaj SUV naišao na ključnim automobilskim tržištima, piše Automotive News.

Što se tiče Sjedinjenih Država, očekuje se da bi u toj zemlji u 2017. moglo da se proda oko 20.000 primeraka Giulie i Stelvia, zbirno. Alfa Romeo Stelvio u SAD stiže tokom leta, a prodavaće se po početnoj ceni od 42.990 dolara.

 

Izvor: b92.net



#325 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 29 December 2017 - 12:16 AM

Novi SUV biće najveći Alfa Romeo do sada

Italijanski proizvođač planira da do 2020. kupcima ponudi veliki SUV koji će u gami Alfa Romea zauzeti mesto iznad modela Stelvio.

četvrtak, 28.12.2017. | 10:20
 
11439790125a44b8363d79f168684398_v4_big.
Ilustracija: Dizajnerski crteži Alfa Romea Stelvio

Prema najnovijim vestima, Alfa Romeo je odložio lansiranje nove velike limuzine za 2021. godinu, ali će se u međuvremenu na tržištu pojaviti drugi SUV ove marke, za koji se spekuliše da će nositi oznaku Castello.

U pitanju je veći, komforniji model koji bi na tržištu trebalo da bude rival SUV vozilima Audi Q7, BMW X5, Mercedes GLE i Volvo XC90. Kako bi uštedela novac, italijanska kompanije neće razvijati novu, već će iskoristiti postojeću mehaničku platformu na kojoj su bazirani Giulia i Stelvio.

Alfa planira i takozvani "blagi hibridni pogon", koji će se sastojati iz 2.0 litarskog četvorocilindraša i električnog sistema od 48 volti i koji bi trebalo da proizvodi čak 400 konjskih snaga.

Alfa Romeo (Castello?) SUV imaće premijeru do kraja ove decenije, a proizvođač namerava da posle SUV-a predstavi i sledeću generaciju modela Giulietta, saznaje AutoExpress.

Italijanska kompanija navodno još nije odlučila kakva će biti sudbina naslednika aktuelnog sportskog kupea 4C – da li će se razvijati potpuno nov model "iz temelja" (sa novom platformom i motorom), ili će sledeća generacija predstavljati evoluciju postojećeg modela.

 

Izvor: b92.net



#326 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 31 December 2017 - 03:44 PM

Alfa Romeo planira naslednike 4C i Giuliette

Alfa Romeo planira nove verzije sportskog modela 4C i kompakta Giulietta u bliskoj budućnsoti, potvrdio je direktor kompanije Roberto Fedeli.

nedelja, 31.12.2017. | 14:20
 
18389212695a48ac1f1fc7f455259929_v4_big.
Foto: EPA/IAN LANGSDON

AR 4C je predstavljen 2013. godine kao sportski automobil rival Audiju TT, Nissanu 370Z, Jaguaru F-type, Porsche Caymanu, Toyoti GT86...

"Moramo to uraditi. Imati na tržištu takav automobil nije izbor, AR mora imati čist sportski automobil. AR još nije odlučio u kojoj formi će stići naslednik 4C, ali pre njegovog dolaska napravićemo neke izmene kako bi parirali žestokoj konkurenciji kakvi su Porsche i nova Apline A110. Postoje opcije, videćemo da li ćemo ubaciti novi motor ili promeniti arhitekturu", rekao je Fedeli.

Fedeli, bivši direktor inženjera Ferrarija i jedan od ključnih ljudi u razvoju novog talasa Alfa Romea preko Giulie i Stelvija, najavio je i naslednika Giuliette, jednog od stubova kompanije.

Giulietta je aktuelna od 2010. godine, ali je već zastarela u odnosu na konkurenciju, pre svega dominantni Volkswagen Golf. Alfa još nije odlučila kada će nove model stići, ali se očekuje da bude skraćena verzija izgrađena na platformi Giorgio koju koriste Giulia i Stelvio, sa opcijama za zadnji i pogon na sva četiri dočka.

"Teško je takav automobil učiniti profitabilnim. C segment je lokalno, ne globalno tržište. Relativno mala proizvodnja, bez snage i "mišića" koju donosi podela paltforme kakvu imaju kompanije poput VW, onemogućuju da taj model bude profitabilian", rekao je Fedeli.

 

Izvor: b92.net



#327 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 14 January 2018 - 10:16 PM

Po izvestaju od pre nekoliko dana prodaja Alfi u svetu je skocila, nije razocarala ali nije kao sto se ocekivala a daleko ispod predvidjana od pre jedno 3-4 godina, Evo sta kazu novine:

 

 

Alfa na putu povratka staroj slavi

Alfa Romeo je u 2017. zabeležio rast od čak 62% u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući modelima Giulia i Stelvio.

četvrtak, 11.01.2018. | 13:40
 
16861998985a575877c5f4a406205320_v4_big.

U godini koja je ostala iza nas, italijanski proizvođač “automobila sa sportskim srcem” napravio je 150.722 vozila u tri fabrike u kojima se izrađuju modeli Alfa Romeo.

Iako broj proizvedenih automobila sam po sebi nije toliko impresivan, mnogo značajnije za kompaniju koja želi da se vrati na put stare slave je to što je zabeležen rast od 62 odsto na godišnjem nivou - u 2017. napravljeno je 57.605 Alfi više nego u 2016. godini.

Ipak, prodajni rezultat je nešto manji od onog koji je u 2017. priželjkivao prvi čovek FIAT-a, Serđo Markione. On je očekivao da će Alfa Romeo u prošloj godini prodati 170.000 vozila.

6401914945a575877e1a21781020525_v4_big.j

 

Alfa je verovatno najviše podbacila u SAD, iako je na tamošnjem tržištu prodala 516 automobila više nego u 2016. godini – kupcima u Sjedinjenim Državama isporučeno je 12.031 vozilo, prema podacima koje je objavio Automotive News Data Center.

Međutim, najveće glavobolje šefovima kompanije izazvali su problemi na kineskom tržištu, gde od sredine 2017. važe nova pravila kada je reč o prodaji novih automobila.

Dva brenda koja posluju u okviru grupacije FIAT-Chrysler (FCA) – Maserati i Alfa Romeo, zabeležila su značajan pad prodaje u Kini, otkako su tamošnje vlasti u julu uvele nova pravila kojima se zabranjuje da proizvođači prisiljavaju prodavce da prave zalihe novih automobila na lageru.

Zbog toga je Alfa Romeo tokom oktobra smanjio obim proizvodnje modela Giulia i Stelvio u fabrici Kasino sa 300 na 265 jedinica po smeni.

9854144665a5758780dd74965993970_v4_big.j

Kada se sumiraju rezultati za 2017, vidi se da je Alfa najviše automobila u Kini prodala u julu (3.331), da bi nakon stupanja na snagu nove regulative, pred kraj godine taj broj bio značajno manji (410 u novembru i 497 u decembru), pokazuju podaci koje su objavili JATO i LMC.

Zanimljivo je da je 2014. godine Markione planirao da u 2018. Alfa Romeo širom sveta proda 400.000 automobila, ali malo je verovatno da bi se ova prognoza mogla i ostvariti.

 

Izvor: B92.net


A zatim sledi lepa analiza stanja u vecinskom vlasniku Alfe - kompaniji FCA

 

Da li je budućnost FIAT-a prelazak u kineske ruke?

Skoro deset godina nakon što je spasao trećeg najvećeg proizvođača automobila iz Detroita od gašenja uz pomoć vlade SAD, Serđo Markjone je učinio FIAT Chrysler zdravijim, bogatijim i mudrijim.

Izvor: USA TODAY

nedelja, 14.01.2018. | 09:00

 
5711534025a5a79f3eb1b3980880822_v4_big.j
Foto: Getty images

Povezane vesti:
* Tramp prisilio FIAT da uloži milijardu $ u Mičigen

Ali, uprkos povratku profitabilnosti i znatno poboljšanoj proizvodnji – da ne pominjemo velike američke investicije koje su izazvale pohvale predsednika Donalda Trampa – budućnost italijansko-američkog proizvođača automobila je ponovo opterećena neizvesnošću, počinje analiza USA Today.

Tema će sigurno izaći na površinu narednih dana, jer će se Markjone sastati sa novinarima na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila u Detroitu.

Sve oštrija regulativa o emisiji štetnih gasova i pojavljivanje samovozećih automobila zahtevaju velike investicije koje postavljaju ovog proizvođača u nepovoljan položaj u odnosu na mnogo veće konkurente koji imaju veći kapital za odbranu od dugoročne pretnje.

Markjone već godinama traži opciju za prodaju ili spajanje sa nekim drugim proizvođačem automobila, ali njegov napor da se postigne sporazum sa gradskim rivalom General Motorsom, na primer, su odbačeni.

Da bi vizionarski direktor cementirao svoje nasleđe kao jedan od najvećih u autoindustriji, i ispunio svoj i dalje aktuelni plan da se penzioniše ove godine, mora naći odgovarajućeg partnera.

15717049775a5a7a92e23bb396582231_v4_big.
Foto: Getty images

 

To bi moglo značiti stavljanje nekih ikona američke autoindustrije, uključujući i dragulj porodice Jeep, u ruke kineskih proizvođača automobila, rizikujući obračun sa Trampom usred političke zbunjenost u vezi sa američko-kineskim sporazumom o trgovini.

Uoči automobilskog šoua u Detroitu koji počinje ove nedelje, raste pritisak nad Markjonea da otkrije sledeći potez kompanije ili odloži svoj dugogodišnji plan o odlasku sa mesta direktora FCA grupacije.

Auto-analitičar Maks Vorbarton, jedan od najtraženijih stručnjaka u industriji, predvideo je u četvrtak da će Markjone možda morati da se zadrži.

"Može li stvarno napustiti sve?" Ne postoji pravi kupac za FCA i nema naslednika u kompaniji", kaže Vorbarton, koji dodaje da bi FCA mogao dovesti autsajdera na mesto izvršnog direktora, ali da bi Markjone ostao "rukovodilac".

FCA nije najavio ko će naslediti Markjonea, ali je nagovestio da bi to ipak mogao biti neko ko je već u kompaniji. Kandidati su šef finansijske službe Ričard Palmer, direktor brendova Jeep i Ram Majk Manlej, te glavni operativac za Evropu, Afriku i Bliski Istok Alfredo Altavilja.

Kompanija odbija da komentariše, umesto toga se poziva na prethodne izjave.

Volvo je putokaz

17902432315a5a7a935ce0e436695627_v4_big.
Foto: Getty images

Biće teško napraviti tranziciju ako sudbina kompanije nije odlučena. Tokom 2017. godine, kineski proizvođač Great Wall navodno je izrazio interesovanje za kupovinu Jeep, ali je FCA demantovao postojanje pregovora.

Takođe, prošle godine, kineski proizvođač automobila Guangzhou Automobile Group (GAC), koji već zajedničkim ulaganjem proizvodi vozila Jeep i FIAT u Kini, izrazio je svoje interesovanje za produbljivanje veza sa FCA, jer je "bacio oko" na tržište SAD.

Direktori GAC-a bi trebalo da prisustvuju sajmu u Detroitu, što bi potencijalno izazvalo dodatne spekulacije o američkim ambicijama kompanije.

Za FCA, prodaja kineskom kupcu mogla bi zapaliti političku vatru. Prodaja Jeep-a, koja vuče korene od linije vojnih džipova koji su učestvovali u trijumfu u Drugom svetskom ratu, kineskom investitoru mogla bi da izazove žestinu Vašingtona, naročito u svetlu čvrstkog protivljenja Trampa o proizvodnji američkih vozila u inostranstvu i njihovoj prodaji u SAD.

Međutim, kinesko vlasništvo nije nužno loša stvar. Volvo je prodat pre nekoliko godina kineskom proizvođaču Geelyju, dobijajući preko potrebnu podršku za opstanak švedskog proizvođača na međunarodnom nivou.

"Sa pravom kompanijom ili dubokim džepovima, možete učiniti mnogo sjajnih stvari i možete upućivati na Geely kao primer onoga što se može dobiti sa kineskim vlasnikom", rekao je nalitičar Dejv Saliven.

Saliven je primetio da je često citirani Markjone već neko vreme izozetno tih, što nije "normalno" za njega.

"Ako postoji nešto u planu, on možda neće moći da komentariše", dodaje Saliven.

Budućnost je, ipak, svetla

19216035815a5a7a9379aa2206999494_v4_big.
Foto: Getty images

Ipak, analitičari otvoreno primećuju da bi odlazak Jeepa i Rama iz kompanije ostavilo FCA sa nekoliko brendova koji se muče na tržištu, poput Dodgea, Chryslera i FIAT-a.

Nakon što je godinama demantovao spekulacije o pregovorima o spajanju sa drugim kompanijama, Markjone je u oktovru rekao da se nije pojavio odgovarajući kandidat, dodavši da je pogrešna pretpostavka da budućnost FCA zavisi od tog posla, jer će kompanija nastaviti da zarađuje.

Jedno je sigurno, trenutna slika za FIAT Chrysler je ružičasta. Uprkos padu prodaje od 8,6% u SAD tokom 2017. godine, što je prvenstveno vezano za odluku o smanjenju prodaje stranim korisnicima, akcije FCA na američkoj berzi su porasle za više od 140% od početka prošle godine.

Taj meteorski rast podrazumeva oštar skok u prvoj sedmici januara, što podstiče spekulacije da potencijalni kupac možda več kupuje akcije. Kompanija nije komentarisala tu mogućnost.

Ali finansijska slika italijansko-američkog proizvođača automobila takođe je sve više obećavajuća. Dobit iz trećeg kvartala 2017. porasla je za 50% u odnosu na prethodni period, a kompanija će na sajmu u Detroitu predstaviti nove modele SUV i kamioneta, uključujući neke koje obećavaju ogroman profit.

 

Izvor: b92.net



#328 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 22 January 2018 - 11:30 PM

Alfa Romeo 6C se vraća posle 65 godina

Italijanski proizvođač automobila Alfa Romeo navodno će naredne godine da predstavi naslednika legendarnog modela 6C.

ponedeljak, 22.01.2018. | 19:30
 
3385081495a661e31b9986047183276_v4_big.j

Nemački tjuner Pogea Racing, specijalizovan za Alfa Romeo automobile, proširio je ovu glasinu uz navod da je izvor "apsolutno pouzdan".

AR 6C je nastao 1927. godine, a poslednji primerak je proizveden 1954. Ime je dobio po šestocilindrašu pod haubom, a šasiju su proizvodile kompanije poput James Young, Zagato, Costagna i Pininfarina.

Novi AR 6C bi trebalo da bude predstavljen javnosti na nekom od najvećih auto sajmova krajem 2018. ili verovatnije tokom 2019, a u prodaji se očekuje od 2020.

FIAT Chrysler Automobiles (FCA) poslednjih godina povećava investicije u svoju podružnicu Alfa Romeo, a aktuelni aduti na tržištu su limuzina Giulia i SUV Stelvio, koji bi lako mogli da budu samo vrh ledenog brega nove Alfa Romeo game.

Novi 6C bi trebalo da pod haubom ima 2.9-litarski twin-turbo aluminijumski V6 sa 510 KS pri 600 Nm obrtnog momenta između 2.500 i 5.000 obrtaja, koji se već može naći upravo u Giuliji Quadrifoglio.

Glavni konkurent na tržištu bi trebalo da mu bude Jaguar F-Type.

11283692025a661e31d053f988296441_v4_big.
Alfa Romeo 6C 2500 SS Spider iz 1942. (Foto: RM Sothebys)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: b92.net

 

Iskreno, ja u ovu vest nesto puno ne verujem ali se nadam da u njoj ima istine.



#329 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 27 January 2018 - 12:14 AM

Giulia i Stelvio podbacili – Alfa Romeo ne zarađuje novac

Direktor FCA grupacije Serđo Markione otkrio je da Alfa Romeo i dalje nije profitabilan, iako smanjuje gubitke.

petak, 26.01.2018. | 19:30
 
16212683125a6b4a9b1f5ea757960343_v4_big.
Foto: Getty images

FCA je pre nekoliko godina krenuo u reizgradnju ovog popularnog brenda, ali uprkos očekivanjima Markionea dolazak modela sedana Giulia i SUV-a Stelvio, Alfa Romeo nije počeo da zarađuje novac.

Globalna prodaja Alfa Romea je "skočila" sa 71.700 jedinica u 2016. na 118.000 tokom 2017, dok se proizvodnja popela sa 93.117 na 150.722.

To je daleko od Markioneovog predviđanja iz 2014. da će Alfa Romeo do 2018. dostići prodaju od 400.000 vozila u svetu, uz izlazak osam novih modela.

FCA je odustao od ovih ciljeva i odložio izlazak novih modela za sredinu 2020.

Markioneova predviđanja su "pokvarili" znatno manji udeo na američkom tržištu od očekivanog, te neuspešan proboj na najveće tržište na svetu – Kinu.

 

Izvor: b92.net



#330 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 08 February 2018 - 11:29 PM

FIAT vraća sjaj starim Alfama i Lanciama (FOTO)

Kompanija FIAT Chrysler Automobiles (FCA) pokrenula je program restauracije klasičnih modela marki Alfa Romeo, Lancia, Abarth i FIAT.

četvrtak, 8.02.2018. | 13:55
 
11895941855a7c485536d6a498483750_v4_big.
Alfa Romeo Spider iz 1991.

FCA je oformila specijalizovani servis koji će obnavljati klasične automobile nekoliko čuvenih italijanskih brendova.

Program je nazvan "Reloaded by Creators", a baviće se nabavkom, restauracijom i prodajom obnovljenih istorijski automobila sa amblemima marki Alfa Romeo, Lancia, Abarth i FIAT, koje su deo FCA grupe.

13830288035a7c48554e5ec794458271_v4_big.
Alfa Romeo SZ iz 1989.

Kompanija je saopštila da planira da na tržištu kupi brojne "pažljivo odabrane klasične automobile" i vrati im originalni sjaj u svojim radionicama.

Obnovljena vozila zatim će se prodavati, a zarađeni novac će ponovo biti uložen u zanimljive oldtajmere koji se mogu restaurirati, kao i u nabavku vozila za kolekciju klasičnih automobila iz istorije FCA koja će nakon obnove ostati u vlasništvu kompanije.

14754806815a7c485568027455554399_v4_big.
FIAT 124 Spider Europa Pininfarina iz 1981.

FCA kaže da je reč o svojevrsnom kulturnom projektu, od kojeg će korist imati kako kolekcionari, tako i zaljubljenici u klasične automobila, s obzirom da će mnoge od restauriranih primeraka moći da vide u muzejima.

Prvih pet obnovljenih modela izloženo je na salonu klasičnih automobil "Retromobile", koji se 7-11. februara održava u Parizu. Među njima je Alfa Romeo Spider iz 1991. koji je u vlasništvu proizvođača otkako je napravljen i korišćen je za fabrička testiranja.

3863568225a7c485583abc183039100_v4_big.j
Lancia Fulvia Coupé Monte Carlo iz 1973.

Tu je i Alfa Romeo SZ iz 1989, a izloženi primerak je jedan od prvih izrađenih u seriji i takođe je prošao kroz razne testove na stazi Balocco.

Olakšanu karoseriju ovog modela potpisuje Zagato, a za pogon je upotrebljen 3.0 V6 motor.

15944978335a7c48559b468431512156_v4_big.
Lancia Appia Coupé iz 1959.

Ljubitelji klasičnih kabrioleta uživaće u pogledu na FIAT 124 Spider, u verziji Spider Europa Pininfarina iz 1981.

Ovaj automobil ispod haube ima 2.0 litarski motor sa 105 ks, a izloženo vozilo prešlo je svega 10-ak hiljada km.

13624617575a7c4855b71a0042917143_v4_big.

Boje nekada čuvenog brenda Lancia (koji je danas spao na samo jedan serijski model – Ypsilon) brane Lancia Fulvia Coupé Monte Carlo iz 1973. i Lancia Appia Coupé iz 1959.

Prva od dve Lancie potpuno je restaurisan primerak specijalne verzije napravljene kako bi se obeležio trijumf na Reliju Monte Karlo iz 1972. Automobil pogon dobija od 1.3 litarskog motora sa 90 ks.

Drugo vozilo, Lancia Appia Coupé iz 1959, delo je Pininfarine, ima konfiguraciju 2+2 sedišta i elegantnu dvobojnu karoseriju.

8283563565a7c4855d164d850826561_v4_big.j

.

13643904955a7c4855ebf7e796924318_v4_big.

.

 

Izvor: b92

 

Ljudi spremajte se za kupovinu :D



#331 Reba

Reba
  • Alfista
  • 39 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:147 1.9 mjet 16v 150hp Q2

Posted 09 February 2018 - 10:02 AM

Jaoooo kako bi posedovao neki od ovih :) Kolega sa posla, proslo leto, uslikao Spidera u grckoj...bombonica :)

 

PLSlbAs.jpg



#332 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 10 February 2018 - 05:41 PM

Bila su 2-3 kod nas non stop na polovnim. Jedan od nekih 12-13ooo mi se bas svidjao (serija 3) ali je on izgleda prodat s'proleca '17.



#333 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 01 March 2018 - 11:09 PM

Alfa Romeo sa sedam posebnih modela u Ženevi (FOTO)

Alfa Romeo predstaviće na Salonu automobila u Ženevi ovog januara sedam jedinstvenih modela visokih performansi.

četvrtak, 1.03.2018. | 16:15
 
12346152675a9815d7add7e235646995_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

Na AR štandu će pre svih dominirati Stelvio Quadrifoglio i Giulia Quadrifoglio Nurburgring Editons, a uz njih će se naći još Giulia Veloce Ti, Giulia Super, Stelvio Super, 4C Competizione Coupe i 4C Italia Spider.

Stelvio Quadrifoglio Nurburgring ima 2.9-litarski bi-turbo V6 benzinac sa 505 KS i 600 Nm obrtnog momenta i trenutno je najbrži automobil u ovom segmentu. Krug na "Zelenom paklu" je prešao za 7:51,7 minuta, a 0-100 km/h ubrzava za 3m8 sekundi. Maksimalna brzina je 283 km/h.

11890406035a9815d7cad56476256347_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

S druge strane, Giulia Quadrifoglio Nurburgring je rekorder staze u klasi sedana sa četvora vrata sa vremenom 7,32 minuta na pomenutoj stazi. Ima isti motor kao i Stelvio, a ubrzanje je 3,9s. Maksimalna brzina je oko 307 km/h.

Alfa Romeo je upravo zbog ovih rezultata na Nirburgringu izbacio ovu limitiranu seriju. Oba modela će biti proizvedena u samo po 108 promeraka uz poseban bedž "NRING" i broj vozila na kontrolnoj tabli, a dobili su ekskluzivnu Circuito Grey farbu.

11949208185a9815d7e0410006370075_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

Opremljeni su karbon-keramičkih kočnicama, Sparco trkačkim sedištima sa crvenim šavovima, volan je obložen kombinacijom kože i alkantare uz takođe detalje od karbon-fibera.

Krov Giulije je u potpunosti presvučen karbon-fiberom, stakla su zatammjena, tu su Harman Kardon premijum audio sistem, adaptivni tempomat, te Alfa Connect 3D multimedijalni sistem sa navigacijom. U oba modela sa 8.8-inčnim displejom uz Apple CarPlay i Android Auto funkcije.

10848547355a9815d8737aa652532367_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

Sledeća je Giulija Veloce Ti, gde je Ti skraćenica za Turismo Internazionale. Ima 2.0-litarski turbo benzinac sa 280 KS uparen sa osmostepenim automatikom uz Q4 sistem pogona na sva četiri točka. Ti oznaka je uvek bila rezervisana za raskošno opremljene, ekstremne verzije Afra Romeo automobila.

Ova je predstavljena u Racing Red boji sa crnim krovom, košom obloženom kontrolnom tablom uz karbon-fiber detalje. Sedišta su kombinacija kože i alkantare sa crnim šavovima. Ima 19-inčne izglačane alu felne sa pet kraka iza kojih su kočione čeljusti crvene boje. Unutrašnjost poseduje takođe 8.8-inčni displej kao Quadrifoglio, adaptivni tempomat, zatamnjena stakla i takođe Harman Kardon audio sistem.

9130798945a9815d8a2470336219960_v4_big.j
Foto: Alfa Romeo

S druge strane, Giulia Super ima Vulcano Black unutrašnjost uz jedinstvenu Luxury Pack opremu koja je bazirana na kožnim oblogama uz detalje od sivog hrasta. Ona dolazi na 18-inčnim alu felnama sa crnim kočionim čeljustima, a za pogon je zadužen 2.0-litarski četvorocilindarski benzinac sa superpunjačem i 200 KS.

Stelvio Super dolazi sa istim agregatom ali u dve varijante, sa 200 KS i 330 Nm te 280 KS i 400 Nm uz Q4 pogona na sva četiri točka.

19555841515a9815d8b56f2922268196_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

Što se tiče 4C tandema, i Competizione kupe i Italia Spider dolaze u posebnim bojama, Vesuvio Grey za kupe, a Misano Blue za kabriolet. I ova dva modela će izaći u po 108 primeraka.

Detalji od karbon-fibera dominiraju u ovim mališanima, koji dolaze na tamnim alu felnama na pet kraka 18-inčnim na prednjoj i 19-inčnim na zadnjoj osovini, crvenim kočionim čeljustima i izduvnim sistemom iz Akrapovića.

11800280595a9815d8cebdc167324869_v4_big.
Foto: Alfa Romeo

Oba pogoni isti 1.75-litarski četvorocilindarski turbobenzinac koji proizvodi 240 KS i 350 Nm. Uprareni su sa TCT sedmostepenim menjačima sa dvostrukim kvaličom, ubrzavaju za 4,5 sekundi, a maksimalna brzina je 258 km/h.

13212715735a9815d8e8f67305431744_v4_big.
Foto: Alfa Romeo
Izvor: b92

#334 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 10 March 2018 - 06:36 PM

Evo sta kazu najnovije informacije:

 

Alfa Romeo Mito bi mogao da postane krosover

Italijansko-američki gigant FIAT Chrysler Automobiles (FCA) planira da potpuno promeni klasu za mali Alfa Romeov model Mito.

subota, 10.03.2018. | 11:00
 
 
4280012705aa3021d4620b694071780_v4_big.j
Alfa Romeo Mito za 2017.

Mito je mali hečbek sa troja vrata koji se na tržištu pojavio 2008, a ime je dobio po italijanskim gradovima Milano i Torino.

U međuvremenu je dobio nekoliko poboljšanja, ali nikad nije uspeo da privuče veću pažnju javnosti.

Deset godina kasnije, kada retko koji proizvođač na tržištu ima automobil sa troja vrata, a čak i Ferrari planira da uđe u SUV segment, i Mito bi mogao da "uskoči" u taj trend.

1031883005aa3021d56894468554646_v4_big.j
Alfa Romeo Mito za 2017.

Prvi čovek FCA Serđo Markione je najavio da bi Mito moga da postane krosover koji će omogućiti Alfa Romeu da se dodatno uključi u trenutno najbrže rastući segment autoindustrije.

Nakon što je Alfa Romeo prethodnih godina na tržište izbacio limuzinu Giuliu i SUV Stelvio, stari modeli poput Mita i Giuliette nisu na željenom nivou.

I dok se još čeka odluka o novoj generaciji Giuliette koja bi trebalo da zadrži aktuelni izgled karoserije, Mito će verovatno morati da se transformiše.

6118793295aa3021d681ed552465519_v4_big.j
Alfa Romeo Mito za 2017.

Posebno što je Markione najavio da se kompanija okreće od Evrope (koja je interesantna samo za FIAT porodicu 500), ka drugim golobalnim tržištima, pre sveta Severnoj Americi i Kini.

Mito i Giulietta se jednostavno ne uklapaju u ono što se traži na tim prostiroma, previše su mali i za SAD i za najmnogoljudniju državu na svetu.

Iz istog razloga Alfa Romeo će krajem ove decenije da predstavi i svoj najveći SUV, koji će biti klasu iznad Stelvio, a koji će imati "blagi" hibridni pogon i 400 KS.

Izvor: b92.net

#335 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,612 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 12 March 2018 - 05:37 PM

Markione je izjavio i da mali automobili sa troja vrata umiru, tako da je verovatno da Mito i Fiat 500 budu poslednji takvi modeli... Mito bi mogao da se razvija na platformi Fiata 500X.



#336 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 14 May 2018 - 10:37 PM

U pripremi Giulia Coupe i Alfin veliki SUV

Alfa Romeo će u junu zvanično najaviti kupe zasnovan na limuzini Giulia i SUV za broj veći od Stelvia, saznaje Autocar.

ponedeljak, 14.05.2018. | 12:02
 
7961901785af95fb39f674047732815_v4_big.j
Alfa Romeo Giulia (ilustracija)

Kako piše ovaj magazin, zvanične informacije o dva nova modela izneće sledećeg meseca prvi čovek FCA grupacije, Serđo Markione.

Spekuliše se da će Alfa Romeo Giulia sa 2 vrata imati hibridni pogonski agregat izveden iz pogonskog sistema koji koristi moćni Ferrari LaFerrari.

Naime, osnovu sistema činiće poznati 2.9 litarski bi-turbo V6, a zahvaljujući elektrifikaciji pogona i sistemu za rekuperaciju energije, ukupna kombinovana snaga iznosiće preko 640 "konja".

Ako bi se ove glasine obistinile, bio bi to najsnažniji serijski Alfa Romeo u istoriji ovog proizvođača.

Autocar navodi da će nakon zvanične najave u junu ove godine, Giulia Coupe stići u prodajne salone 2019.

16775037095af95fb3cfb79341941684_v4_big.
Alfa Romeo Stelvio (ilustracija)

Sledećeg meseca trebalo bi da bude poznato više detalja i o novom Alfinom SUV modelu koji će u gami zauzeti mesto iznad Stelvia.

Ovaj model – za sada nepoznatog imena - biće po dimenzijama najveći automobil italijanskog proizvođača ikada.

Veliki SUV imaće neku vrstu "blagog" hibridnog pogona sa 48-voltnim sistemom. Srce sistema činiće 2.0 litarski turbo benzinac, koji će uz električnu podršku razvijati oko 400 ks.

Osim standardne varijante sa 5 sedišta, očekuje se da bi Alfa mogla da ponudi veliki SUV i u konfiguraciji sa 7 sedišta.

Premijere ovog vozila planirana je takođe za 2019. godinu.

 

Izbor: b92.net



#337 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 21 May 2018 - 10:57 PM

Da li je ovo nesto o cemu bi trebali brinuti?

 

Obustavlja se proizvodnja Fiata Punto i Alfa Romeo MiTo u Italiji 0
By BiznisInfo on 18/05/2018Auto
fabrika-automobila.jpg?resize=700%2C336

Po najnovijim izvještajima, izvršni direktor FCA grupacije, Serđio Markione će 1. juna objaviti podatak koji se tiče transformacije proizvodnje u Italiji.

Naime, posljednji potez koji će Markione povući sa mjesta izvršnog direktora, odnosi se na to da će FCA grupacija obustaviti proizvodnju jeftinih modela poput Fiat Punto i Alfa Romeo MiTo u Italiji, a da će se umjesto njih proizvoditi modeli iz skupljeg segmenta.

Tako će se umjesto njih u pogonima u Torinu i Pamiljanu sklapti novi Maserati i Jeep SUV modeli, dok će se proizvodnja modela Fiat Panda preseliti u Poljsku.

Ova promjena je dio Markioneovog plana da se FCA u Zapadnoj Evropi fokusira na proizvodnju premijum modela i novog kompaktnog Jeep modela, kako bi ubrzao tranziciju sa dizela na hibridna električna vozila u malim evropskim modelima.

Ova odluka navodno još uvijek nije konačna i može se promijenti do 1. juna. Markione će se sa mjesta izvršnog direktora FCA grupacije povući sljedeće godine.

FCA takođe planira da ograniči FIAT liniju samo na modele 500 i Panda.

 

Izvor: vrelegume.rs



#338 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 29 May 2018 - 10:06 PM

Alfa Romeo u junu zvanično najavljuje Giuliju Coupe i Castello SUV?
Autorepublika.com | 29. 05. 2018. - 10:44h | Komentara: 0

Očekuje se da kupe isporučuje 650 ks iz pogonskog sistema koji je tehnološki derivat LaFerrarijeve hibridne jedinice. Pre nešto više od mesec dana, pojavile su se glasine o planu Alfe da lansira kupe verziju Giulije, o čemu smo vas izvestili. Doduše, ovde se ne radi o čistom uklanjanju zadnjih vrata, već i o znatno boljim performansama.

 

 

 

Od tada do danas, informacije se nisu promenile, tako da se očekuje delimično elektrifikovani pogon sa Ferrarijevom ekspertizom. I dalje će u centru pažnje biti 2,9-litarski biturbo V6, ali će uz pomoć elektroasistencije snaga porasti na čitavih 650 konja, što znači da ćemo imati posla sa najsnažnijom serijskom Alfom ikada.

Glasine takođe kažu da Alfa Romeo Giulia Coupe neće biti prodavana samo u konfiguraciji s dvoje vrata, već će poput Audija A5 Sportback i BMW-a serije 4 Gran Coupe, biti dostupna i varijanta s petoro vrata.
 

 

Jun će takođe biti mesec kada će italijanska marka oficijelno najaviti novi veliki SUV, koji će biti pozicioniran iznad Stelvija. Kao što će Giulia Coupe biti najsnažnija serijska Alfa ikada, tako će i novi SUV biti najveći model kompanije svih vremena. „Šuška“ se o nazivu „Castello“. Model s povišenim klirensom će usvojiti „blagi“ hibridni pogon sa 48 V. Trebalo bi da raspolaže kombinovanom snagom od 400 konja, iz 2,0-litarskog turbo motora i elektrosistema. Moguće je da će biti dostupan i u verziji sa sedam sedišta.

Izvor: Autorepublika.rs



#339 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 01 June 2018 - 07:10 PM

Vesti, vesti, vesti .... :D

 

Konacno je otkriven petogodisnji plan o buducnosti nase omiljene marke i ....

 

... i prema najavama imamo vrlo lepe vesti. Odlicne! :D

 

Nego, krenimo detaljno:

 

Alfa Romeo ponovo u "igru" vraca 8C i GTV a u planu je proizvodnja dva potpuno nova SUV modela

 

Ali, krenimo redom ....

 

Na sam pomen imena GTV pomislimo na ikone, legendarne modele Alfe koje su na prvi pogled omadjijale zaljubljenike u ovu marku automobila sirom planete. Ime GTV na italijanskom znaci "Gran Turismo Veloce" ili veliki brzi turing model bilo da je on Alfa Spajder, Alfa Alfeta, Alfa Djulija ili ponovo Alfa Spajder. A sada, sada se ovo ime ponovo podize i to sa dosta snage.

 

0wVZI.jpg

 

Na slajdu, koji su zvanicnici FCA grupacije izbacili (maticno preduzece), pazljivi posmatrac moze uociti:

 

1. Raspodelu tezine po principu 50/50

2. Vise od 6oo KS sa E-busterom ili vecu verovatnocu hibridne postavke

3. Pogon na sva cetiri tocka

4. Cetiri mesta za putnike

 

Drugim recima ovo ce biti kupe u slucaju da niste primetili liniju automobila sa slike. A ako malo bolje razmislite ovo ce verovatno biti ono o cemu su ostali samo nagadjali - Alfa Djulija u kupe verziji.U slucaju da jos sire razmislimo moguca desavanja su i Alfin GT model koji bi se dopunjavao sa vec planiranim GTV-om. Zasto da ne, postoji dovoljan broj cetvoro ili sestocilindricnih motora koji bi se ugradjivao u oba automobila?! Performanse koje Djulija poseduje su trenutno medju najboljima.

 

Ovaj model ce verovatno biti direktan konkurent BMW-ovoj seriji 8.

 

Predivni Alfa Romeo 8C Kompeticione moze napraviti svoj veliki povratak. Jasno je da svi mi prema ovom prelepom automobilu gajimo emocije koje ce vecno ostati u nasim srcima i to ne samo kao jos jednom superautomobili sa napred pozicioniranim motorom vec kao nenormalno dobrom (ali i lepom) superautomobilu sa motorom na sredini.

 

0wXXp.jpg

 

I ne samo to, vec bi ovaj motor sa dvostrukom turbinom i elektrifikovanom prednjom osovinom davao 7oo konja na prednje tockove. Iz FCA grupacije kaze, da bi teoretski, auto trebao imati karbon fiber integrisanu mono sasiju a ubrzanje od o - 1oo km/h ispod 3 sekunde.

 

Cisto da se potsetimo da je za originalni 8C Kompeticione koriscena Maseratijeva Gran Turizmo pratforma ali i V8 motor sa 47oo ccm kubnih koji daju velicanstveni zvuk. Napravljeno je 5oo jedinica sa tvrdim i 5oo jedinica sa mekim krovom. Cena se kretala oko 3oo ooo dolara.

 

Tvrdnje proizvodjaca o ovom modelu treba uzeti sa rezervom jer nije prvi put da se njihovi palnovi ne obistine.

 

Za kraj ostavljamo nesto o cemu (za sada) posedujemo najmanje podataka.

 

Ulazak na trziste SUV automobila je za Alfin model Stelvio bio pun pogodak. Po svemu sto je danas receno u planu su jos dve Alfe SUV i to u klasama ispod i iznad Stelvia.

Italijanski proizvodjac je, takodje, potvrdio produzene verzije Stelvia i Djulije usled trenda "rasta" automobila prvenstveno zahvaljujuci potrebama u Kini.

 

Prilikom govora o SUV modelima Kuniskis je rekao da planovi ekspanzije Alfa Romea ne mogu biti povoljniji. Trziste premijum modela je u porastu pa postoje znacajne mogucnosti za rast u ovom segmentu. Postoje dve vrste u ovom segmentu: kompaktno UV (utility vehicle - korisno vozilo) i UV u punoj velicini. Ove dve vrste pretstavljaju 81% globalnog rasta premijum trzista a svaki novi proizvod ce obuhvatati principe brenda AR.

Ono sto smo naucili u poslednje cetri godine je da ukoliko ostanemo verni originalnom DNK Alfa Romea sa svakom modelom mozemo napraviti razliku kao sto smo to ucinili sa Stelviom.

 

Shodno trendovima, u Alfi ce takodje biti smanjena proizvodnja dizel motora a veca orjentacija ce biti ka blagim hibridima, hibridima i plag in hibridima (iskreno, ne znam koje su ovo vrste i razlike u motorima). Cilj je da svi modeli imaju u ponudi elektro motore do 2o22 godine. Autonomije u voznji na cist elektro pogon ni bila do 31 milje. Svi modeli do tada ce imati nivo 2 ili 3 autonomije.

 

Govoreci o naporima marke Alfa Romeo, Markione je rekao sledece:"Dve stvari smo shvatili pogresno - potcenili smo industrijsku slozenost lansiranja brenda sa takvim nasledjem kao sto je Alfa Romeo sto je dovelo do kasnjenja, dodatnih troskova i odlaganja ali i usporavanja razvojnog portfolija ali takodje smo potcenili reakciju nemackih proizvodjaca na povratak Alfa Romea.

Ukoliko me pitate da li bih to uradio ponovo?! Zasigurno da, ali ne na isti nacin!"

 

 

Na osnovu petogodisnje strategije plan prodaje bi trebao da dostigne 4oo ooo jedinica godisnje a trenutni je 17o ooo, rekao je Timoti Kuniskis zaduzen za Alfa Romeo Marku. Novi, dodati modeli ce skoro udvostruviti broj Alfi u ponudi na ukupno 9. Pored postojecih: Mita, Djulije, 4C, Djulijete i Stelvia gama ce biti dodatno prosirena. O modelu MiTo danas nije bilo reci ali na osnovu jednog od danas vidjenih slajdova predlaze se njegovo ukidanje do 2o22 godine.



#340 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,108 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 01 July 2018 - 10:14 PM

FIAT prelazi u ruke Hyundaija?

Južnokorejski gigant Hyundai planira da preuzme Fiat Chrysler Automobiles (FCA) grupacija tokom leta, prenose azijski mediji.

nedelja, 1.07.2018. | 10:45
 
19502596745b37f01425213183708129_v4_big.

Očekuje se da akcija FCA dožive nagli pad neposredno pred odlazak Serđa Markionea sa mesta prvog čoveka FCA, što će smanjiti ukupnu cenu grupacije.

Ključno ime u celom poslu je navodno Pol Singer, direktor Elliot Managmenta, koji poseduje akcije Hyundaija u vrednosti od milijardu dolara.

On je nedavno imenovao direktora FCA za Evropu, Bliski istok i Afriku Alfreda Altavilju za člana upravnom odbora Telekom Italije, kompanije u kojoj takođe ima većinski deo akcija.

Azijski mediji ističu da je Markione privukao pažnju Hyundaija koristeći interesovanje kineske kompanije Great Wall Motor.

Markione je prethodnih godina otvoreno pričao o želji FCA da se intergriše sa drugim velikim proizvođačem. Tokom 2015. on je pokušavao da izbori dogovor sa General Motorsom, ali je američka kompanija odbila ponudu.

8052030445b37f0145f0e6355627581_v4_big.j

Takođe, uprskog interesovanju za Alfa Romeom, nemački Volkswagen je takođe odbio ideju ujedinjenja sa FCA.

Insajderi trvde da bi bilo kakav sličan dogovor izazvao ogromne problema ovim kompanijama u Nemačkoj i Italiji, jer bi spajanje dovelo do zatvaranje brojnih fabrika.

Osim toga, VW trenutno nije spreman za ogromne poslovne dogovore dok se oporavlja od posledica "dizelgejt" afere i ulaska u vode elektrifikacije automobile.

S druge strane, spajanje FCA i kineske kompanije bi sigurno blokirao predsednik SAD Donald Tramp kroz Komitet za strane investicije.

Mnogo prihvatljivije im zvuči saradnja sa Južnom Korejom s obzirom da dve zemlje imaju i sporazom o slobodnoj trgovini.

Portparol Hyundaija Džim Treinor nije želeo da komentariše glasine, ali kao što ih nije potvrdio, nije ih ni demantovao.

 

Izvor: b92.net






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub