Jump to content


Photo

Pozdrav iz Panceva


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 Fifty

Fifty
  • Alfista
  • 10 posts
  • Alfa model:156 1.6TS

Posted 26 August 2011 - 04:29 PM

Evo da se predstavim i ja, iz Panceva sam i od skoro sam u svetu Alfi , trgovao sam za 156 1.6TS i posle mnogo muke i lutanja na pragu sam resenja problema.Definitivno mi je ventil varijatora u problemu, auto ujutro nikako nije radio dok se ne ugrreje, i posle svega i svacega slucajno je drugar skinuo dzek sa ventila i auto poceo da radi kao sat.E sada upoznat sam sa time sta taj ventil radi, dali je je problem ako motor radi bez njega .

#2 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,126 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 26 August 2011 - 05:02 PM

Dobrodosao na forum. arflag.gif
Vecina ima problem sa varijatorom ali mi tvoj nije jasan. O kakvom ventilu kazes da je rec?

#3 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 26 August 2011 - 05:41 PM

O solenoidu Gocy,o solenoidu... Pa kad ga iskljucis varijator ti nece raditi.

#4 saracvrle

saracvrle
  • Alfista
  • 496 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:tudji automobili
  • Alfa model:Lancia Seat Dacia Reno i IMT539K

Posted 26 August 2011 - 05:48 PM

ali taj solenoid ne radi na leru

#5 pejo

pejo
  • Alfista
  • 2,142 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 26 August 2011 - 07:45 PM

druze napishi kako se zovesh,dewilexx je reshio problem sa varijatorom pa pitaj njega.

#6 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 26 August 2011 - 09:10 PM

Aj slikaj ti taj dzek sto si otkacio.

#7 Fifty

Fifty
  • Alfista
  • 10 posts
  • Alfa model:156 1.6TS

Posted 26 August 2011 - 09:14 PM

Zovem se dejan a nadimak je fifty i u zivotu.kad sam iskljucio solenoid auto je proradi ekstra.problem je bio u tome sto je jako lose radio dok je hladan.sad me interesuje dali mogu da napravim problem posto ne radi . Variator.osim toga sto malo losije vucema drgih problema.

#8 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 26 August 2011 - 09:26 PM

Sumnjam da si iskljucio solenoid. Nisi li iskljucio senzor koji se nalazi pored klapne?

#9 Dewillex

Dewillex
  • Alfista
  • 729 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:Alfa Romeo 147 Selespeed

Posted 26 August 2011 - 10:37 PM

QUOTE(Fifty @ Aug 26 2011, 10:14 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Zovem se dejan a nadimak je fifty i u zivotu.kad sam iskljucio solenoid auto je proradi ekstra.problem je bio u tome sto je jako lose radio dok je hladan.sad me interesuje dali mogu da napravim problem posto ne radi . Variator.osim toga sto malo losije vucema drgih problema.

Druze aj sad razmisli sta se desava. Ti kad ugasis taj solenoid pomeras mu usisnu bregastu. Tebi je prezubio auto. Nadam se da shvatas.

#10 Dewillex

Dewillex
  • Alfista
  • 729 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:Alfa Romeo 147 Selespeed

Posted 26 August 2011 - 10:53 PM

Samo jos jedno pitanje. Kad imas zvuk dizel motora? Sa ukljucenim solenoidom ili bez dzeka. Tebi varijator radi.

Kod mene radi kao dizel kad skinem dzek.

Edited by Dewillex, 26 August 2011 - 10:55 PM.


#11 Fifty

Fifty
  • Alfista
  • 10 posts
  • Alfa model:156 1.6TS

Posted 26 August 2011 - 11:03 PM

Evo ovako radi kao sat , nikad nisam imao zvuk dizel motora znam tacno o cemu pricas, ne verujem da je prezubio posto ne trokira i lepo radi.Evo slika dzeka koji sam iskljucio.
Nije slika mog automobila , ali motor je isti.

Attached Files



#12 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 27 August 2011 - 10:51 AM

Dobro to je solenoid,ali on ne radi na leru. Na njega struja ne dolazi dok auto ne dodje do 3000obrtaja.


Varijator ne radi na ler gas

Edited by Nesa, 27 August 2011 - 10:53 AM.


#13 Dewillex

Dewillex
  • Alfista
  • 729 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:Alfa Romeo 147 Selespeed

Posted 27 August 2011 - 06:45 PM

QUOTE(Nesa @ Aug 27 2011, 11:51 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Dobro to je solenoid,ali on ne radi na leru. Na njega struja ne dolazi dok auto ne dodje do 3000obrtaja.


Varijator ne radi na ler gas

Veoma gresis. Pali ga cim upalis auto. To je provereno. Ostalo nisam siguran a mislim da ga gasi na 2000 obrtaja pa ga pali oped na 4500. I na kocenju nesto radi ali kontra.

Kad upalim auto i skinem taj dzek sa solenoida pojavi se dizel zvuk. To znaci da je upaljen kad je dzek na njemu.

Cim ugrabim vremena, montiram tu led diodu da vidimo jednom za svagda kad ga pali a kad gasi.
Pozz

Edited by Gocy, 28 August 2011 - 06:38 AM.


#14 pejo

pejo
  • Alfista
  • 2,142 posts
  • Pol:Not Telling

Posted 27 August 2011 - 08:57 PM

mene interesuje 1 stvar,moram da pitam poshto neznam.kad upalite te vashe twin spark motore zashto se chuje ko dzel 2 sek pa se onda smiri,a tek ako je varijator losh onda se katastrofa chuje.ako se varijator ukljuchuje ko shto kaze majstor nesha na 3000rpm onda do tad ne bi trebao uopshte da se chuje.kad sam video taj varijator skinut, pa to je neki mehanichki deo skroz,ima neke opruge i nishta od elektronike.po meni ali nemora da znachi,zato i pitam, on funkcionishe po principu centrifugalne sile.shto je veca brzina, rpm-a to vishe odradjuje svoj posao. mada mozda neko ima i drugachije mishljenje

#15 saracvrle

saracvrle
  • Alfista
  • 496 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:tudji automobili
  • Alfa model:Lancia Seat Dacia Reno i IMT539K

Posted 27 August 2011 - 09:28 PM

QUOTE(pejo @ Aug 27 2011, 09:57 PM) <{POST_SNAPBACK}>
mene interesuje 1 stvar,moram da pitam poshto neznam.kad upalite te vashe twin spark motore zashto se chuje ko dzel 2 sek pa se onda smiri,a tek ako je varijator losh onda se katastrofa chuje.ako se varijator ukljuchuje ko shto kaze majstor nesha na 3000rpm onda do tad ne bi trebao uopshte da se chuje.kad sam video taj varijator skinut, pa to je neki mehanichki deo skroz,ima neke opruge i nishta od elektronike.po meni ali nemora da znachi,zato i pitam, on funkcionishe po principu centrifugalne sile.shto je veca brzina, rpm-a to vishe odradjuje svoj posao. mada mozda neko ima i drugachije mishljenje



pa vole dizel samo neznaju kako da priznaju

#16 Dewillex

Dewillex
  • Alfista
  • 729 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:Alfa Romeo 147 Selespeed

Posted 27 August 2011 - 09:44 PM

Pejo. Varijator ne pokrece centrifugalna sila. Mozda na tvom motociklu. Ovde ga pokrece pritisak ulja koje mu propusta solenoid. To se desava cim upalis auto. Odma ga prebaci. Kod neispravnih varijatora ima malo kasnjenje. Kod mene prebaci vec prilokom verglanja. Ranije dok je bio neispravan desi se da zakrlja par sekundi.

#17 saracvrle

saracvrle
  • Alfista
  • 496 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:tudji automobili
  • Alfa model:Lancia Seat Dacia Reno i IMT539K

Posted 27 August 2011 - 09:49 PM

bratance pazi sad:ja nisam poslasticar,solenoid mora da ukljuci kad upalis auto da bi u varijatoru dobio pritisak ulja i onda se gasi pa radi samo preko 2300 obrtaja jer je to isto kao paljenje kod ficu samo sa vecim efektom.A kad dodjes u Nis javi se pa cu sve lepo da ti nacrtam/

#18 Dewillex

Dewillex
  • Alfista
  • 729 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Novi Sad
  • Alfa model:Alfa Romeo 147 Selespeed

Posted 27 August 2011 - 09:53 PM

QUOTE(saracvrle @ Aug 27 2011, 10:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
bratance pazi sad:ja nisam poslasticar,solenoid mora da ukljuci kad upalis auto da bi u varijatoru dobio pritisak ulja i onda se gasi pa radi samo preko 2300 obrtaja jer je to isto kao paljenje kod ficu samo sa vecim efektom.A kad dodjes u Nis javi se pa cu sve lepo da ti nacrtam/

Lepo da se javio neko. Aj sad lepo sve objasni. Skeniraj. Daj linkove. Treba da resimo tu konfuziju.

#19 saracvrle

saracvrle
  • Alfista
  • 496 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:tudji automobili
  • Alfa model:Lancia Seat Dacia Reno i IMT539K

Posted 27 August 2011 - 09:58 PM

kad se vidimo na nekom skupu sve cu lepo da ti objasnim da znas kako radi obican motor a kako sa varijatorom faze. cheers.gif

#20 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 27 August 2011 - 10:03 PM

QUOTE(saracvrle @ Aug 27 2011, 10:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
kad se vidimo na nekom skupu sve cu lepo da ti objasnim da znas kako radi obican motor a kako sa varijatorom faze. cheers.gif


E tako je najbolje. Dewilex ti spremi hranu i pice,a ja cu delove i radimo veliki servis na tvojoj Alfi.
Radili bi na mojoj,nije problem,ali ja nemam varijator i presrecan sam zbog toga.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub