Jump to content


Photo

Alfa Romeo 146 1.4 TS Junior - 1998


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#21 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 03 June 2010 - 09:37 PM

Zar njegova 166 nije dizel??? Nije??? :) To me baš čudi... radi kao dizel :lol:

#22 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 03 June 2010 - 09:51 PM

Nemoj. Prezidente moze da dobije kompleks ispravnog varijatora ;) :)

Zar njegova 166 nije dizel??? Nije??? :) To me baš čudi... radi kao dizel :lol:

Cuce se kako ona radi, jer sam i ja ubacio novo ulje, a po potrebi, se naredne sezone odricem 13o jevreja u korist varijatora! Do tada ce valjda cena jos pasti ... :D

#23 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 03 June 2010 - 09:57 PM

Slažem se... Čuće se kako ona radi!!! Pa u tome i jeste problem! Ne treba da se čuje, izuzev ako se ne čuje npr. Ragazzon izduv! :lol:

Edited by idekius, 03 June 2010 - 09:58 PM.


#24 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 03 June 2010 - 10:44 PM

Jaoj. :lol: Htedoh da ti kazem, cuces koliko se ne cuje!
Trazices da te vodim za rezonator ... ... a ja cu reci :)

#25 Nesa

Nesa
  • Alfista
  • 5,574 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:33 1,7 ie,156 1.8 TS,147 JTD

Posted 03 June 2010 - 11:50 PM

Za 51000din i ja se ne bi cuo....

#26 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 04 June 2010 - 01:00 AM

Za 51000din i ja se ne bi cuo....


:lol:

i posle pricamo ljudima: nije alfa skupa za odrzavanje ;) :)
sva sreca da u alfama ide i jtd :)

#27 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 04:09 AM

58.500 din :) :lol: Ali, kad pogledaš i kad sve staviš na papir, to zaista toliko i dodje, eventualno bi možda negde mogao da prodješ 1000, ili 2000 manje za rad, ali to je to...
Sad, bila je varijanta i kod Vojkana da se prodje jeftinije, ali ja nisam hteo. Postoje nešto jeftiniji kaiševi, jeftiniji roleri, ali... neću da se igram. Realno, pizdarija uvek može da se desi, ali je verovatnoća veća kad štediš na glupostima.
Varijator može i da se reparira, ali... moj je bio u takvom stanju, da nije moglo. Nikada nije menjan, a ni repariran i radio je svih 107.400 kilometara koliko je auto prešao. A i pokazalo se da reparacija kratko traje...
Da nije menjan varijator, knock senzor i svećice, pretpostavljam da bi veliki servis izašao oko 30 i nešto hiljada, što je otprilike to... Jebi ga, čak i ako sam menjaš ulje, samo zamena ulja izadje gotovo 5000 din.

Na svećicama se nešto uštedelo, jer nije stavljen NGK laser platinum koji traje 100.000, već Bosch ekvivalent koji traje 40-50.000. Moglo je da se uštedi još, da su menjene samo velike svećice, a ne i male, ali... i te svećice su bile stare koliko i auto, pa je zamenjeno svih 8.
A to je i onako akcija koja se radi jednom u 50.000 km i ja mislim da se ne isplati praviti zakrpe.

Pored navedenog su oprane dizne i izbačen katalizator. Sad, draže bi mi bilo da sam zamenio katalizator, ali to bi tek koštalo. Do duše, može da se desi da kupim katalizator, ako bude moralo zbog tehničkog pregleda. Na rad motora se nedostatak katalizatora ne odražava, izuzev što motor nijansu bolje vuče, jer je u pitanju Euro 2 motor, koji nema dve lamda sonde. Da ima onu sondu koja ide iza katalizatora, to bi bilo problematično.

Alfa definitivno nije Golf 2 što se tiče cene održavanja, ali... moj komšija je za Audi A6 (stariji model) platio 900 eu veliki servis. Koliko para, toliko i muzike. Bilo i biće...

Edited by idekius, 04 June 2010 - 04:12 AM.


#28 Vlada

Vlada

    Moderator

  • Supermoderator
  • 2,269 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Niš
  • Alfa model:156 1.9 JTD

Posted 04 June 2010 - 07:04 AM

Da, u pravu si ovo za muziku... A koje si kaiševe stavio? zupčasti?

#29 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 07:42 AM

Da, u pravu si ovo za muziku... A koje si kaiševe stavio? zupčasti?


Za alternator ne znam koji beše, a zupčati je HUTCHINSON. Roleri SKF.

#30 Nesko TS

Nesko TS
  • Administrator
  • 23,075 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis
  • Alfa model:Ex 145 1.4TS `98; Ex 147 1.6TS 105KS 2001, Now 156 1.9JTD

Posted 04 June 2010 - 05:08 PM

a jel znas mozda koliko ti je izaso samo PK i zupcasti? meni sve to 20.000,00din

#31 siki

siki
  • Alfista
  • 1,593 posts
  • Pol:Male

Posted 04 June 2010 - 08:25 PM

Deki,šta podrazumevaš pod pranjem dizni-jel na mašini ili ultrazvučno,koliko traje posao,kakva je razlika.
Pitam zato što mi je dijagnostika pokazala kvar na jednoj dizni,odnosno neke probleme,pa sam sipao Wurt u rezervar i malo vozio,ali bi ipak više volio sve dizne skinuti i podvrgnuti tretmanu.
Jel ti to radio Nitro?Jel se to može odraditi u jednom danu? :lol:

#32 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 08:37 PM

Veze nemam :lol: Znao sam na trenutak, kada mi je Vojkan ispostavio listu troškova sa detaljnim opisom šta i koliko košta. Ali, nisam upamtio pojedinačne stavke, jer mi nije bilo bitno...
Opet kažem... sve se uklapalo u cene normalnog servisa, ali... kada dodaš na to svećice, varijator... , to su malo skuplje stavke koje značajno uvećaju cenu :)
Znam da mnogi misle da je to dosta para i da sve to može jeftinije... ,ali, verujeteda ne može, a da ne napraviš krpljavinu. Može... kod nekog drugog 1000, ili 2000 za rad, ako to nešto na tu cifru znači... Nije mi padala na pamet varijanta sa jeftinijim rolerima, kaišem, a pogotovu ne to da ostavim sjebani varijator i svećice koje su prešle pitaj Boga Oca koliko...

Da ne pričamo o tome kolika bi bila cifra da sam zamenio katalizator ;) Do duše, možda i hoću... Prvo što ću da uradim je da sačekam da se naš prijatelj Spasa (GTV sa foruma) vrati i kaže mi da li se isplati čistiti stari (koji sam pokupio od Vojkana), pa ako ne može, videćemo... Ako sa tehničkim pregledima ide kao do sada, o.k. je napraviti manji lončić umesto njega, ali ako ne ide i ako krenu da mere izduv, a stari ne može da se dovede u red, onda... zna se šta sledi... lepo spremiti gotovo 300 eu i kupiti odgovarajući katalizator...

Još nešto. Što se tiče svih negativnih priča o Vojkanu, koje sam mogao da čujem i pročitam:
-Ja sam prezadovoljan uslugom! Auto radi kao sat i ne čuje se ništa što ne bi smelo da se čuje! Samo zbog usranog varijatora, ne mogu da prepoznam auto. Potpunu sam zadovoljan! Danas sam ostavio auto, sutra je bio gotov i čak dovežen na dogovoreno mesto, jer je meni bilo komplikovano da idem do servisa, pošto je daleko od Čaira.
Neka prodje 1000-2000 km da ovo mogu i da potvrdim, ali... deluje mi kao vrlo profesionalno odradjen posao, šta god neko pričao o tom servisu! A nije tačno ni to da je nadrndan, da sa njim ne može da se priča, itd. Naprotiv! Barem je moje iskustvo takvo. Što se tiče cene, on ti sam da par varijanti... ono što bi trebalo da se odradi i ono što može, a za manje pare, pa ti sam odabereš.
Opet kažem, neka prodje malo vremena, pa da budemo sigurni, ali... ako je i nešto skuplji od "drugih", a odradjen posao to opravda, onda o.k.... i treba da bude skuplji. Podvlačim da je cena novih delova kud i kamo veća stavka od cene rada.

Realno, ja sam u svom poslu najskuplji u Nišu i to nije nikakva sramota. Ali... onaj ko me plati zna da će sa mojim radom moći na festival, da će to moći da izda i da je sve ostalo na njegovom pevanju i kvalitetu pesme (izuzev kada ja ne odaberem pesmu i tekst od nekoga od svojih saradnika, što drastično uveća cenu, a ako je pesma baš toliko smeće, onda odbijem da radim). Sve to isto može i za kud i kamo manje pare, samo... na šta će da liči? Isto kao i ovo... ko je voljan da se neko uči na njegovom autu i ko je voljan da mu neko blokira bregaste šrafcigerom.

Videćemo... pokazaće vreme. Po meni je mnogo bolje voziti dobrog Yugića i održavati ga kako treba, nego Aston Martin koji se krpari i raspada.

#33 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,119 posts
  • Pol:Female

Posted 04 June 2010 - 08:38 PM

Ama ne dirajte prezidenteovsku zwerku direktorku........kad je dovedem u red biće-ala reži,s puta joj beži!!!!!!!! :lol:

#34 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 08:40 PM

Deki,šta podrazumevaš pod pranjem dizni-jel na mašini ili ultrazvučno,koliko traje posao,kakva je razlika.
Pitam zato što mi je dijagnostika pokazala kvar na jednoj dizni,odnosno neke probleme,pa sam sipao Wurt u rezervar i malo vozio,ali bi ipak više volio sve dizne skinuti i podvrgnuti tretmanu.
Jel ti to radio Nitro?Jel se to može odraditi u jednom danu? :lol:


Radi "Nitro" i izuzuzetno je stručan za sva pranja ( izuzev pranja veša :) ), a spašava čak i katalizatore! Videćemo šta će uraditi sa mojim katalizatorom ;)
A jel dolaziš ti 13-og da pečemo nešto u prirodi? :)

Edited by idekius, 04 June 2010 - 08:41 PM.


#35 siki

siki
  • Alfista
  • 1,593 posts
  • Pol:Male

Posted 04 June 2010 - 09:08 PM

Pa treba da dođem da mi se pregleda gtv za put u Milano.(da mi ne bude ko sa Kapom kad sam išao u Pirot 28.o5 na zajedničku proslavu pa igrom slučaja vozio i Direktora -i nešto cvrknu u motoru kroz Sićevačku klisuru-do tada sve 200 sa klimom,a tamo ko da radi na 3 cilindra -stalno prijavljuje neku havariju na sistemu za ubrizgavanje,nikako da prebaci 160 a gužva na putu.Jes da je izašao iz kola na dve noge kad smo stigli,al je odma legao u krevet u hotelu i još više posedeo. ;) :lol: (sad vidim da je bila 3 dizna u pitanju-jer kompjuter odma prenosi grešku i plinskom kompu pa je sve isto i na benzin i plin.
Mimmy kako stoje stvari sa prijavom,jel možemo kolima na skup,jesmo prijavljeni,ko sve ide?
Uh al mi je Jun/2010 prebukiran
-od 17-20 VI Dunavijada na Kopaoniku
-sledeća nedelja Milano
znači ostaje samo ova nedelja pred nama za konačno spremanje. :)

#36 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 09:17 PM

Što se spremanja tiče, ništa ne brini! Naučio sam neke metode tokom svog nedavnog kraćeg boravka u Hrvatskoj i Bosni, pa ću predsedniku u ime svih nas da kupim kotlić i svečano mu ga uručim! :lol: Roštilj je mišiji kašalj u odnosu na to!

#37 Gocy

Gocy

    Presidente

  • Administrator
  • 8,218 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Naissus
  • Interesovanja:Alfa Romeo
  • Alfa model:Ex 33 1.7 IE '9o Ex 146 1.7 16V '97 Ex 166 2.o TS 'o2 Brera Italia Independent '1o

Posted 04 June 2010 - 09:21 PM

Ama ne dirajte prezidenteovsku zwerku direktorku........kad je dovedem u red biće-ala reži,s puta joj beži!!!!!!!! :lol:

Mrzi me da citam ove "Rat i Mir" hvalospeve Mim o nekom motorcicu od 14oo kubika...
Ko me pri(O)zivao? :)

#38 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 09:26 PM

Mrzi me da citam ove "Rat i Mir" hvalospeve Mim o nekom motorcicu od 14oo kubika...
Ko me pri(O)zivao? :)


Džaba i hiljadu konja, ako je većina njih pocrkavalo, a preživeli su mršavi i neuhranjeni :lol:

Edited by idekius, 04 June 2010 - 09:27 PM.


#39 idekius

idekius
  • Alfista
  • 1,928 posts
  • Pol:Male
  • Lokacija:Nis, Moravska Banovina
  • Interesovanja:Alfa Romeo, muzika...
  • Alfa model:Bayerische Motoren Werke AG X3; EX:146 Junior

Posted 04 June 2010 - 09:37 PM

Mrzi me da citam ove "Rat i Mir" hvalospeve Mim o nekom motorcicu od 14oo kubika...


U stvari... u pravu si... bolje je da za 13-ti izučiš ovo:

SAVETI ZA POČETNIKE

1.Nikada ne ložite crnogorično drvo (jela, bor...). Zasmrdiće vam čorbu. Čak, ako imate izbora, nemojte ložiti ni meko drvo (topola...).
Najbolje je tvrdo drvo (bukva, bagrem, hrast, razno drvo od voćki,...). Od tvrdog drveta jedino nemojte koristiti gelegonju (glog), jer daje crni smrdljivi dim.
Dobro je ložiti i vinovu lozu ili grane ruže.

2. Za riblju čorbu/paprikaš koristi se konusni kotlić, a za ostale vrste sa ravnim stranicama.
Mada i ostale stvari mogu u konusni. Zato, ako se odlučujete na kupovinu kotlića, a budžet vam ne dozvoljava da kupite više vrsta, preporučujem vam konusni.

3. Prosečna zapremina kotlića, koja se preporučuje, je 10-15 litara. Veći kupujte samo ako ćete kuvati za veliki broj ljudi. Ako u velikom kotliću kuvate malu količinu, gore vam stranice koje su suve, i vek kotlića se smanjuje.

4. Pri izboru kotlića preporučujem emajlirani.
One stare, bez emajla, je teško održavati. Njih odmah nakon upotrebe morate oprati, osušiti i iznutra namazati debljim slojem masti da stoji do sledeće upotrbe.
Emajlirane samo operete.
U zadnje vreme su se pojavili i rostfrajni, ali nisam siguran koliko su dobri. S njima nemam iskustva.
Ako vam se ošteti emajl u kotliću, menjajte kotlić. Stalno će vam zagarati.

5. Kada kupite tronožac, savetujem da uzmete jako široke pljosnate podloške za šarafe. Zavarite ih na nogare 5-10 cm iznad kraja koji se pobada u zemlju. Kada pobadate tronožac, nabijte ga do podloški. To će sprečiti mogućnost da vam se desi peh da se neka noga izvali iz tla i da vam se ceo trud raspe na zemlju.

6. Izbegavajte mešanje u kotliću varjačom. Dovoljno je da s vremena na vreme okrećete kotlić naglim pokretima. Kada kuvate nešto ređe (npr. pasulj) od momenta vrenja ne morate okretati.
Kod gušćih jela se mora okretati češće.
Kod gulaša, paprikaša, perkelta, tokanja okretanje mora biti vrlo često dok meso ne pusti dovoljnu količinu soka. Kasnije samo povremeno.
Kod jela koja se kuvaju na jako slaboj vatri okretanje isto mora biti češće.

#40 Mimmy

Mimmy
  • Moderator
  • 4,119 posts
  • Pol:Female

Posted 04 June 2010 - 09:38 PM

Zaboravili ko je prezidenteov telohranitelj pa se razmajali :lol:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Dobrodošao u našu zajednicu Alfista Srbije!

 

 

 

 

Da bi iskoristili sve mogućnosti foruma ULOGUJTE SE ili ukoliko niste obavite REGISTRACIJU!

 

 

 

 

ALFISTI SRBIJE
Alfa Romeo Klub