Jump to content


Photo

Alfa Romeo - Buducnost??


  • Please log in to reply
346 replies to this topic

#1 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 12 December 2009 - 04:59 AM

"Da lepota ne donosi profit u svetu automobila je najbolji dokaz Alfa Romeo. Naime, Fiatova divizija matičnoj kompaniji donosi godišnje gubitke koji se mere stotinama miliona evra. Prodaja je već dugo u padu, i to ne samo tokom vladajuće krize. Alfa je prodala 2000. godine 203 000 automobila, a prošle godine tek 103 000.
Posledica negativne Alfine ekonomije je da je šef Fiata, Sergio Marchionne naredio potpuno revidiranje marke, sa dva smera preduzimanja potrebnih koraka da bi se došlo do pozitivnih rezultata. Prvi predviđa blisko integrisanje Alfe sa Chryslerovim platformama u budućnosti, a drugi potpuno prekidanje investiranja, što bi ostavilo MiTo i novu Giuliettu da se bore i za „balast“ u vidu 159, Brere, Spidera i GT-a.
Marchionne je izjavio da će novi plan za Alfu biti otkriven u februaru ili martu sledeće godine. Čak i ako on odluči da održi Alfu u životu u sinergiji sa „pentastarom“, negirao je mogućnost spajanja marke sa Dodgeom, iz razloga, kako je rekao, da postoji limit u tome koliko puta jedan brend može biti „oživljen“."


Dajte svoje komentare o ovome...
Ja mislim da je ovo malo "naduvano", tacno je da je Alfa u krizi poslednjih godina, ali ipak tradicija i brojni ljubitelji brenda bi trebalo da bude Alfin argument. Pominje se i neko gasenje Alfe, iskreno se nadam da ce u Fiat-u doneti pravu odluku, jer gasenje bi bilo ravno katastrofi. Takodje postoje price da ce Alfa, kao ferari i maserati (koji su pod fiat-om) proizvoditi samo ekskluzivne automobile u malim serijama.
Za Lanciu su pronasli resenje, deljenje platformi i modela sa Chrysler-om.

Edited by Vlada, 12 December 2009 - 05:00 AM.


#2 Guest_Vucko_*

Guest_Vucko_*
  • Guests

Posted 12 December 2009 - 08:18 AM

Ovo je tekst sa VG? Ipak mi se cini da je to dosta naduvano,jeste kriza ali sad bas tolika...
Uostalom ne znam da li ste citali ali urednici tog sajta su odobrili gomilu kretenskih komentara o Alfama,da sam ja neko u vrhu Alfe tuzio bi ih majke mi.....tako da..... :D

Edited by Vucko, 12 December 2009 - 08:19 AM.


#3 Nino147

Nino147
  • Alfista
  • 1,100 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:Giulietta 1.4 Tb, ex 147 1.9 JTD

Posted 12 December 2009 - 11:04 AM

Da, video sam i na VG i na jos par sajtova prenet tekst, pa bi bilo dobro da se uvek kad se prenose neki tekstovi navede i njihov izvor (i da se prenese na vreme, da ne kasnimo). Izvini Vladosto pisem u tvojoj temi, ovo govorim u globalu, na sve se odnosi; ima dosta tema gde ima prenetih autorskih tekstova, pa bi bio red da se navede izvor.

Sto se tice Alfe, ne verujem da ce neko uskoro uraditi nesto radikalno vezano za gasenje marke. Za stogodisnjicu izlaze novi modeli koji ce sigurno dosta povecati prodaju. 149-ka se dugo ocekivala, izgledom nisam prezadovoljan, pogotovu prednjim branikom, grillom i zadnjim svetlima, ali sve se to uklapa u danasnje trendove. Dok se tako ruzni primerci kao sto je Ford Kuga ili nova Ibiza prodaju, siguran sam da ni za 149/Giuliettu nema zime. Trebalo bi da se u dogledno vreme (verovatno 2011) pojavi i 169, nadam se da se od toga nece odustati, pogotovu sto je dosta ulozeno u razvoj novih modela. E sad, govori se i o nasledniku 159, Giuliji. Mislim da se i najavljena restrikcija ogleda u tome da se odustane od Giulije, a samo redizajnira 159, sto bi znatno smanjilo troskove. Nesto mi govori da je tako, jer je ime koje je cuvano za taj model dato nasledniku 147 - Giulietta.

Sve u svemu, ne verujem da ce ista lose biti odluceno vezano za Alfu pre nego sto prodje talas novih modela i stogodisnjica Alfe.

#4 magic33

magic33
  • Alfista
  • 2,496 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 12 December 2009 - 01:44 PM

A šta mislite o mojoj teoriji zavere? Da sve ovo nije samo marketinški trik pred predstavljanje 149-ke i rođendana?

#5 thedoctor

thedoctor

    thedoctor

  • Administrator
  • 1,612 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 Giugiaro

Posted 12 December 2009 - 04:06 PM

Ako su za Lanchiu nasli resenje pa naci ce i za Alfu... :( Mislim da je logicnije bilo ako se vec prica o zatvaranju da zatvore lanchiu koja prodaje 5puta manje vozila nego Alfa... bar je to neko moje misljenje...

#6 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,079 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 12 December 2009 - 04:08 PM

Po meni, nema razloga opterecivatri se ovako nekim pricama i komentarima pojedinaca, bili oni provereni ili ne.
Svako ima pravo na svoje misljene, pa ne vredi ni neka borba sa vetrenjacama. Ako su vec pojedini osudili alfu kao los auto, neka nastave da pricaju i blate. Nije vredno trositi energiju sa ljudima koji ne razumeju i koji na kraju, kada sednu i provozas in "malo", kazu "lele sto ide...". Naucice, kad - tad. Tj. docice im iz dupeta u glavu - prosto receno!

A ako rese da ugase alfu, ne brinite, uvek ce uskociti neki ruski milijarder da kupi skupu igracku za svog sincica i pokloni mu fabriku...

#7 Nesko TS

Nesko TS
  • Administrator
  • 23,075 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Alfa model:Ex 145 1.4TS `98; Ex 147 1.6TS 105KS 2001, Now 156 1.9JTD

Posted 12 December 2009 - 04:09 PM

mislim da od zatvaranja nema nista... prvo sto su investirali u nove modele a drugo, zamislite kakav bi to uticaj imalo na kupce Fiata... poljuljalo bi poverenje u celo ime FIAT...

#8 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 12 December 2009 - 07:21 PM

Videćemo. Sve su to za sada naklapanja i niko od nas ne može da pretpostavi šta će da se desi, ali... nažalost, ništa nije nemoguće.
Nekada je stradao tada veliki NSU. Model Ro 80 (izuzetno napredan za to vreme, sa vankel motorom) ga je uništio. Nestao je i DKW... (obe firme je progutao AUDI i kao obrendovi više ne postoje, a nekada su to bila itekako zvučna imena). Ima još puno takvih slučajeva. Videćemo šta će da se desi, ali ako Fiat odluči da Alfa ne treba da postoji, neće postojati :( Bez obzira na tradiciju i sve što taj brand predstavlja. Nažalost, pare su pare, a gazda je gazda :D

#9 Nino147

Nino147
  • Alfista
  • 1,100 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:Giulietta 1.4 Tb, ex 147 1.9 JTD

Posted 17 December 2009 - 10:04 AM

Opsirnije su o ovome pisali na Nacionalnoj klasi:

Jedna od popularnijih marki, sudeći po broju ostrašćenih ljubitelja, u Evropi je u velikim finansijskim problemima. Opet. Pa kako su onda popularnija marka? Iz prostog razloga - ljubitelji Alfa Romea kupuju isključivo polovne "Alfe". Kupci novih automobila su odavno digli ruke, što Fiat Grupa jasno primećuje, kada sabere koliko gubitaka donosi Alfa Romeo.


O ovom trenutku su u toku detaljne analize trenutne situacije i strateških planova Alfa Romea, koji su sprovedeni na zahtev Generalnog Direktora Fiat Grupe, Sergio Marchionnea.

Prodaja novih Alfa Romeo modela je tokom protekle dekade opadala dramatično, što je dobrim delom uticalo i na činjenicu da su modeli sve ređe i ređe unapređivani.

Kako se čini, Marchionne je počeo da gubi strpljenje sa posrnulom markom, koja predstavlja samo finansijski balast u ovom trenutku.

Marchionne je zatražio da se detaljno preispita Alfa, kako bi se utvrdilo da li se isplati investirati, u još jedno "podizanje iz mrtvih". U intervjuu sa Automotive News je izjavio: "Alfa je previše puta podizana na noge i krajnje je vreme da prestanemo sa time. Ne možemo svake četiri godine ulagati u Alfu u pokušaju da je oporavimo. Možda je vreme da podvučemo crtu."

Nezvanično u igri je nekoliko mogućih raspleta za Alfa Romeo.

Po jednom bi se zaustavila ulaganja u Alfa Romeo i nastavilo sa prodajom aktuelnih modela, što bi sigurno vodilo ka praktičnom nestajanju marke, kao što se to desilo sa Lanciom. Ulaganja bi se zaustavila nakon zvanične promocije naslednika modela 147 - Giulietta, koji pored svih ostalih problema, sada ima problem i sa nazivom. Ovo bi praktično značilo da bi Alfa Romeo nastavio sa prodajom postojećih modela 159, Brera, Spider, Mito i Giulietta u narednom periodu, sa nadom da će ime Alfa Romeo biti dovoljno da privuku kupce zastarelih modela.

Drugi je da se postojeći modeli iz Alfa Romeo ponude osveže korišćenjem Chrysler platformi. Chrysler platforma bi bila iskorišćena za naslednika modela 166. Opcija koju su mediji često spominjali, spoj marki Alfa Romeo i Dodge je odbačena od strane Marchionne-a, a kao razlog je navedeno da bi amerikanizacija Alfa Romea bila loš način za rešenje problema.

Treći, koji tokom poslednjih dana, poprilično zagovaraju analitičari automobilske industrije je prodaja nekom od zaniteresovanih kineskih kupaca.


Tužni desetogodišnji saldo

Tokom protekle godine Alfa Romeo je prodao 103.000 hiljade automobila, što je za bezmalo 50% manje nego 203.000 prodatih 2000. godine. Tokom proteklih 10 godina Alfa Romeo je proizveo gubitke između 200 i 400 miliona EUR - godišnje! Ove cifre su špekulacije analitičara, pošto Fiat Grupa ne objavljuje rezultate poslovanja pojedinačnih marki, već objavljuje samo kumulativne rezultate na nivou grupacije.

Razrešenje situacije se očekuje već početkom 2010, kada bi Fiat trebalo da zvanično objavi svoje planove za period 2010. do 2014.

Alfa Romeo je doživeo veliko restruktuiranje 1997. godine, kada je predstavljen model 156 u koji je uloženo dosta novca. Ovaj model se odlično prodavao, a svoj vrhunac je imao 2000. godine kada je ovaj model prodat u 120.000 primeraka. Nažalost, to je bio jedini model u ponudi koji je imao dobre prodajne rezultate, a naslednik ovog modela je došao sa velikim zakašnjenjem što je negativno uticalo na bilans kompanije. Model 147, zasnovan na platformi 156 je doživeo dobar uspeh otkom prvih godina postojanja, ali je ulazak nove generacije modela A3 i BMW serije 1 prosto isterao Alfu 147 sa tržišta premijum modela, tako da je Alfa od 2004. model 147 pozicionirala kao konkurent Golfu, koji je takođe doživoe brojna unapređenja tokom tog perioda. Prodaja modela 147 tokom proteklih nekoliko godina je praktično prestala.

Fiat je, opet, 2005. godine uložio velika sredstva nakon čega su predstavljeni modeli 159 i Brera, koji su imali velikih problema sa kvalitetom, dok su performanse bile osrednje što je prodaju držalo daleko ispod zacrtanih 120.000 komada godišnje. Prodaja ovih modela je imala svoj vrhunac 2007. godine sa oko 80.000 prodatih vozila.

Izvor: Autocar, Automotive News, NY Times

direktan link:
http://www.nacionaln...nt/view/7698/8/

#10 Nino147

Nino147
  • Alfista
  • 1,100 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:Giulietta 1.4 Tb, ex 147 1.9 JTD

Posted 17 December 2009 - 10:34 AM

I dalje, dobre vesti od Montezemola:

Montezemolo: Alfa Romeo not be touched

The chairman of the Fiat group denies rumors of recent days. The Alfa is not for sale and Fiat is in talks with the Chinese to Termini Imerese.

DENIAL rumors - After the tumultuous days of rumors about plans to Fiat, the possible sale of 'Alfa Romeo in the event of poor outcome the interests of the Chinese group on the Chery plant in Termini Imerese, come the words of Luca Cordero di Montezemolo to calm the waters, during an interview with news agency Reuters.

The chairman of the Fiat group makes it clear that now all efforts are to revive the snake with the debut of Giulietta. A basic model, as it will be the Chrysler 300C that will be derived from the flagship Lancia and Alfa Romeo. The goal seems clear: to refurbish the image of the Fiat auto group Chrysler and then "invade" the market with all new models that will emerge from the collaboration between the two Houses, from 4x4 (Jeep) cars in the next, passing through the MPV.

NOTHING Chinese partner - a solid marriage, the one with the Americans, to the point of no provision for additional collaborations with other manufacturers, "not to run the risk of indigestion." The recent agreements between the Volkswagen Suzuki and the group Peugeot-Citroën and Mitsubishi does not care about Fiat. That is, the house he would not be looking for other partners in Turin, clear reference to China's Chery pulled at stake yesterday by leaks appeared in the press (read here the news).

In this regard the establishment Sicilian, remember that it is not Montezemolo Fiat plans to close, but when retrain them would stop production of the Lancia Ypsilon, because "all the things we said we have always done. So, give us a moment of time and we will do. To find out if the words will follow the facts, we can only give time to time.

Ako vise volite italijanski, evo ga ovde:
http://www.alvolante...romeo-131421044

#11 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 19 January 2010 - 11:02 PM

Čitao sam malo o tome. Prodaja 159-tke je doživela fijasko.
Jebi ga... kad opet mudruju... Nije da mi se 159 ne svidja, jeste lep auto i sigurno dobar, ali, očigledno je radjen po ukusu Audi, BMW, Mercedes klijentele, a ti ljudi sigurno nikada neće kupiti alfu, naročito ako je cena slična pomenutim automobilima.
Nadam se da će ih 149 malo izvući baš zato što je bliže ukusu Alfa Romeo fanova.

Napravili su oni dobar auto... sve je to o.k., ali, taj "dobar auto" je koštao "Fiat Auto" milijardu eu. Naravno da će da puknu kad napadnu BMW i Mercedes tržište. Pritom, da budemo realni... Pogledajte koju paletu motora nudi BMW i Mercedes, a koja je ponuda za Alfu 159.

Mudriji bi bili da poštuju tržište koje već imaju (i mogu da imaju), a da se batale snova o krstaricama čiji fanovi (i drugi aduti) tradicionalno pripadaju gore pomenutim firmama.

Videćemo... prodaja 149 će reći sve. Nadam se najboljem, jer su im tu mnogo veće šanse.

#12 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,079 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 19 January 2010 - 11:11 PM

Sada je ovo zaista diskutabilna tema, koja otvara mnoga pitanja. Po meni, glavno od svih je psihicki profil ljudi koji kupuje alfu. Uopste ne bi raspravljao o ispitivanjima i zahtevima trzista, niti o klasama automobila, vec o profilisanju svih koji voze/vole alfu? Tu zaista nema nikakvih pravila, bez obzira koliko pokusavao da dokucis, jednostavno je nemoguce.
Lako je naci ljude koji bi da voze Mercedes, zar ne? Vec prepoznajete ciljnu grupu.
Isto je i sa WV? Ti su jos gori!
Sa BMW je vec druga prica, oni su malo ozbiljniji.
A audi je za pozere...

#13 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 19 January 2010 - 11:27 PM

Pazi... ima jedna prosta fora.
Oni koji kupuju Alfe, barem koliko ja znam, su malčice uvrnuti ljudi, ali i ljudi koji uključuju mozak i imaju neki svoj stav.
To u Srbiji još više dolazi do izražaja. Zapazi ti lika koji kupuje auto za koji mu pričaju: -Neeeee... Raspašće se na prvoj rupi, kvari se, težak i skup za održavanje, mnogo troši!!! :-)
Gore pomenuti, izuzev BMW opredeljenih likova (koje je opet vrlo teško pridobiti, jer mnogo vole BMW, na čemu im ne zameram, jer jeste odličan auto, sa kojim sam i ja bio prezadovoljan) su karakteristični ( u najvećem broju slučajeva) po tome što ne kupuju auto, već plaćaju ime. Valjda unuci onih što su kod nas vozili Ladilack-a i kleli se kako je to "mnogo jak auto". Bili su uporni u svojim verovanjima i ako se jasno videlo da taj auto truli kao blesav, da ima svega 60 ks, da mu se motor raspadne nakon 100.000...
Ja sa Gof II maherima i ne razgovaram o automobilima. Kako da pričaš sa retardima koji traže preko 2000 (što je još gore i dobijaju) za krševe iz 86-te? Jer je Golf II najbolji auto na svetu :-/ Dakle, realnost je hiljadam kilometara od tih ljudi. Šta je to nego slepo robovanje imenu, bez vlastitog zakljčka, donetog na osnovu materijalnih i vidljivih činjenica?
Slična priča je i sa Audi-Mercedes klijentelom... nije bitno da li je dobar, ili loš... ako piše Audi (Mercedes), to je najbolji auto na svetu! Lična percepcija ne postoji...

Zato Alfa i ne treba da gadja fanove tih marki i njihov ukus, jer oni to svoje već imaju i to se neće promeniti narednih 100 godina.

Edited by idekius, 19 January 2010 - 11:28 PM.


#14 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,119 posts
  • Pol:Female

Posted 25 January 2010 - 10:26 PM

E kad mi dan pocne ovakvim mailom........

http://www.nacionaln...nt/view/7916/8/

#15 Guest_Vucko_*

Guest_Vucko_*
  • Guests

Posted 25 January 2010 - 11:19 PM

Mimmy,mislim da se u tom tekstu novinar malo zaneo...
Ovo je prava stvar(bar bi trebalo da je :D ):

"Harald J. Wester has been appointed Chief Executive Officer of Alfa Romeo Automobiles, replacing Sergio Cravero, who will assume responsibility for Product Portfolio Planning & Product Concept.

Mr. Wester will maintain his current positions as Chief Technical Officer for Fiat Group and Fiat Group Automobiles and Chief Executive Officer of Maserati and Abarth.

The Fiat Group Chief Executive, Sergio Marchionne, stated: "The purpose of bringing the Alfa Romeo, Maserati and Abarth brands under the same leadership is to emphasize and leverage the value of the shared qualities of the three brands in terms of their sporting characteristics and performance.
Harald Wester, who has demonstrated his enormous commitment on several fronts and achieved optimum results, will bring strong leadership capabilities and solid technical experience and know-how to this project. In his new role, Sergio Cravero will be well positioned to fully leverage his technical and commercial abilities."


Harald J. Wester's short biography

Harald J. Wester, born in Linz am Rhein (Germany) on 26 February 1958, received his Masters in Mechanical Engineering from Braunschweig University in 1986. He began his professional career at Volkswagen AG in Wolfsburg where he served as General Manager of the Vehicle Research and New Concepts department from 1991 to 1995. Later that year, he joined Audi AG in Inglostadt where he became Program Manager for A2 models and Special Vehicles, a position that he held until January 1999. Subsequently, he joined Ferrari S.p.A. as Director of Product Development until his appointment in 2002 as Group President Engineering and Chief Technical Officer (Research, Development and Technologies) of Magna Steyr AG.
In 2004, he joined the Fiat Group where he took on the role of Chief Technical Officer for Fiat Group Automobiles and, subsequently, CTO for the Fiat Group. In addition to these roles, in August 2008 he was appointed Chief Executive Officer of Maserati S.p.A. and, in January 2009, Chief Executive Officer of Abarth & C. S.p.A. "

Edited by Vucko, 25 January 2010 - 11:20 PM.


#16 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,119 posts
  • Pol:Female

Posted 26 January 2010 - 01:44 PM

Nije mu prvi put........što li se veseli toliko propasti Alfe.....moraću da ga pronadjem,pa da ga priupitam

#17 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 02 February 2010 - 05:57 PM

Giugiaro, Pininfarina i Bertone na salonu u Ženevi


Kada je u pitanju dizajn Alfa Romeo očigledno ništa više neće prepustiti slučaju. Italijanska kompanija će sa najpoznatijim dizajnerskim kućama, ItalDesign, Bertone i Pininfarina proslaviti jubileje predstavljanjem tri koncept vozila na Ženevskom salonu.

Navedeni koncept automobili će biti smernice za novi stilski pravac kompanije, koji će presudno uticati na izgled nove generacije modela 159/Brera/Spider.

Povodom jubileja svake od dizajnerskih kuća i godišnjice dugogodišnje saradnje sa Alfa Romeom biće predstavljeni koncepti u kupe, kabrio i sedan formi.

Pininfarina će povodom 80 godina kompanije predstaviti roadster verziju, a prva skica je već objavljena.



Posted Image
Pininfarina roadster


Italijanska dizajn kuća, Stile Bertone, upravo je objavila skicu Alfa Romeo kupea, koji će biti premijerno prikazan na salonu u Ženevi. Ovim kupeom biće proslavljena 100. godišnjica marke i istorijske saradnje Alfa Romea i studija Stile Bertone.


Posted Image
Stilo Bertone kupe


Ovo je i prvi veći zajednički projekat kompanija nakon što je Fiat preuzeo radionicu karoserija Carrozzeria Bertone, i time oživeo Stilo Bertone dizajn studio, koji je ostao nezavisan.

Na skici je prikazan samo osnovni dizajn prednjeg kraja koncept kupea za koji tvorci tvrde da je osoben i prepoznatljiv, te tehnološki napredan, misleći verovatno na najavljena LED svetla i kompleksne oblike.

Skicu ili i nešto više pre Ženevskog salona duguje nam još samo ItalDesign Giugiaro, koji je zadužen za koncept limuzine.


izvor: nacionalnaklasa.com

Edited by Vlada, 02 February 2010 - 05:58 PM.


#18 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 18 February 2010 - 06:02 PM

Alfa Romeo: Prvi pozitivni znaci iz Fiat Grupe


Alfa Romeo bi trebalo da se vrati na tržište SAD do 2012. godine, kako je najavio Generalni Direktor Fiat Grupe, Sergio Marchionne. Ova najava je prvi pozitivan znak, u očekivanju aprilskog izveštaja poslovanja Alfa Romeo marke u okviru Fiat Grupe.


Početkom ove godine, Sergio Marchionne je najavio da će se poslovanje Alfa Romeo marke detaljno preispitati, da bi se videlo da li ima ekonomskog smisla dalje ulaganje u marku, koja je u proteklih 20 godina nekoliko puta bila "oživljavana" od strane Fiata. Taj izveštaj bi trebalo da bude javno objavljen tokom aprila, ali nova izjava Marchionnea, daje razloga da ćemo i ubuduće imati prilike da vidimo još novih Alfa Romeo modela.

Marchione je izjavio: "Sada sam daleko uvereniji da će Alfa Romeo biti sposoban da ponudi proizvode, koji su globalno prihvatljivi. Posebno sam uveren da će ovi proizvodi naći svoje kupce u SAD i Kanadi. Vrlo je verovatno da će se Alfa vratiti na ova tržišta u naredna 24 meseca."

Alfa Romeo će koristiti Chrysler platforme za svoje modele, kako na tržištu SAD, tako i na evropskim tržištima. Sa druge strane, platforma za automobile C segmenta modela Giulietta će biti korišćena u preko milion novih vozila godišnje od strane Chrysler, Dodge, Jeep, Lancia i Fiat modela.

Da podsetimo, Alfa se sa američkog tržišta povukla 1995. godine zbog velikih problema sa kvalitetom vozila. Planirani povratak ove marke 2003. godine nije nikada realizovan.


izvor: www.nacionalnaklasa.com

#19 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 18 February 2010 - 06:14 PM

Potpuno otkriven koncept Alfe u režiji Bertonea


Posted Image


Procurele su prve fotografije Stile Bertone koncepta, predviđenog za Ženevski salon. Sportski koncept automobila nosi ime Pandion inspirisano jastrebom.

Da podsetimo, koncept je dizajniran u sklopu zajedničke proslave 100 godina postojanja kompanije Alfa Romeo, ali i jubileja kompanija ItalDesign, Bertone i Pininfarina.



Dovoljno detalja o konceptu još uvek nema, ali se navodi, iako nije i izvanično potvrvđeno, da koncept koristi istu platformu i V8 motor kao i 8C Competizione.

Posted Image

Posted Image

Posted Image


izvor: www.nacionalnaklasa.com

#20 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,079 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 05 March 2010 - 01:53 PM

Nazalost, ovo su moguce promene na logou marke :alfa:
:evilgrin0007: :unsure: :clover: :angry:
Ne znam da li je ovako nesto uopste vredno diskusije i za ovu temu???

Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub